IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Lexus GS F получи V8 двигател с мощност 465 к.с.

Японците се отказаха от V10 мотора на суперколата LFA

Lexus GS F получи V8 двигател с мощност 465 к.с.

Японското издание Best Car успя да се добере до рекрамната брошура на върховата версия версия на седана Lexus GS, която ще получи традиционната приставка F към името си. Страниците от нея бяха препечатани от друго издание – Car Advice.
Lexus GS F получи V8 двигател с мощност 465 к.с.
По предварителна информация, най-мощната версия на модела GS ще получи 5.0-литров двигател с мощност 465 к.с. А също така и снижено окачване, по-мощни спирачни механизми и агресивна форма на каросерията с карбонови елементи по нея.
По-рано се предполагаше, че F-модификацията на модела ще разчита на дефорсиран вариант на двигателя V10, използван от суперколата LFA. Неговият обем трябваше да бъде намален от 4.8 на 4.6 литра, а мощността да спадне до 450 к.с.
Lexus GS F получи V8 двигател с мощност 465 к.с.
Сравнен с главните си конкуренти в Европа, Lexus GS F изостава като параметри. Mercedes-Benz E-Class, например, се предлага с 5.5-литров, 8-цилиндров мотор с 2 турбини, достъпен в два варианта на мощност – 558 и 585 к.с. BMW M5 пък разчита на 4.4-литров турбо мотор с мощност 560 к.с., а Audi RS6 – на 4.0-литров туин-турбо V8 с мощност 560 к.с.

Снимки: Car Advice
 

Тагове: lexus gs f
0 от 500
  • #28
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Чичето ( преди 12 години )
    Но ти откъде да ги знаеш тия неща? Тях не ги пишат в рекламните брошурки.
  • #27
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Чичето ( преди 12 години )
    Само че аз говоря за коренно различна ситуация - когато турбото не е развъртяно. Щото то спира да се върти малко след като отнемеш газта. Тогава лага е повече от осезаем, даже е дразнещо очевиден, а ако си решил да се шмугнеш през натоварен трафик - дори опасен. Не случайно automobile magazine написа "The biggest disappointment with the M5 is turbo lag."
  • #26
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Чичето ( преди 12 години )
    Значи ланч конртол бил за бързо потегляне без превъртане на гуми, а тракшъна бил като АБС, само че при тръгване? И каква е разликата между двете? Ха-ха-ха-ха-ха! Ентеуект!Ланч контрола ти развърта двигателя(и турбото) и ги държи на полусъединител, под натоварване. Затова и скапва трансмисиите при често използване. Дали ще го направи лънч контрол или пилота ще подава газ преди да е пуснал спирачката е почти все едно.
  • #25
    1 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    ха ха ха ааааа Дошо не знаел какво е лънч контрол, въсъщност той някога знаел ли е изобщо нещо? Въпроса е реторичен. А тракшъна Дошо е все едно АБС, само че едното е при спиране, другото при тръгване. Едно и също нещо са, главно за сняг и мокри пътища.А лънч контрола е два вида, чрез трансмисия или чрез софтуер в ЕКУ. Сега си отвори и двете очи и попивай, попивай. Лънч контрола служи само и единствено за бързо потегляне без превъртане на гуми, софтуерния вариант е като държи двигателя на 3000 оборота а трансмисионния е като зацепва и отделя съединителя многократно, като целта е старт от оптимални обороти с възможно най-малко приплъзване на колелата.Ето ти един лънч контролhttp://***.subaruclubbg.com/forum/viewtopic.php?t=13539. В обявата само че не е обяснено че е и с така наречения мах боост на турбото, нещо като да маха лага на турбото. Двете неща обаче нямат нищо общо. Ланч контрола е за максимално бърз старт отнема част от моща на колата, за да не превърта гуми и да забави старта. Сега се надявам, че вече разбра какво е лънч. А като се сетиш за *** или ***, поглеждай огледалото и ще го видиш.
  • #24
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Чичето ( преди 12 години )
    Ти си много *** бе момче, това за което говориш е тракшън контрол. И не съм Дошо, проумей го най-сетне, каско празна!
  • #23
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Дошо ти май не знаеш какво е лънч контрол? Драга по-доло е без включен лънч контрол. Не виждаш ли че половината коли си оставиха гумите на старта. При Лънч контрол няма превъртане на гуми при старт, всъщност то това е и лънч контрола отнемане на излишната мощност от двигателя, за да не върти гуми а колата а директно да се изстреля.
  • #22
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    че даже се опитвал и ip-to ми да блокира :)))) Какво лошо има младежо в това да се пусне новина, факти? :)))
  • #21
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Чичето ( преди 12 години )
    Дал си клип в който всички тръгват с ланч контрол т.е. развъртени турбини, аз ти говоря за коренно различна ситуация. Когато четеш коментари се опитвай да ги разбираш, знам че ти е трудно, но това е единствения начин. С достатъчно практика може и да поумнееш.
  • #20
    1 rate up comment 2 rate down comment
    до Чичето ( преди 12 години )
    Дошо не разбрах какво общо има нюрбургринг с това дали атмосверния или турбинираният двиател ускорява по-бързо? Сега ако искаш ми напиши и кой е шампиона в Ф1 или в какъв тираж се продава вестник Труд. Аз ти дадок клип с който ти показвам че турбо двигателите бият атмосверните и този клип е във връзка с твоята изцепка, цитирам: "ритнеш ***, 2-3 секунди нищо не се случва и в тази ситуация атмосферния ще те остави с 5-6 дължини назад, пък ти ходи го гони" а празноглавия го търси в огледалото.
  • #19
    1 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    ДРАГНЯ