IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

GM обяви дизеловия Chevrolet Cruze за най-икономичния автомобил в САЩ

Моделът отстъпва единствено на машините с хибридни технологии

GM обяви дизеловия Chevrolet Cruze за най-икономичния автомобил в САЩ

Концернът General Motors обяви, че новият модел за пазара в Северна Америка - Chevrolet Cruze Clean Turbo Diesel, е автомобилът с най-нисък разход на гориво в САЩ.
GM обяви дизеловия Chevrolet Cruze за най-икономичния автомобил в САЩ
В официалното съобщение се казва, че показателите на дизеловия Cruze са среден разход 5.11 л/100 км (46 мили на галон). Те са засечени и признати от американската агенция за защита на околната среда (EPA) и отстъпват единствено на хибридните конкуренти. През февруари, когато дизеловият Chevrolet Cruze все още се тестваше, от GM обявиха по-високи показатели – 5.6 л/100 км (42 мили на галон).

За последно GM предлагаше автомобил с дизелов двигател на пазара в САЩ през 1986 г. Това бе Chevrolet Chevette. От концерна твърдят, че новият Cruze (моделна гама 2014 г.) е снабден с най-чистият дизелов мотор, създаван някога от GM.

Агрегатът е с обем 2.0 литра, мощност 150 к.с. и 350 Нм въртящ момент. Благодарение на това автомобилът ускорява от 0 до 60 мили в час за 8.6 секунди, като по данни на производителя с едно зареждане машината може да измине около 1126 км.

Снимка: General Motors

0 от 500
  • #22
    3 rate up comment 0 rate down comment
    rd ( преди 11 години )
    Бъчвар, идеята на ТЕЦ-а е, че бълва някъде далече от града и може да се диша в центъра. Както и идеята на биогоривата беше да се отделя СО2, който е абсорбиран от растенията същата година, а не да се създаде безотпадна технология. Освен това се предполага един голям генератор да, е по-ефективен от хиляди малки ДВГ.
  • #21
    2 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Който казва, че DPF се запушвал и разхода ставал двойно, значи си няма понятие за какво говори.Карам кола с такъв филтър и знам много добре каква е истината.
  • #20
    4 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Един съсед , голям педант по колите, си беше купил такъв Круз, но не изкара и месец и го продаде.Не съм говорил с него.Веднага след това имаше нова тойота.
  • #19
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Batito ( преди 11 години )
    Това има DPF филтър, който като се запуши и разхода става двойно.Отделно Круз е много дървен модел като цяло и има много оплаквания от него във форума на Шевролет, а в нета се продават коли на по 20-30К км. Защо ли?
  • #18
    4 rate up comment 7 rate down comment
    muhaha ( преди 11 години )
    Е те фолксваген имат дизелова кола дето харчи 4 на сто от 1974-а.... Време е и другите да почнат да правят толкова икономични ама на... Оше трошлиота и американците и дотам не могат да стигнат....https://***.youtube.com/watch?v=39QeiMdmdCc
  • #17
    1 rate up comment 6 rate down comment
    бъчваря ( преди 11 години )
    Анонимнико, изясни си първо нещата за разходът на гориво, тогава умозаключавай. Американците за разлика от европейците, работят по много по-близки до реалността стандарти. Каквото за Шевролет, такова и за другите. В Европа може да видиш хибрид като Приус с разход на хартия с 2 пред запитаята, докато реалността е различна - минимум два пъти отгоре, а ако караш на дълъг път, където другите падат до разхода си на хартия и до 3 пъти.
  • #16
    2 rate up comment 7 rate down comment
    бъчваря ( преди 11 години )
    За 35000 евро си изчисли сам разходите. Товва на всичко отгоре е plug-in хибрид. Демек ТЕЦ-а си върши работата вместо автомобила. Няма никаква екологичност. Все едно да твърдиш, че трамвая и тролейбуса са екологично чисти. Нима, след като съседния ТЕЦ се забелязва от сто километра по пушеците от комините си?
  • #15
    2 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Този смешен шевролет е в голфовия клас.Един поглед на моделите в Европа и разбираш, че разход 5.1/100 е супер много.Всички до един са под този разход, включително японци и корейци.На прима виста се сещам, че Hyundai i30 от 2007 115 коня беше с разход 4.7/100.Сегашния им модел е твърдо под 4/100, 3.7/10 ако не се лъжа.Тия американци в Европа ще бъдат трагедия.За това никой не ги купува тук.
  • #14
    6 rate up comment 2 rate down comment
    Хибридният ( преди 11 години )
    Кои АБ? Платените клакьори на ВАГ ли? Много платени статии се изписаха срещу Приус, обаче фактите са че е най-икономичен в класа си. Освен това е и със стотици пъти по-ниски емисии на канцерогенни сажди и азотни окиси. Скъп е, да, но това е заради технологиите които са в него. Няма и как да е иначе. Най-евтино е с градския транспорт.
  • #13
    2 rate up comment 6 rate down comment
    бъчваря ( преди 11 години )
    А нали се сещаш, че един слънчев ден на бойкоборисовците ще им писне и данъчните облекчения по света ще паднат? И ако тогава електромобилите са надделели, тежко и горко на всички нас, искащи да ползваме личен автомобил.