IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

В Renault са готови да преработват новото Clio RS

Критиките срещу модела са най-вече заради липсата на ръчна скоростна кутия

В Renault са готови да преработват новото Clio RS

Вицепрезидентът по планирането в Renault Филип Крайн обяви в интервю за Auto Express, че в компанията са готови да преработят новото поколение Clio RS и да го направят по-екстремно, стига към модела да има достатъчен интерес.
В Renault са готови да преработват новото Clio RS
„Има хора, които още в самото начало започнаха да критикуват автомобила, но след като го изпробваха, промениха мнението си – заяви Клайн. – Това, разбира се, не важи за всички. И в момента някои от тях смятат, че той не е достатъчно екстремен.”

Моделът на французите е критикуван най-вече заради отсъствието на механична скоростта кутия. Освен това на голяма част от проведените тестове хот-хечът на Renault  губи от своя голям конкурент Ford Fiesta ST най-вече заради управляемостта.

Като отговор на критиките Клан обеща, че в компанията ще се вслушат в мнението на клиентите си и ще внесат изменения по модела. Освен това в Renault обмислят сериозно да пуснат няколко специални и по-екстремни версии на Clio RS. Целта е първо да се увеличи целевата група на модела, а след това да се вземат под предвид и мненията на тези, които предпочитат по-радикален подход.

Хечбекът Renault Clio RS разчита на 1.6-литров турбомотор с мощност 200 к.с. и 240 Нм въртящ момент. Скоростната кутия е роботизирана с двойно сцепление. От 0 до 100 км/час моделът ускорява за 6.5 секунди, а при използването на системата за бърз старт от място - Launch Control, времето намалява до 6.0 секунди.

Снимка: Renault
 

0 от 500
  • #18
    7 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Ай престани да спамиш с тъпия си хюндай в WRC не намравиха абсолютно нищо сега имат по голяма шан защото имат един френски пилот и главния конструктор е от ситроен тей че не мо ги фали хич. Като са толкова добри да вземат да си направят отбор с дръпнати очи само. Тоя тайп-р ще го видим колко е добър 8 степенна автоматична голяма чудо да бие модел на рено от 2010. В България масово плюят франсетата ама в всеки един отбор има по едно франсе конструктор
  • #17
    6 rate up comment 3 rate down comment
    Махнете го! ( преди 12 години )
    Егати, тука май е влязъл някой дилър на Hyundai, за да си хвали и сравнява смотаните барутници с конглокентните марки и модели.
  • #16
    5 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Ало спеца с Hyundai i30 и какво точно и е по здравото преди седмица за 40 км в тази кола ми се наду главата от скърцане на пластмаси и твърдо окачване как да е по здрава след като това се слуучи с кола на под 1000 км току що беше купена .Корейски *** ,лично мое мнение .
  • #15
    1 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    А нима старата Киа Рио (2000-2005) не беше супер седан за малко пари? Един бакшиш с Рио седан 2003 г. ми вика "супер кола излезе, няма чупене" преди нея карал Пежо 406 и казва че е по-здрава и луксозна, за по-малко пари. Пежото все се чупело.
  • #14
    1 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Ето и старата генерация:Hyundai Getz - много по-симпатичен и здрав от Пежо 206 и Ситроен С2/C3, Поло 9N, Фиеста и други европейски кочини от същото времеHyundai Accent - малък, сладък, надежденHyundai Elantra - здрава и надеждна, доказала се като такси с годините. Много по-здрава и комфортна от Пежо 407 и Рено лагуна.
  • #13
    2 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Hyundai i10 - прекрасен малък градски автомобилHyundai i20 - много добра алтернатива на Пежо 208 и Рено КлиоHyundai i30 - дизайнът не ми допада, но е много по-здрав от аналогичното Рено МеганHyundai Elantra - луксозен седан за малко пари (Елантра е по на сметка от i30)
  • #12
    2 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Малко по-надолу на главната страница име ревю на Hyundai Accent новия модел. Е извинете, но могат ли от Пежо да предложат нещо толкова надежно и красиво за същите пари? Но хайде Акцент не се предлага в Европа, ами фейслифтовете на i10 и i20 са много по-красиви от C1/107 и C3/208. Хюндай и Киа от 2000-та година насам предлагат много коли за малко пари. Затова и всяка година продават все повече, докато европейските им спадат продажбите.
  • #11
    8 rate up comment 4 rate down comment
    Спри се вече! ( преди 12 години )
    Ти пък няма ли да се спреш най-накрая с тоя кирлив Акцент! Всички новини си осрал с коментари за тоя корейски ***! Хубаво, разбрахме че караш газифициран Hyundai с 86 коня, ама нужно ли е да се хвалиш постоянно и навсякъде!?
  • #10
    3 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Имаше Accent WRC. А и какво отношение има спорта към качеството на обикновената версия, която се продава масово? Нима тези дето си купуват обикновено Клио го възприемат като спортна кола? Че освен купето какво е общото между спортната версия и обикновената?
  • #9
    9 rate up comment 4 rate down comment
    Renault RS ( преди 12 години )
    Kia и Hyundai могат само да барат мекия. Никога не са били и надали скоро ще бъдат сила в правенето на спортни автомобили. А за успехите на Рено в спорта е достатъчно да споменем и само неколкократните титли на Ред Бул в F1 именно с двигатели на режията! Ама какво изобщо се занимавам да обяснявам на някакви заблудени смешници, които си мислят че по-добро от 115 коньово Hyundai Coupe няма...