IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

1 млн. км. с Skoda Fabia без сериозни ремонти

Собственикът на автомобила твърди, че колата е с оригиналните двигател и съединител

1 млн. км. с Skoda Fabia без сериозни ремонти

Германецът Петер Кирххоф от градчето Спрокхьофел, близо до Вупертал, е успял да премине 1 млн. км. със своята Skoda Fabia без сериозни повреди. Мъжът купил автомобила с дизелов двигател 1.9 TDI (101 к.с.) през 2000 г. и оттогава го експлоатирал всекидневно.
Германец измина 1 млн. км с Skoda Fabia без сериозни ремонти
Кирххоф така е изчислил превъртането на километража, че то да се случи в родината на Skoda - Чехия. Пред предприятието в Млада Болеслав, където е сглобена колата, германецът бе приветстван от служители на Skoda, както и от група фенове на чешката марка.

По думите на Кирхофф през тези 13 години машината е била обслужвана в един и същи сервиз. Внимателната експлоатация и навременно обслужване са позволили на автомобила да се запази в добро състояние. Неговият собственик твърди, че колата е с оригинални двигател и ауспух, както и съединител на механичната скоростна кутия.
Германец измина 1 млн. км с Skoda Fabia без сериозни ремонти
Границата от 500 000 км. хечбекът е преминал през 2007 г. Единственият по-сериозен ремонт, правен на колата, е на 305 000 км, когато са сменени маркучите на спирачната система. Това се случи по време на път, като се е наложило Кирххоф да търси помощ, за да стигне до сервиза.

"Колата е в оригинално състояние - изпускателната система, двигателя, съединителя и трансмисията са същите, които са монтирани в завода при нейното производство", потвърди и експертът от Skoda Мартин Люткхоф, който прегледа изцяло автомобила при пристигането му в Млада Болеслав.
Германец измина 1 млн. км с Skoda Fabia без сериозни ремонти
От своя страна Кирххоф бе категоричен, че ще продължи да кара дизеловата си Fabia, като ще отчита изминатите километри благодарение на брояча за дневен пробег. От Skoda искат да изложат автомобила в музея на компанията, който се намира в завода, но германецът е готов да го предаде, едва след като излезе третото поколение на Fabia.

Снимки: Skoda
 

Тагове: Skoda Fabia
0 от 500
  • #29
    26 rate up comment 1 rate down comment
    Slavo до админ ( преди 12 години )
    Считам за необходимо да се занимая с Вас от ПРАВНА гледна точка и да използвам Европейските закони в ПЪЛНА сила! Имам 3 изтрити коментара само за днес! Обаче инфото и текста са записани в браузъра! Смятам да занеса този лаптоп в еврокомисията за журналистическа етика в Прага на улица "Bozene Nemcove" точно срещу галерия "Slovanska" и ще се обърна лично към комисар Marie Kabatova, с която говорих по телефона преди 5мин. Разясниха ми, точно коя ОТГОВОРНОСТ се носи ЛИЧНО и как! Пак ме изтрий!
  • #28
    8 rate up comment 4 rate down comment
    kiki ( преди 12 години )
    Фен съм на японско,ама точно този модел на фабия е мн.здрав.Наблюдавам го 6г.по служебните,но 1.9 тди,1.4 тди 3 цилинъра е ужас.
  • #27
    9 rate up comment 7 rate down comment
    fabian ( преди 12 години )
    Ще предположа поне 5 неща сменени по тази шкода ,които ще са на 101 % сменени за километрите си ,стига да са 1 милион де 1- Накладки,предни и задни.2-подгревна свещ/и3-акумолатор4-гърнета5-крушки фарове,и стопове.
  • #26
    11 rate up comment 0 rate down comment
    Slavo ( преди 12 години )
    А, щях да забравя още нещо! Абе, като четем новини от Япония, Китай, Индия... Там как е с превеждането? И има ли смисъл ИЗОБЩО да се четат? То чешкия е минимално 30% същите думи като на български и още 30% като на руски и пак славяни и пак християни и пак бивша комунистическа република... И като бонус българите официално признати за МАЛЦИНСТВО в тая държава (значи минимално 5% от населението)... И най- накрая една статия не може да се преведе правилно! Със Китай кво праим? Да четем ли изобщо???
  • #25
    10 rate up comment 15 rate down comment
    Audi fan ( преди 12 години )
    Skoda I Toyota космос разлика едната върти милион километри по пътищата ,другата трупа часове по сервизите от постоянни акции.Хаххаах
  • #24
    15 rate up comment 3 rate down comment
    Slavo ( преди 12 години )
    Колко струва в България превод при лицензиран преводач от чешки за тая статия??? 20лв.? 30лв? Дедо Гугъл знае всичко, ама не МОЖЕ всичко! Господа журналисти, преведете си правилно 5-ти абзац и по-точно 3-то изречение за да сте "ПРАВДИВИ"! За да публикувате истината... Иначе- БРАВО и ЧЕСТИТО на човека! Явно е добър водач и стопанин.
  • #23
    18 rate up comment 7 rate down comment
    jok ( преди 12 години )
    Моята фабия е от края на 2009,все в гараж и е карана предимно на дълги разстояния ,а е само на 40 000км. Единствено се прецака щипката на щората на багажника и се разхлаби един болт на шофьорската врата,нищо друго,даже не е за вярване,но и сменена крушчица няма. Много съм доволен и съм фен на марката.
  • #22
    11 rate up comment 14 rate down comment
    Пенчев ( преди 12 години )
    Няколко коментара по надолу има едно показателно мнение. ",чисто нова я купих 2005 година с 1.4тди за да я карам като такси във Варна и мога откровено да кажа ,че няма по голям ***. Купето и се разтрака след 18000км а окачването беше дроб малко след 20000км. Двигателя гаснеше кога му кефне и в продължение на 6 месеца не можаха да открият ,че има проблем с управлението на помпата. На 72000км мотора работеше неравномерно и се оказаха дюзи за смяна. Съединителя приключи на 78000км."
  • #21
    19 rate up comment 14 rate down comment
    Дошо ( преди 12 години )
    Аз пък с моята Тойота Корола съм изминал 5 000 км без ремонт и след това се започна ....и няма излизане от сервизите!
  • #20
    11 rate up comment 5 rate down comment
    speedart ( преди 12 години )
    Тикото беше такси и го имаше по-весниците , тогава интернета не беше толкова развит...вече не си спомням но беше около 1998-2000 г.