IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Това е наследникът на Renault 5 Turbo

Хечбекът Twin'Run се задвижва от V6 мотор с мощност 320 к.с.

Това е наследникът на Renault 5 Turbo

Френският производител Renault разпространи снимки и информация за новия си концептуален модел Twin'Run, който се явява идеологически приемник на легендарния модел Renault 5 Turbo.
Това е наследникът на Renault 5
Renault Twin'Run е спортен хечбек с две места и със средно разположение на двигателя. Дължината на автомобила е 3680 мм, широчината – 1750 мм, а височината – 1493 мм. Разпределението на масата между двете оси при спортния модел е 43:57 в полза на задната.

Машината тежи едва 950 кг. и се задвижва от 3.5 литров бензинов V6 мотор, който е взет от Megane Trophy. Агрегатът разполага с мощност от 320 к.с., които се достигат при 6800 об/мин., и въртящ момент от 379 Нм при 4580 об/мин.

Мощността се предава на задните колела чрез 6-степенна секвенциална скоростна кутия. Хот-хечът има самоблокиращ диференциал и ускорява от 0 до 100 км/ч за 4.5 секунди. Максималната му скорост е 250 км/ч.

Концептът е построен на тръбно стоманено шаси, а по-голяма част от каросерията му е от композитни материали. Renault Twin'Run разполага с 18-инчови джанти от лека сплав и гуми Michelin. Както подобава на истински спортен автомобил, в салона няма нищо излишно – две седалки Sparco, спортен волан, лост за смяна на скоростите и за ръчната спирачка, каркас за безопасност и 5.5-инчов дисплей, който заменя приборните панели.

Снимки: Renault

0 от 500
  • #34
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Щом ме наричаш Дядо,значи спокойно мога да те наричам синко или ако искаш внуче.На години може да не си ми внук или син,ама на акъл със сигурност!Не виждам да продължавам спора,защото с лапетии едва ли има смисъл.Никъде не съм казал,че моторитена Рено са лоши,но явно някой четат между редовете,а другото хлапе направи паралел между евро нормите и това кой бил произвел двигателите.Баси логиката честно.И между другото няма договорка между Рено и Носан, Нисан да купува от Рено акции!
  • #33
    0 rate up comment 1 rate down comment
    аман от разбирачи ( преди 12 години )
    Анонимния нещо са запъна?
  • #32
    1 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Ай анонимко не ме наричай синко защото аз баща шукарак няма. Интересно пък аз тоя моя меган дето го карам с уж проблемният дизел на рено как до сега не хвърли турбина как пустия макферсон още е здрав имам едно клио на 20 години не е мъднало. Човека ти го написа как са нещата сега ти вари чети и се старай да запомняш правилно!!!!
  • #31
    1 rate up comment 1 rate down comment
    v-1 ( преди 12 години )
    не е точно така. Още когато се подписва първият алианс през 1999г. Рено купува около 30% процента от Нисан, с уговорката след това Нисан също да купи акции от Рено и затова 2-3 години след това нисан взимат около 15 % от акциите на РЕно, а е от своя страна купуват още от акциите на Нисан и техният дял става 44%.
  • #30
    0 rate up comment 4 rate down comment
    аман от разбирачи ( преди 12 години )
    нека разбирачите да обяснят на "невежите" кой двигател е разработка на нисан след като влязоха евро нормите в евросъюза (като изключим GTR)
  • #29
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Франция също налива една камара пари,за да ги спаси от банкрут през тази 1992г.Така,че танту за куглокигу.Може би ще отречеш,че Нисан продават 2 пъти повече автомобили от Рено и имат 3 пъти по-голяма печалба!И това ли не го знаеш.Е вече го научи синчето ми,но дали ще го запомниш не знам.Все пак аз се радвам,че 2 от Рената,които съм имал до сега са били с нисански ДВГ ине съм имал абсолютно никакви проблеми с тях(с двигателите),а иначе с електроника и окачване проблеми,колкото щеш.Рено е все пак.
  • #28
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Мили Синко,чети моето момче,чето как и защо са били в ЗАТРУДНЕНО ПОЛОЖЕНИЕ,а не пред фалит фирмата Нисан!Чисто и просто са инвестирали много средства в заводи в Европа,Бразилия и Индия,като са очаквали,че продажбите ще се покачат,но заради кризата тогава имат намалени продажби и вместо да тръгнат да продават заводите са предпочели да продадат част от акциите си на Рено.Само 2 г. след това Рено изпада в още по-голяма криза и тогара Нисан ги спасява,като им изкупува 15% от акциите.Франция също
  • #27
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Колкото аз съм заблуден толкова и ти
  • #26
    1 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Момченце,не намесвай VW,когато говорим за автомобили.В момента говорим за Рено и за това от кого вземат двигатели!Кой как ги е откупувал и от кого е без значение.Тук говорим за полудържавна компания,която има зад гърба си държавата Франция.Сещаш ли се как и защо съществува!Не,нали!Сещаш ли се и как са успели да купят акциите на Нисан?Както и да е.Който иска да вдява, който иска да си мисли,че бензинките са на рено нека си мисли,но дълбоко се заблуждава.
  • #25
    1 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Мили Дядо когато рено купуват нисан те са пред фалит. Демек нямат продажби. Следователно какъв е тоя голям пазар дето разправяш ти. И добре че ни го каза това за технологиите. Ами то е ясно че като купуваш такава фирма там аджаба има кадърни хора които могат да помогнат в технологиите