IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Audi пуска конкурент на McLaren P1, LaFerrari и Porsche 918 Spyder

Audi Scorpion ще има на 700 к.с., доставени от дизел-електрически агрегат

Audi пуска конкурент на McLaren P1, LaFerrari и Porsche 918 Spyder

Новият дизелово-хибриден суперавтомобил на Audi, разработван под кодовото название Scorpion, ще получи агрегат с обща мощност над 700 к.с. Това съобщи изданието Car & Driver, което се позовава на собствени източници.
Audi Scorpion ще има над 700 к.с.
В новия модел ще бъдат използвани технологии, разработени от германската компания за участие в маратонските серии "Льо Ман". Суперколата ще бъде построена на базата на прототипа R18 e-tron, с който отборът на Audi през 2012 г. спечели световните серии за издържливост (WEC).

Scorpion ще има карбонов монокок, усилен с елементи от алуминий. От алуминий ще бъде и окачването, а аеродинамиката на каросерията е пригодена, за гарантира на колата скорости от над 320 км/ч.

В хибридния агрегат ще влязат 6-цилиндров, 3.7 литров дизелов мотор с мощност от 600 к.с., както и електромотор, доставящ още 100 к.с. Дизелът ще задвижва задните колела, а електромоторът - предните. Трансмисия е 7-степенна роботизирана с двойно сцепление.

Освен това моделът ще получи специален маховик, който "ще събира" кинетичната енергия при спиране и ще я предава на електромотора.

Очаква се серийната версия на Audi Scorpion да се появи през 2016-2017 г. Моделът ще трябва да се конкурира с McLaren P1, Ferrari LaFerrari и Porsche 918 Spyder, като цената му ще бъде около $1 млн.

Очаква се германската компания за пусне в производство 333 суперколи, като направи в случаите с R8 GT и A1 quattro.

Снимка: Car & Driver

Тагове: audi scorpion
0 от 500
  • #45
    17 rate up comment 14 rate down comment
    jok ( преди 11 години )
    Добре,че не си загубих времето да чета повечето коментари.От всички пръска балкански *** с аромат на чесън и пот.Голяма част от автомобилния свят,се интересува и много купуват автомобилите на Ауди.Освен това трябва да си доста предубеден,за да си фен на коли и да останеш равнодушен,когато минава покрай теб едно рс5 или р8.Точно това и те прави фен на дадена марка или каквото и да е + това Ауди имат оригинален дизайн и е нормално на някой да не му харесва.А модела от статията е без аналог.
  • #44
    9 rate up comment 7 rate down comment
    zoom-zoom ( преди 11 години )
    preoblqkoha gallardo-eto vi r8, sega 6e preoblekat 918 spyder - eto vi scorpion!tiq verno gi murzi da gledat!
  • #43
    12 rate up comment 12 rate down comment
    turbo ( преди 11 години )
    Единственият коментар на заглавието е: Муахахахахахааааа.
  • #42
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Аз не съм му фен, но евала му защото като нрави някой фал на следващото състезание се едно нищо не станало и дава газ още повече изобщо не му пука от спонсори и подобни бърз е доста. И кара наистина добре. Но нека да не спамим темата нека да пишат за Аудитата и тока. Дано в понеделник пуснат нещо за Рали Португалия тогава ще полафим ;)
  • #41
    2 rate up comment 2 rate down comment
    до WRC колегата ( преди 11 години )
    Ахахах, да поразмазва се Латвала. Тази година му е много похвална центрофугата в Монте Калро, но не знам, аз си му се кефя доста :D
  • #40
    12 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Който иска истинска суперавтомобил никога няма да си вземе това Ауди Scorpion, защото на пазара няма огранияения, които позволяват дизелите да печелят както в Льо Ман.
  • #39
    11 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Те *** са такива жалки кавали,че да не дават оценки на технологичнкте Тойоти.Да си дават оценка на селските *** голфове и пасати.
  • #38
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    До по долу колегата радвам се че има фен на WRC който е добре запознат. Явно по долу в коментара ми не съм се изразил добре и съм създал впечатлението, че се правя на "рейсар" исках друго да кажа но както и да е. Латлава наистина е бърз но на моменти е доста бърз и физичните закони го изплюват но е пилот който влиза в група на най-бързите и най-атрактивни "рейсари"
  • #37
    2 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Цитат на аутомедия след теста на новия Аурис хибрид в съседната статия "Звукът, който издава 1.8 литровия VVT-i двигател при пълно натискане на газта, все още е стряскащ, въпреки, че нивата на шум са редуцирани." Хората са го карали и са се стряскали от шума на двигателя. Пак ти казвам, не свързвай стряскащите с шум Хибриди на Тойота с останалите
  • #36
    7 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Опаа Дошо пак се обърка, доколкото четем проблеми с шума има само в приус а новия Аурис в съседната статия е описан по подобен начин, стряскащо шумен двигател. Така, че тракащите двигатели ги търси в Тойота. А относно колата няма какво да търсиш кусури, шампионска кола наби шортите на хибридните Тойоти и най-важното ще видим шампионския дизелов хибрид в серийна кола, както бе направено и с стария дизелов двигател шампион, който се монтираше в Кю7. хибрида на Тойота от Льо Ман няма да види свят.