IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Peugeot може да стане китайска собственост

Семейството Пежо e на път да загуби контрола върху алианса PSA

Peugeot може да стане китайска собственост

Алиансът PSA/Peugeot-Citroen провежда предварителни преговори с китайския автомобилен производител Dongfeng за възможността за продажба на свои акции, съобщава Bloomberg.
Peugeot може да стане китайска собственост
Подобна стъпка би означавала, че семейство Пежо може да загуби контрол над концерна PSA. В момента то владее 25.5% от акциите, но при евентуално включване на китайците това може да се промени.Само за първото полугодие на 2013 г. оперативната загуба на PSA в Европа достигна 510 млн. и това кара французите да се ориентират към други пазари.

На първо място е Китай, където съвместното предприятие с местната Dongfeng отвори трети завод. Той трябва да позволи на французите да увеличат производствения си обем в азиатската държава до 750 000 автомобила годишно до 2015 г. Според френското издание Les Echos през тази седмица ръководството на PSA е потърсило помощ от две банки, като е представило своите намерения да се свърже финансово с Dongfeng.

Съвсем наскоро китайската компания се опита да купи завода на PSA в Калуга (Русия). Двете страни се бяха договорили, но Mitsubishi, която държи 30 % от акциите на предприятието, не се съгласи и по по този начин провали сделката.

Тагове: PSA Dongfeng
0 от 500
  • #29
    4 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Обективно мнение: А, киа рио по широка от 407 по меко вози по добър дизайн :D какво да говорим тоя тук спами и двете теми като луд с тея корейщини в едната се мъчи да обясни как хуйндай правят много добри спортни коли в другата как най-нискя клас кола е е в пъти по добра от един от високите класове на дадена марка
  • #28
    5 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Ами имах Киа Рио 2004 г., първа генераия фейслифт седан (има такива таксита). Прекрасен автомобил, здрав, ергономичен, удобни седалки, добра возия. Нямаше чупене. После я смених с Пежо 407 - голяма грешка. На пежото само цената му е премиум и е лъскаво на външен вид. Много капризно и не винаги пали от 1 път зимата, а Киата винаги палеше. Освен това вози по-твърдо от киата и всички дупки се усещат. Има возията на Хюндай ама най-малкия модел Атос, а е голям седан. Да не говорим колко е тясно вътре
  • #27
    14 rate up comment 1 rate down comment
    да бъдем обективни ( преди 12 години )
    Както винаги, тука пишат най-големите специалисти, моторни инженери, дизайнери и бла бла блааа...които пишат ама сигурно и *** не са си слагали в пежо (или друг автобмобил който коментират). Като казваш нещо, кажи това което си изживял, пробвал и докоснал, не да плюеш по, дали коли, дали хора и т.н. само по идеологически предпочитания....айде ся, като карам Х марка кола, другото е ***...е не е така, нека бъдем обективни, не да говорим само ей така за да не мълчим.
  • #26
    4 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Ами да сравним Getz и Kia Rio с Пежо 207 и 307 от същото време - докато Getz и Рио са здрави все още и се движат, то Пежата вече са грохнали отвсякъде.
  • #25
    4 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Който плюе корейските сигурно не се е качвал в тях. Те още от десетина години са качествени и надеждни. Да, до скоро салоните им бяха сиви и с евтина пластмаса, но всеки модел на корейците от 1998 насам е здрав и издържа много каране
  • #24
    6 rate up comment 8 rate down comment
    RRE ( преди 12 години )
    Iaponsko otdavna niama,ima tursko.Toyotkite za BG se praviat samo v diarbekir
  • #23
    10 rate up comment 3 rate down comment
    GTE ( преди 12 години )
    Имам чуството, че един и същи драскач пише за японските и корейските. Японските не могат да бъдат сравнявани с Корейските. Японските са много по-напред. Все още поне 3-4 генерации автомобили трябва да се извъртят, за да може да става въпрос за сравнение. Нито двигатели имат Корейките нито купетата и интериора им е на ниво. Не може i30 да е кола за 35 000 лв и едновременно с това двигателя да е генерация от края на 90-те години. Окачването е относително сносно, но платформата на купето е ужасна.
  • #22
    8 rate up comment 7 rate down comment
    az ( преди 12 години )
    колко пъти да Ви казвам, френско , само женско, може и вино, ама не и кола.
  • #21
    9 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Пежо - нискокачествени коли с все по-гаден дизайн, на който вече и жените не се кефят.
  • #20
    5 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    От Франция ако е да е жена, ако е кола - Япония или Корея.