IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Това е наследникът на Renault 5 Turbo

Хечбекът Twin'Run се задвижва от V6 мотор с мощност 320 к.с.

Това е наследникът на Renault 5 Turbo

Френският производител Renault разпространи снимки и информация за новия си концептуален модел Twin'Run, който се явява идеологически приемник на легендарния модел Renault 5 Turbo.
Това е наследникът на Renault 5
Renault Twin'Run е спортен хечбек с две места и със средно разположение на двигателя. Дължината на автомобила е 3680 мм, широчината – 1750 мм, а височината – 1493 мм. Разпределението на масата между двете оси при спортния модел е 43:57 в полза на задната.

Машината тежи едва 950 кг. и се задвижва от 3.5 литров бензинов V6 мотор, който е взет от Megane Trophy. Агрегатът разполага с мощност от 320 к.с., които се достигат при 6800 об/мин., и въртящ момент от 379 Нм при 4580 об/мин.

Мощността се предава на задните колела чрез 6-степенна секвенциална скоростна кутия. Хот-хечът има самоблокиращ диференциал и ускорява от 0 до 100 км/ч за 4.5 секунди. Максималната му скорост е 250 км/ч.

Концептът е построен на тръбно стоманено шаси, а по-голяма част от каросерията му е от композитни материали. Renault Twin'Run разполага с 18-инчови джанти от лека сплав и гуми Michelin. Както подобава на истински спортен автомобил, в салона няма нищо излишно – две седалки Sparco, спортен волан, лост за смяна на скоростите и за ръчната спирачка, каркас за безопасност и 5.5-инчов дисплей, който заменя приборните панели.

Снимки: Renault

0 от 500
  • #44
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Знаещия къде се загуби с многото коли? А тия от долу бай *** какво друго да измисли освен *** простотия.
  • #43
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Я фиат 500 с друга емблема!Рендетата да не би да са купили лиценза?
  • #42
    1 rate up comment 2 rate down comment
    v-1 ( преди 12 години )
    Както се беше написал един - Аман от разбирачи. http://en.wikipedia.org/wiki/Renault-Nissan_Alliance - ето линк. В точката History пише кога, как и на какво са се договорили Рено и Нисан.... and Nissan vowed to buy into Renault when it was financially able. от превод има ли нужда?!? :)))
  • #41
    4 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    И защото рено са *** и са п*тки масово се използват в рали спорта от частните отбори и то в тези класове в които автомобила има най-малки промени от стоковия. Аз там нисани нещо не виждам изобщо японки не виждам де.
  • #40
    1 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Има две рена имал 40 коли. Само от тоя коментар може да му стане на човек какъв продуцент си. Айде сега ми кажа преди рено да пребере нисан които модели на нисан са били с параметрите на последното поколение GT-R или някой друг клас и да са били първи в своя клас за абсолютно стоков вид. Също така и Дядо може да се използва като обръщение към възрастен човек който не ти е род.
  • #39
    6 rate up comment 3 rate down comment
    до: О ...Божеее! ( преди 12 години )
    Наистина не си струват толкова коментари за недоразумение с п*чка на капака да се пише толкова много, но след като има толкова п*тки тук нали виждаш, че трябва да им се обясни, че не са х*ьове! Ама то на прости п*тки, как л;и да им обясниш! Май не става и се отказвам от тази невъзможна мисия.
  • #38
    3 rate up comment 0 rate down comment
    до: аман от разбирач ( преди 12 години )
    Бъди малко по-подробен де. Нали виждаш, че сме глупави, а ти си много умен! Дай сега кажи каква е тази финансова връзка!
  • #37
    1 rate up comment 1 rate down comment
    аман от разбирачи ( преди 12 години )
    ПАРАЛЕЛА Е ФИНАНСОВ БЕ ГРУЙОООООООООО
  • #36
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Друго деца мои,как ще обясните факта, че Рено е винаги в дъното на абсолютно всички класации по качество и надеждност, а Нисан е доста, доста нагоре по тези показатели?Значи само с добрите нисански двигатели работата не става. Трябва японец да ги пипне нещата, за да са добри. Единственото добро, което признавам на Рено са им дизелите. Всичко останало е зле. 2 Рена са минали през ръцете ми, карал съм и една камара други, имам доста познати с такива и моля някой, да не ми казва,че са цвете!
  • #35
    1 rate up comment 1 rate down comment
    аман от разбирачи ( преди 12 години )
    мноо тъпо парче,без коментар - поработи малко върху мисловната дейност нямало връзка м-ду евро нормите и кой бил произвел двигателите - абсолютен безхаберник аре оди лягай !!!