IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

1 млн. км. с Skoda Fabia без сериозни ремонти

Собственикът на автомобила твърди, че колата е с оригиналните двигател и съединител

1 млн. км. с Skoda Fabia без сериозни ремонти

Германецът Петер Кирххоф от градчето Спрокхьофел, близо до Вупертал, е успял да премине 1 млн. км. със своята Skoda Fabia без сериозни повреди. Мъжът купил автомобила с дизелов двигател 1.9 TDI (101 к.с.) през 2000 г. и оттогава го експлоатирал всекидневно.
Германец измина 1 млн. км с Skoda Fabia без сериозни ремонти
Кирххоф така е изчислил превъртането на километража, че то да се случи в родината на Skoda - Чехия. Пред предприятието в Млада Болеслав, където е сглобена колата, германецът бе приветстван от служители на Skoda, както и от група фенове на чешката марка.

По думите на Кирхофф през тези 13 години машината е била обслужвана в един и същи сервиз. Внимателната експлоатация и навременно обслужване са позволили на автомобила да се запази в добро състояние. Неговият собственик твърди, че колата е с оригинални двигател и ауспух, както и съединител на механичната скоростна кутия.
Германец измина 1 млн. км с Skoda Fabia без сериозни ремонти
Границата от 500 000 км. хечбекът е преминал през 2007 г. Единственият по-сериозен ремонт, правен на колата, е на 305 000 км, когато са сменени маркучите на спирачната система. Това се случи по време на път, като се е наложило Кирххоф да търси помощ, за да стигне до сервиза.

"Колата е в оригинално състояние - изпускателната система, двигателя, съединителя и трансмисията са същите, които са монтирани в завода при нейното производство", потвърди и експертът от Skoda Мартин Люткхоф, който прегледа изцяло автомобила при пристигането му в Млада Болеслав.
Германец измина 1 млн. км с Skoda Fabia без сериозни ремонти
От своя страна Кирххоф бе категоричен, че ще продължи да кара дизеловата си Fabia, като ще отчита изминатите километри благодарение на брояча за дневен пробег. От Skoda искат да изложат автомобила в музея на компанията, който се намира в завода, но германецът е готов да го предаде, едва след като излезе третото поколение на Fabia.

Снимки: Skoda
 

Тагове: Skoda Fabia
0 от 500
  • #39
    3 rate up comment 3 rate down comment
    До Дошо ( преди 12 години )
    Дошо в статията става за истинска кола, това че, буташ желязна количка Ауди от мачбокс в мащаб 1:1000 по асвалта 5000км. няма нищо общо с това да караш истинска кола а и не ти ли казаха в магазина че пласмасовите колелца на количката макет, се износват бързо ако ги суркаш по асфалта? Или ти пари и за колчика от мачбокс нямаш и си откраднал на някое дете играчката и нямаш представа, че това е количка с която зецата си играят в къщи а не да суркат по асфалта и да си представят че наистина я карат
  • #38
    7 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    По-*** реклама скоро не бях чел.
  • #37
    4 rate up comment 2 rate down comment
    speedart ( преди 12 години )
    Ееееее Дошо , нали Аудито е Шкода ...нещо не се връзва...очевидно според теб Аудито е Шкода но с по-лошо качество ( ако въобще е възможно това)...от Ауди умишлено влошават качеството с цел единствено бърза печалба и разочаровани клиенти...новото им мото...нали..
  • #36
    28 rate up comment 0 rate down comment
    /// ( преди 12 години )
    Ама как така 1 мил. километра за 13 години ?!?! По горубляне дизеловите шкоди реколта 2000 година са все на по 150к...
  • #35
    9 rate up comment 9 rate down comment
    до: Зигмунд Фройд ( преди 12 години )
    Това,което си изброил е вярно,но си пропуснал турбото,което също е консуматив,както и окачването.Значи следва,че само консумативи е сменял човека и нищо друго.Ей на тва му се вика здрава работа хахаха.Иначе,като гледам ВАГиналните фенчета какви шарани са и как веднага клъвнаха на поредната реклама ми става ясно колко са кухи,като хралупи.Може би са без книжки и си нямат на идея,че за тези км.и най-здравият автомобил не може да изкара без нищо да се пипне по него.Ще го разберат някой ден и те.
  • #34
    17 rate up comment 8 rate down comment
    Зигмунд Фройд ( преди 12 години )
    Само консумативи е сменял - скоростна кутия, заден и преден мост, колянов вал, мотовилки, бутала, сегменти.Иначе, двигателят е същият...
  • #33
    12 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Че не може частите да са оригинални е ясно. Но как се правят млн.километра за 13г.без колата да се използва за бизнес не ми е ясно. Ако се ползва за работа по 22-23 работни дни в месеца прави около 300 км на ден - бива. Ама за лична употреба,не знам. Тоя въобще прибира ли се в къщи?
  • #32
    7 rate up comment 4 rate down comment
    passatora ( преди 12 години )
    Имам приател със същия двигател 4-та година кара колата като за последно ,но тя не се дава!
  • #31
    14 rate up comment 6 rate down comment
    2012 ( преди 12 години )
    С оригинален съединител ,не ми се вярва
  • #30
    10 rate up comment 16 rate down comment
    RRE ( преди 12 години )
    Das Auto