IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

1 млн. км. с Skoda Fabia без сериозни ремонти

Собственикът на автомобила твърди, че колата е с оригиналните двигател и съединител

1 млн. км. с Skoda Fabia без сериозни ремонти

Германецът Петер Кирххоф от градчето Спрокхьофел, близо до Вупертал, е успял да премине 1 млн. км. със своята Skoda Fabia без сериозни повреди. Мъжът купил автомобила с дизелов двигател 1.9 TDI (101 к.с.) през 2000 г. и оттогава го експлоатирал всекидневно.
Германец измина 1 млн. км с Skoda Fabia без сериозни ремонти
Кирххоф така е изчислил превъртането на километража, че то да се случи в родината на Skoda - Чехия. Пред предприятието в Млада Болеслав, където е сглобена колата, германецът бе приветстван от служители на Skoda, както и от група фенове на чешката марка.

По думите на Кирхофф през тези 13 години машината е била обслужвана в един и същи сервиз. Внимателната експлоатация и навременно обслужване са позволили на автомобила да се запази в добро състояние. Неговият собственик твърди, че колата е с оригинални двигател и ауспух, както и съединител на механичната скоростна кутия.
Германец измина 1 млн. км с Skoda Fabia без сериозни ремонти
Границата от 500 000 км. хечбекът е преминал през 2007 г. Единственият по-сериозен ремонт, правен на колата, е на 305 000 км, когато са сменени маркучите на спирачната система. Това се случи по време на път, като се е наложило Кирххоф да търси помощ, за да стигне до сервиза.

"Колата е в оригинално състояние - изпускателната система, двигателя, съединителя и трансмисията са същите, които са монтирани в завода при нейното производство", потвърди и експертът от Skoda Мартин Люткхоф, който прегледа изцяло автомобила при пристигането му в Млада Болеслав.
Германец измина 1 млн. км с Skoda Fabia без сериозни ремонти
От своя страна Кирххоф бе категоричен, че ще продължи да кара дизеловата си Fabia, като ще отчита изминатите километри благодарение на брояча за дневен пробег. От Skoda искат да изложат автомобила в музея на компанията, който се намира в завода, но германецът е готов да го предаде, едва след като излезе третото поколение на Fabia.

Снимки: Skoda
 

Тагове: Skoda Fabia
0 от 500
  • #9
    12 rate up comment 15 rate down comment
    haha ( преди 12 години )
    Иронията , Тоуота и компания ще ги въртяр 32 години 1 милион км. поради многобройното си отвикване в сервизи за """" БЕЗПРОБЛЕМНИТЕ И ЗДРАВИ ЯПОНСКИ МАШИНИ""""". Исках да напиша машини с по големи букви но не можах все пак тези зверове по 2.0 са си опасни с по 90-100 коня :).
  • #8
    22 rate up comment 11 rate down comment
    груди ( преди 12 години )
    ... и един мармот завива 1 милион шоколада в станьол....
  • #7
    27 rate up comment 23 rate down comment
    Conrad ( преди 12 години )
    АахХАХахХА ,чисто нова я купих 2005 година с 1.4тди за да я карам като такси във Варна и мога откровено да кажа ,че няма по голям ***. Купето и се разтрака след 18000км а окачването беше дроб малко след 20000км. Двигателя гаснеше кога му кефне и в продължение на 6 месеца не можаха да открият ,че има проблем с управлението на помпата. На 72000км мотора работеше неравномерно и се оказаха дюзи за смяна. Съединителя приключи на 78000км. Като цяло невероятен ***.Сега е на 108000км ,пълен дроб.
  • #6
    26 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Браво!Качество & класа!
  • #5
    41 rate up comment 4 rate down comment
    1! ( преди 12 години )
    Важно е задкормилното у-во
  • #4
    37 rate up comment 4 rate down comment
    iff ( преди 12 години )
    При навременна и правилна поддръжка, е нормално да се навъртат хиляди километри безаварийно! Браво на собственика и на Шкода!
  • #3
    57 rate up comment 4 rate down comment
    !!! ( преди 12 години )
    Старата ми Хонда Сивик беше на над 400 хил. км и съединителя не беше сменян. Направиха преглед и казаха да си я карам без никакви грижи. Лично аз и навъртях към 100 хил., човекът на който я продадох вече година и нещо си я кара и няма никакви оплаквания.Тази Шкода е карана на дълги разстояния за да измине толкова км. за сравнително кратък период,предавките не се сменят често за да има износване...Така че е напълно възможно да мине 1млн. без смяна на съединител.
  • #2
    35 rate up comment 31 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    ОТ рекламния отдел на ВАГ ептен изтрещяха. Много са жалки ей. Как може сега да напишат подобна глупост - автомобил с оригинален съединител на 1 000 000 км. Ми че той има определен живот бе леле, дори на тоя двигател издържа много много под предвиденото заради маховика. за изпускателната система да не говорим- 13 години .. освен ако не я е карал някъде където не е виждала сняг и луга няма как да стане. Изобщо, дори и такава реклама свестно немогат да измислят. Ужас! Лъжат безобразно
  • #1
    56 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    В България на момента става на около 145 000 км. ,карана от баба или дядо само до магазина!