IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Subaru разкри новия WRX

Моделът разчита на 2.0-литров двигател с 268 к.с.

Subaru разкри новия WRX

След серия от шпионски снимки и тийзър изображения, японската компания Subaru разкри новия WRX. Моделът бе представен на сцената автосалона в Лос Анджелис, като ще стъпи на пазарите през следващата година.
Subaru разкри новия WRX
Новият Subaru WRX е заложил на доста елементи от дизайна на концепцията WRX, с която бе загатнат преди време. За разлика от нея обаче серийният модел демонстрира по-умерена визия, напомняща силно на стандартната Impreza. Все пак японците са се погрижили да оборудват колата с всички задължителни за модела елементи - отвори за въздух в предния капак и калниците, заден дифузьор, спойлери, изпускателна система с четири крайни тръби, големи джанти и др.

Салонът също е почти аналогичен с този на Impreza, но предлага спортни седалки, спортен волан, нови прибори, алуминиеви педали и 4.3-инчов дисплей. Самото табло пък е изградено от по-качествени, меки на допир материали.

Задвижването е поверено на 2.0-литров боксер, който разполага със система за директно впръскване на горивото и турбина, като доставя незначително по-висока мощност от своя предшественик - 268 к.с. и 350 Нм. Агрегатът работи с 6-степенна ръчна скоростна кутия или с новата трансмисия Sport Lineartronic CVT. При версиите с ръчна скоростна кутия задвижването към четирите колела е в съотношение 50:50, а при тези с автоматична - в съотношение 45:55 в ползва за задния мост.

Динамичните показатели сочат, че моделите с ръчна скоростна кутия ускоряват от място до 60 мили в час за 5.4 секунди, докато при тези със CVT дисциплината се извършва със секунда по-бавно. Разходът на гориво в града е около 12 л/100 км, а този извън него - около 9 л/100 км.

Моделът има ново шаси, изградено от стомана с висока якост на опън, като е заздравено допълнително със специални елементи на ключови места. Окачването е спортно, а сервоуправлението е електронно, като доставя изключителна обратна връзка, сочи информацията.

Цените на новото Subaru WRX ще бъдат разкрити през следващата година. За тогава е насочен и стартът на продажбите.

Снимка: Subaru

Тагове: subaru wrx
0 от 500
  • #31
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Стоян Малкотърновски ( преди 10 години )
    Присъединявам се и напълно споделям казаното от "Учтивия Лос". Субару - не са коли които впечатляват с дизайн, красота , изящество , лукс. Тука пиша често - знаете - че карам Субару.Откакто съм с него не търся трактор. Преди ми се налагаше често - тука зимите са тежки и обстановката - сложна. Трудна кола е за поддръжка, харчи бензин доста в сравнение с други , но за друга не искам да чуя. Сменям я само с по-нова...За тази от статията - пожелавам ви на всички някой ден да я покарате поне
  • #30
    5 rate up comment 0 rate down comment
    ivan ( преди 10 години )
    Харесва ми, бих искал да я притежавам !
  • #29
    1 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    То май и продавачите в магазина на Субару умират от скука, а? Трибека много хубав пък го спряха нещо...
  • #28
    9 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    В сервизите на лайнярската менте марка Авдеи се работи на три смени денем и нощем.Хората които са бръмчали из другите държави знаят,че в сервиза на Субару механиците умират от скука,цял ден играят карти.Просто нямат работа.
  • #27
    4 rate up comment 9 rate down comment
    A3 ( преди 10 години )
    Ako Audi se tro6e6e tolkova kolkoto twurdqhte sega nqma6e da imat wsqka godina uweli4enie na prodajbite.Taka 4e takiwa prikazki ot selskata sedqnka na drugata ulica!
  • #26
    18 rate up comment 2 rate down comment
    Учтивият Лос ( преди 10 години )
    Който някога е карал някакво Субару - знае. Като разход и екстериор - далеч от перфектното. Като надежност, динамика и поведение на пътя - без компромиси. Така че сравнения между ауди и субару, показват само невежеството на сравняващият ги. Едната марка печели от продажбата на автомобили, а другата от продажбата на резервни части.
  • #25
    7 rate up comment 2 rate down comment
    Nev ( преди 10 години )
    До голяма степен утвърждаването на Ауди като модерен и премиум автомобил се дължи именно на този "невзрачен" дизайн, както ти му казваш. Това ги разграничава и от ФВ.Извинявай, ама точно за някакво същественно разграничаване на Ауди от Веген, особедно в последните години, не мисля, че може да се забележи! Да не говорим за общите елементи между Шкода, Ваген, Ауди че и Сеат дори!
  • #24
    10 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Те Ауди добре че имат малко по-добър дизайн, инъче пояти никой нямаве да се излъже да ги купува тия трошляци! Субару имат други клиенти, които не си избират колите като дамски чанти, а именно по-външен вид, и имат други очаквания от автомобила.Импреса ВРХ се очаква да струва около 30 000 евро в Европа. Хаиде немските премиум поклонници да ми дадат пример за германски автомобил в този ценови клас, със същите показатели, и със класи по-добър дизайн и качество на материалите, за какъвто претендира
  • #23
    6 rate up comment 5 rate down comment
    A3 ( преди 10 години )
    Ako dizaina na Audi e newzra4en,to na Subaru i Toyota ne znam kakaw e-moje bi prawen ot 6izofrenik :D
  • #22
    6 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    До голяма степен утвърждаването на Ауди като модерен и премиум автомобил се дължи именно на този "невзрачен" дизайн, както ти му казваш. Това ги разграничава и от ФВ. Затова тези от Лексус например го дават за пример и се опитват да копират стратегията и успеха на Ауди. Хората сами си го казаха.