IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Peugeot може да стане китайска собственост

Семейството Пежо e на път да загуби контрола върху алианса PSA

Peugeot може да стане китайска собственост

Алиансът PSA/Peugeot-Citroen провежда предварителни преговори с китайския автомобилен производител Dongfeng за възможността за продажба на свои акции, съобщава Bloomberg.
Peugeot може да стане китайска собственост
Подобна стъпка би означавала, че семейство Пежо може да загуби контрол над концерна PSA. В момента то владее 25.5% от акциите, но при евентуално включване на китайците това може да се промени.Само за първото полугодие на 2013 г. оперативната загуба на PSA в Европа достигна 510 млн. и това кара французите да се ориентират към други пазари.

На първо място е Китай, където съвместното предприятие с местната Dongfeng отвори трети завод. Той трябва да позволи на французите да увеличат производствения си обем в азиатската държава до 750 000 автомобила годишно до 2015 г. Според френското издание Les Echos през тази седмица ръководството на PSA е потърсило помощ от две банки, като е представило своите намерения да се свърже финансово с Dongfeng.

Съвсем наскоро китайската компания се опита да купи завода на PSA в Калуга (Русия). Двете страни се бяха договорили, но Mitsubishi, която държи 30 % от акциите на предприятието, не се съгласи и по по този начин провали сделката.

Тагове: PSA Dongfeng
0 от 500
  • #19
    11 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Тоя проблем го има при всеки един трубо дизел и това се случва от износването. Не от разположението на турбото. Ауто бил кво да напишат списането на VW. HDI се е доказал като един най-добрите дизели
  • #18
    10 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Е, то този проблем с блокиралите турбо-компресори на дизелите не е от вчера.
  • #17
    6 rate up comment 13 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Предпочитам 10 годишен Хюндай пред всеки нов френски или немски ***! От Франция всичко друго се взема, но не и кола.
  • #16
    12 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Френско ли е, винаги ще има недомислица.
  • #15
    10 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    VW и Toyota били пълна нула, а Пежо на са. Ехааа! А проблемите и с дизелите 1.6, 2.0 и 2.2? Запушват им се маслената магистрала за турбото, защото "умните" французи я разположили в блока близо до изходните колектори и маслото се спичало вътре. АутоБилд писаха за този проблем. Не съм чул да е решен.
  • #14
    6 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Хората искат коли на разумна цена, които няма да се развалят често и ще ги превозват от т.А до т.Б без да закъсат. Вече никой не се интересува толкова от дизайн или дали двигателя е много спортен, защото е криза и се гледа икономичността. Всичко изброено го предлагат японските и корейските марки. Европейските стават само за гледане, но нито имат добра возия, нито са толкова здрави.
  • #13
    4 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Бе европейско ли е не ми го хвали! Има два вида автомобили - японски и корейски, не случайно в САЩ продават най-много точно тези две нации.
  • #12
    7 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Какво означава ръждясаха ми накладките кое феродото ли? Доста странни аргументи
  • #11
    11 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Интересно как 307 са често виждани закъсани аз имам 307 SW 2.0 HDI 110 hp. с чип и съм супер доволен единственото което съм правил по двигателя е премахването на този фап филтър. Карал съм и за около два месеца 407 доста добро изпълнение не е проблема в качеството проблема е в политиката която явно е грешна защото VW и Toyota има супер големия продажби, а са пълна 0 Rav 4 2005 чурнала цялата в ражда кво да я правя нали японско качество, нанй
  • #10
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    е коя е дъщерната марка е я виш кои години се обединяват