IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Mitsubishi връща Galant в играта

Седанът ще е в стила на концепта ZT от 2008 година

Mitsubishi връща Galant в играта

Mitsubishi готви специална изненада за почитателите на марката. Според информация на изданието Topspeed, японците ще покажат съвсем скоро ново - 10-о поколение на модела си Galant, като при това става дума не за концептуална версия, а за напълно завършен автомобил.
Mitsubishi връща Galant в играта
Седанът ще дебютира пред публика на 22 ноември като част от международния автомобилен салон в Токио. Голяма част от дизайна на модела ще бъде взаимстван от концепта ZT (на снимката), показан още през 2008 г. Колкото до техническите решения – те ще бъдат взети от Mitsubishi Outlander, което означава, че новият Galant ще разчита на същите бензинови, дизелови и хибридни агрегати.

Така базов за модела ще бъде 2.4-литровият бензинов мотор с мощност 166 к.с., който работи съвместно със скоростна кутия CVT. Благодарение на този „тандем” седанът ускорява от 0 до 100 км/ч за 9.1 секунди.

Версията с най-високо ниво на оборудване ще носи добавка GT и ще разчита на 3.0-литров V6 с мощност 224 к.с, който ще предлага ускорение от 0 до 100 км/ч за 7.5 секунди. Що се касае до хибридните модификации, за тях ще бъдат ползвани технологиите от проекта i-MiEV. Всъщност хибридният Galant ще се появи последен – след около 1.5 г.

Възроденият модел ще трябва да се конкурира най-вече с Honda Accord и Toyota Camry. Той ще се предлага на всички основни пазари – Америка, Азия, Европа и Австралия. В Mitsubishi все пак разчитат най-вече на САЩ, където новият Galant ще трябва да замени напълно провалилия се Diamante, чиито продажби бяха спрени още преди години.

Снимка: Mitsubishi

0 от 500
  • #29
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    За Томи Макинен само да светна че през 2000 година когато е дебютира пежо с 206 тогава е има най-много производители вкючително мицубиши субару тойота сеат шкода ситроен пежо хюндай. Така че бъди спокоен победите на пежо и ситрон не се дължат на отказването на мицобиши
  • #28
    2 rate up comment 3 rate down comment
    Онзи ( преди 10 години )
    защото има хора които не заслужават да си разкривам информаторите така да се каже който иска има гугъл :)
  • #27
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Онзи ( преди 10 години )
    прекрасна новина радваме и колеги ако обърнете внимание на снимката това е един калпав рендер стил класика :)за двигателите явно японците предпочитат високо ефективни двигатели с по-голяма кубатура и без турбо пълнене ще го измислят някакси :)и по отношение на WRC ето кой колко титли има Пежо-90 форд-81 ланчиа-73пежо-48субару-47тойота-43митсубиши-34ауди-24фиат-21нисан/датсун-9рено алпин,опел,рено-6сааб-4мазда-3порше,мерцедес,талбот-2фолксваген-1 инфото е достоверно линк не давам
  • #26
    6 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    тука някой се изказал нещо за Mitsu и ралитата...Томи Макинен нещо? Ако не се бяха отказали сами още щяха да им дишат прахта франсетата
  • #25
    8 rate up comment 0 rate down comment
    хаха ( преди 10 години )
    нямали бъдеще....ама то тъпите ваинали като не знаете че Mitsubishi коли правят само помежду другото кво може да чуе от вас човек...
  • #24
    9 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    AMGто аз си късам със шестака разни "премиум" кошници дето са повече коне по светофарите и завоите, че даже и по магистралата пък ти си говори колко е shit...еле пък ако докопам някоя VR-ка...
  • #23
    1 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Простия *** си ти пита Крум Дончев за какво става на въпрос човека се състезава с Фиеста Р5 спрямо набъхтаните с коне мицубишита Фистата е космос. Тръгнал да сравнява стокови коли с рали автомобили и то някой марки не са напускали световния шампионат от 30 годни. Твойта каружа с крбоново или титаниево стърчило че да лагаш повече люцерна
  • #22
    6 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Тойота се появява през 88 с първата селика и почва да "мачка скед 92 когато се маха ланчия и тогава има масово само японски автомобили и форд и цялата хегемония свършва когато идва 206. Също така японците имат участия и в група Б но там резултатите съм и на догонващи. И до ден днешен никой не бил рекорда на Lancia единствено ситроен имаха шан но с появата на ожие намаля.
  • #21
    5 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Заинтересувах се и си припомних, че ланчиите господствали до 1991 г., когато свирепите Селики ги отказаха и след 8 световни титли, биват наказани, следва отегляне на Тойота и тогава се появява Мицубиши Еволюшън,с който не е карал, не е побеждавал във WRC и доброволно отегляне на фирмата.
  • #20
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Ако беше се позаинтересовал щеше да разбереш че версиите р5 които се предлагат може и ти да си закупиш(състезателни автомобили). Ти не говореше за цивилни автомобили в по долният си пост. Селика 4х4 от отдавна няма и тя е пак лимитирана серия. А за тези години от 91 до към 95 по-добър вариант от кослорда и интегралето не вижда даже и да се сравняват с импрези и евота.