IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Audi пуска конкурент на McLaren P1, LaFerrari и Porsche 918 Spyder

Audi Scorpion ще има на 700 к.с., доставени от дизел-електрически агрегат

Audi пуска конкурент на McLaren P1, LaFerrari и Porsche 918 Spyder

Новият дизелово-хибриден суперавтомобил на Audi, разработван под кодовото название Scorpion, ще получи агрегат с обща мощност над 700 к.с. Това съобщи изданието Car & Driver, което се позовава на собствени източници.
Audi Scorpion ще има над 700 к.с.
В новия модел ще бъдат използвани технологии, разработени от германската компания за участие в маратонските серии "Льо Ман". Суперколата ще бъде построена на базата на прототипа R18 e-tron, с който отборът на Audi през 2012 г. спечели световните серии за издържливост (WEC).

Scorpion ще има карбонов монокок, усилен с елементи от алуминий. От алуминий ще бъде и окачването, а аеродинамиката на каросерията е пригодена, за гарантира на колата скорости от над 320 км/ч.

В хибридния агрегат ще влязат 6-цилиндров, 3.7 литров дизелов мотор с мощност от 600 к.с., както и електромотор, доставящ още 100 к.с. Дизелът ще задвижва задните колела, а електромоторът - предните. Трансмисия е 7-степенна роботизирана с двойно сцепление.

Освен това моделът ще получи специален маховик, който "ще събира" кинетичната енергия при спиране и ще я предава на електромотора.

Очаква се серийната версия на Audi Scorpion да се появи през 2016-2017 г. Моделът ще трябва да се конкурира с McLaren P1, Ferrari LaFerrari и Porsche 918 Spyder, като цената му ще бъде около $1 млн.

Очаква се германската компания за пусне в производство 333 суперколи, като направи в случаите с R8 GT и A1 quattro.

Снимка: Car & Driver

Тагове: audi scorpion
0 от 500
  • #35
    24 rate up comment 15 rate down comment
    груди ( преди 11 години )
    За да компенсират тихия електрически двигател от Алуди забучват един тракащ дизелов барутник, че на будалата дето се вози вътре да му напомня за предишния му фолксфаген TDI ! Каква пернишка идилия само! И подръжката на тази карикатура на спортен автомобил ще е освен много честа, също толкова и скъпа! Всеки месец ще се ходи в бокса я за дюзи, я за турбо, за масла+филтри, я за батерии или просто за поредния комплект мега качествени оригинални датчици на VAG... смееееех
  • #34
    6 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Еми, върви им покажи ти как се пилотира рали автомобил тогава. Аз за разликите в класата на пилотите от WRC и такива като Травис Пастрана или онзи сополанко Кен Блок не говоря. Европейските пилоти са se доказали като богове в моторните спортове. Аз никога не съм харесвал американските лигльовци.Въпросът е, че скачате на непризнание и после имате 1000 уговорки.Любимият ми WRC пилот е Яри-Мати Латвала, въпреки, че е пилот на VW, наслаждавам се на умения и стил. WRC си е каймака на мотоспортовете
  • #33
    2 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Никой не ги е спирал и точно години от 2000 до 2006 когато са домирали французите имаше куп марки като сеат хюндай субару муцубиши пежо ситроен форд. Нещо по въпроса точно тогава пежо мачкаше. Американския шампионат 90% са аматьори 10% са шоу мени от сорта кен блок. За това има WRC да може всяка марка и всеки пилот да покаже на какво е способен. И заради това масово се казва че това е върха на сладоледа на авто спорта.
  • #32
    8 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Абе, бай никой, досега ми спорихте какво били направили немците в моторните спортове, сега изведнъж го обърнахте на "през годините". Ами, доминирал е този, който е участвал! Ти искаш, когато в шампионата са само Форд и Ситроен пак да доминират японците или италиянците ли? Много ограничено мислене, приятелю! Всяка компания си има приоритети, за Ситроен може да е WRC, но извън него са на фалит, това по-хубаво ли е? Я виж в американския рали шампионат кой доминира?! И VW са там, ама нещо...
  • #31
    2 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Какво да си ми секнал "харошото". То се вижда кой е доминирал през годините и това не са Японците. Факт нали?
  • #30
    13 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    И още нещо тук се подвизават 5-6 простака които държат рекорда на Гинес,или пишете реални мнения или си го наврете в задния двор,аман от простотий.Немците са изостанали некадърници и това си е истината.Целия свят го знае от дълго време.
  • #29
    14 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Абе ***,хайде стига сте правили свободни съчинения,правили селяните от Алуди хибриди само в мокрите ви сънища.И аз правя космически совалки,само където никой не ги е виждал.То бива тъпотия ама чак такава.
  • #28
    21 rate up comment 6 rate down comment
    unAbated ( преди 11 години )
    Тея не им ли писна от 4 години само концептуални модели да представят...и все още нищо да не е излязло.
  • #27
    14 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Абе, разбирачо разбиращ, титлите на Тойота не са отнети за '93 и '94 г. Информирай се добре. Титлите им за тези години са легитимни. Перз сезон '95 ФИА не признава за легални ограничителите на турботата и им отнема точките за шампионатния сезон '95 г. Тогава Макс Моузли заявява "тези ограничители са най-прецизното изобретение, което някога съм виждал през 30те ми години моторните спортове". Много съжалявам, че ти развалих "харошото", ама...
  • #26
    2 rate up comment 5 rate down comment
    ДО: Анонимен ( преди 11 години )
    Доста интересна информация за Приус. Евала за информацията.