IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Lexus GS F получи V8 двигател с мощност 465 к.с.

Японците се отказаха от V10 мотора на суперколата LFA

Lexus GS F получи V8 двигател с мощност 465 к.с.

Японското издание Best Car успя да се добере до рекрамната брошура на върховата версия версия на седана Lexus GS, която ще получи традиционната приставка F към името си. Страниците от нея бяха препечатани от друго издание – Car Advice.
Lexus GS F получи V8 двигател с мощност 465 к.с.
По предварителна информация, най-мощната версия на модела GS ще получи 5.0-литров двигател с мощност 465 к.с. А също така и снижено окачване, по-мощни спирачни механизми и агресивна форма на каросерията с карбонови елементи по нея.
По-рано се предполагаше, че F-модификацията на модела ще разчита на дефорсиран вариант на двигателя V10, използван от суперколата LFA. Неговият обем трябваше да бъде намален от 4.8 на 4.6 литра, а мощността да спадне до 450 к.с.
Lexus GS F получи V8 двигател с мощност 465 к.с.
Сравнен с главните си конкуренти в Европа, Lexus GS F изостава като параметри. Mercedes-Benz E-Class, например, се предлага с 5.5-литров, 8-цилиндров мотор с 2 турбини, достъпен в два варианта на мощност – 558 и 585 к.с. BMW M5 пък разчита на 4.4-литров турбо мотор с мощност 560 к.с., а Audi RS6 – на 4.0-литров туин-турбо V8 с мощност 560 к.с.

Снимки: Car Advice
 

Тагове: lexus gs f
0 от 500
  • #18
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Как сравнявате gt-r с lf-a на 400 метра. Едното е 4x4, а другото с задно.
  • #17
    10 rate up comment 5 rate down comment
    Чичето ( преди 12 години )
    Драго празноглаво фенче, погледни официалните времена на ЛФА и ГТР на ринга. Тогава може и да ти просветне че драга е за драгстери, а за спортните автомобили е важно какво усещане дават на пилота и как се преставят на пътя и на писта със завойчета. Дори заклетия хейтър на Тойота Джереми Кларксън обяви ЛФА за най-добрия автомобил който е карал някога и единствено ферари Ф12 е достоен да се сравнява с него.
  • #16
    6 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Дошо ти нали знаеш че за коли не трябва да се обаждаш. Кое за колко време се развърта няма значение, значение има че турбо двигателите ускоряват по-бързо от атмосверните. Не напразно Нисан ГТ-Р изпреварва като спрял Лексус ЛФА. Обратното е възможно само във въображаемия свят на Дошо едната гънка.ето ти и факти:
  • #15
    7 rate up comment 6 rate down comment
    Чичето ( преди 12 години )
    Човека прочете "официалните" данни от производителя и отсъди - няма турбо лаг! Ха-ха-ха! За малко да повярвам че развъртането на турбината, сгъстяването на въздуха и последващото го охлаждане (защото като го сгъстиш се нагрява) става за неусетно малко време. Това е възможно само във въображаемия свят на безмозъчното ВАГонче.
  • #14
    4 rate up comment 9 rate down comment
    до модератора ( преди 12 години )
    Само в розаво ще се продава! А във форума НЯМА никакви ****ти!И вие си вършите работата перфтектно - може да изтриете всеки коментар, но да оставите шизофренични тълкования за фашизма,хитлеризма,"германските ***","бг ***" и др. Единственното обяснение би било тъ*анара с тези коментари и редактора да са едно и също лице,което пък би било много жалко!Специално този Lexus пък е на нивото на европейското спортно автомобилостроене от средата на 90-години.
  • #13
    10 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Нещо сте в огромна заблуда за турбо лагове и т.н. Ако автомобилите с турбо имаха турбо лаг, Порше нямаше да е това което е. Ускоренията на БМВ,Ауди и Мерцедес нямаше да са брутални. Вижте комбито RS6, въпреки, е е огромно 5-месно комби показа ускорение от 0-100км.ч. 3,6 сек. Та това е динамика като на Атмосверен ЛФА и като на Фурари . Това са малки, спортни,ниски,леки двуместни купета а RS6 е голямо и тежко комби. Турбо-лаг може да има при 2.0 ТДИ. При бруталните коне няма такъв филм.
  • #12
    8 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Пич, говориш пълни тъпотии. Погледни на линка в долната част на таблицата за докускорението на всякакви скорости и всякакви предавки, почти никъде LFA не ускорява по бързо. Да не говорим, че едното е *** седан а другото топ ъф кво ли не...
  • #11
    7 rate up comment 11 rate down comment
    Защо? 2 ( преди 12 години )
    Аиде ако колите са за САЩ разбрам, но защо и тези за Стария континент ги правят по този начин?
  • #10
    7 rate up comment 11 rate down comment
    Защо? ( преди 12 години )
    Тия от Лексус няма ли най-накрая да започнат да правят колите си с бели стъкла (пластмаси) на мигачите отзад!? Продължават с гадната оранжева *** все едно колата е производство 2000г.
  • #9
    15 rate up comment 3 rate down comment
    2JZ ( преди 12 години )
    Апропо, каскадно пълнене Тойота имаха още през 93-та в Супра, но за супер автомобила LFA избраха атмосферен високооборотен двигател. Със сигурност е имало защо ;)