IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Lexus GS F получи V8 двигател с мощност 465 к.с.

Японците се отказаха от V10 мотора на суперколата LFA

Lexus GS F получи V8 двигател с мощност 465 к.с.

Японското издание Best Car успя да се добере до рекрамната брошура на върховата версия версия на седана Lexus GS, която ще получи традиционната приставка F към името си. Страниците от нея бяха препечатани от друго издание – Car Advice.
Lexus GS F получи V8 двигател с мощност 465 к.с.
По предварителна информация, най-мощната версия на модела GS ще получи 5.0-литров двигател с мощност 465 к.с. А също така и снижено окачване, по-мощни спирачни механизми и агресивна форма на каросерията с карбонови елементи по нея.
По-рано се предполагаше, че F-модификацията на модела ще разчита на дефорсиран вариант на двигателя V10, използван от суперколата LFA. Неговият обем трябваше да бъде намален от 4.8 на 4.6 литра, а мощността да спадне до 450 к.с.
Lexus GS F получи V8 двигател с мощност 465 к.с.
Сравнен с главните си конкуренти в Европа, Lexus GS F изостава като параметри. Mercedes-Benz E-Class, например, се предлага с 5.5-литров, 8-цилиндров мотор с 2 турбини, достъпен в два варианта на мощност – 558 и 585 к.с. BMW M5 пък разчита на 4.4-литров турбо мотор с мощност 560 к.с., а Audi RS6 – на 4.0-литров туин-турбо V8 с мощност 560 к.с.

Снимки: Car Advice
 

Тагове: lexus gs f
0 от 500
  • #8
    13 rate up comment 3 rate down comment
    2JZ ( преди 12 години )
    Лагави са. Скоростните кутии и ланч контрола оправят донякъде нещата от място, но ако се движиш на празен ход с 5 км/ч и ритнеш ***, 2-3 секунди нищо не се случва и в тази ситуация атмосферния ще те остави с 5-6 дължини назад, пък ти ходи го гони - ще го настигнеш след 160-200 км/ч. В натоварения трафик и на писта с много завои трябват светкавични реакции, които липсват при турбинираните ***.
  • #7
    13 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Чуйте звука на атмосферния двигател...
  • #6
    9 rate up comment 11 rate down comment
    fan ( преди 12 години )
    Турбо лагави???? Ти нормален ли си, какъв турбо лаг те гони на 5 литра мотор с каскадно пълнене и тия скоростни кутии.Ако беше малолитражка с 200-250 коня ок ама тук... нещо си се объркал...
  • #5
    7 rate up comment 10 rate down comment
    бавареца ( преди 12 години )
    мотора си е добър, но бе направен за IS-F, който е конглокент на С и на М3, а сега да го сложат на по големия модел е малко странно - трябва да измислят нещо друго за да се конглокират с М5
  • #4
    25 rate up comment 5 rate down comment
    2JZ ( преди 12 години )
    465 атмосверни коня звучат много по-добре от 600 турбо-лагави. Това е спортен автомобил със светкавични реакции, не аутобанен крузър. Браво на Лексус че държат вярната за истинските автоентусиасти посока!
  • #3
    7 rate up comment 14 rate down comment
    Шимпанзела Горилова ( преди 12 години )
    С тия спойлери, ако я пуснат и в розово ще оберат погледите на японските ***, но пък цената ше им е висока, има да киснат по шоурумите, и дано там останат, че иначе в сервизите им вече няма паркоместа от чакащи !
  • #2
    7 rate up comment 19 rate down comment
    Лютфи Пикнян ( преди 12 години )
    Красиво за трошльота, но стара техника под опаковката, а някой, ако ми каже, че хибрида е модерен да ходи се гръмне ! Икарус са правили такива системи още 70тте години
  • #1
    7 rate up comment 19 rate down comment
    Лютфи Осран ( преди 12 години )
    Хахаха тойотките са още в праисторията атмосферник със 200 коня по малко от аналозите в класа