IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Mitsubishi връща Galant в играта

Седанът ще е в стила на концепта ZT от 2008 година

Mitsubishi връща Galant в играта

Mitsubishi готви специална изненада за почитателите на марката. Според информация на изданието Topspeed, японците ще покажат съвсем скоро ново - 10-о поколение на модела си Galant, като при това става дума не за концептуална версия, а за напълно завършен автомобил.
Mitsubishi връща Galant в играта
Седанът ще дебютира пред публика на 22 ноември като част от международния автомобилен салон в Токио. Голяма част от дизайна на модела ще бъде взаимстван от концепта ZT (на снимката), показан още през 2008 г. Колкото до техническите решения – те ще бъдат взети от Mitsubishi Outlander, което означава, че новият Galant ще разчита на същите бензинови, дизелови и хибридни агрегати.

Така базов за модела ще бъде 2.4-литровият бензинов мотор с мощност 166 к.с., който работи съвместно със скоростна кутия CVT. Благодарение на този „тандем” седанът ускорява от 0 до 100 км/ч за 9.1 секунди.

Версията с най-високо ниво на оборудване ще носи добавка GT и ще разчита на 3.0-литров V6 с мощност 224 к.с, който ще предлага ускорение от 0 до 100 км/ч за 7.5 секунди. Що се касае до хибридните модификации, за тях ще бъдат ползвани технологиите от проекта i-MiEV. Всъщност хибридният Galant ще се появи последен – след около 1.5 г.

Възроденият модел ще трябва да се конкурира най-вече с Honda Accord и Toyota Camry. Той ще се предлага на всички основни пазари – Америка, Азия, Европа и Австралия. В Mitsubishi все пак разчитат най-вече на САЩ, където новият Galant ще трябва да замени напълно провалилия се Diamante, чиито продажби бяха спрени още преди години.

Снимка: Mitsubishi

0 от 500
  • #19
    8 rate up comment 2 rate down comment
    Cenitell ( преди 10 години )
    Пежо/Ситроен изобщо не продават мощни версии с 4х4, такива те подготвят в заводски специални условия САМО на професионалните си съзтезатели. И то всичко за собстевната си реклама, а не както бе със Мицубиши,Субару и Тойота Селика-за кефа и ентусиазма на маниаците и публиката.
  • #18
    4 rate up comment 9 rate down comment
    AMG ( преди 10 години )
    "Галанта от 97ма с 2.4 мотор е 150 коня. 2.5/V6 е 163"SAME SHIT
  • #17
    7 rate up comment 9 rate down comment
    КОЙ ЛИ ТЕ СЛУША ( преди 10 години )
    Къде се избира ли япоските по рали та та че не чух. Да така беше до преди 3 години защото само те имаха такъв масов автомобил, но от две години кога форд и пежо и сега ситроен пуснаха за продан рали автомобил и това свърши. В малки класове до 1600 масово се срещат форд рено пежо ситроен. А ся се върнете на зад в времето когато бяха на власт интегралетата и кослордите. А за Австралия Азия и Сев. амер. Това шампионат ли е? Но и там вече има масово Форд.
  • #16
    10 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Галанта от 97ма с 2.4 мотор е 150 коня. 2.5/V6 е 163
  • #15
    12 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    леле тука на разни A6ци oт 2011 и китайски ситроени модел 2013 им се привиждат...алоо смотляци тоя концепт е на 5(!) години и e 90% дизайна на предишния Galant дето е от далечната 96-97ма
  • #14
    14 rate up comment 1 rate down comment
    c0ldblooded ( преди 10 години )
    About damn time :) Дано да не е само за щатите и да дано да има отново VR-4
  • #13
    5 rate up comment 14 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Последните предсмъртни издихания на фирмата . Освен да продава старите си платформи и двигатели на китайците друго бъдеще нямат
  • #12
    6 rate up comment 13 rate down comment
    ... ( преди 10 години )
    Нещата не са добре хората сравняват мицубиши с Мерцедес... Било по добро от Е класа... НЯМАМ ДУМИ
  • #11
    12 rate up comment 5 rate down comment
    Cenitell ( преди 10 години )
    Щом е Мицубиши-това означава здравниа.А дано и да се върнат със заводски отбори в ралитата и Дакар, да припомнят как като първи прекосяват дюни и пущинаци без затъване,чупене и самозапалване. Те и сега с Ево печелят шампионатите на Австралия-Азия и Сев. Америка с гаражни отбори.
  • #10
    11 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Виште ги всички японски фенове кво заблуждавате и не признава те че mitsubishi не е онова от едно време брутално и агресивно нищо няма да забий ще забий само себе си. Винаги са ме кефили старите и то не заради ево та ами заради точно галанта и старите лансери комбита 4х4. Това даже като се загледаш отпред прилича на с-елисе. Жалко е за такава марка.