*** то е трябвало първо да имат такъв и тогава да правят спортна кола...така ли ..не може ли да си направят такъв от веднъж...плюс това S6 и RS6 ползват десетцилиндров агрегат в моделите си....от преди това...като S6 е атмосферен
As for transmission, R8 shares the Gallardo's 6-speed manual box and E-gear semi-automatic,although the latter has been renamed to "R Tronic" to hide its origin....That calls for the service of a 5.2-liter V10 engine. Yes, except bespoke intake, exhaust and electronic mapping, this is the very same unit serving Lamborghini Gallardo LP560-4 !
Има два производителя в Германия които традиционно имат високооборотни двигатели и това са Порше и БМВ. Ауди просто нямат такива двигатели! Да не говорим за масови автомобили! Дори и МБ нямат масово такива двигатели! те залагат на големи обеми и ако се налага турбини и компресори! БМВ са единствената Европейска фирма която години наред прави двигатели с червена линия над 6000 оборота! Другите които масово го правят са Японците!
Both cars share similar double-wishbone suspensions (although with unique setting) and basically the same viscous-coupling 4-wheel-drive system. The latter is the best indication for its Lamborghini genes, as Audi's own 4WD system uses Torsen center differential instead.
Трябва да можеш да правиш анализ на събитията хронологично за да видиш как едни неща не се случват до един момент и след един момент започват да се случват. Само с четене на реклами на Ауди не става. При текущите ДВГ-та особенно бързооборотните проблема не е кой ще направи блока и колко цилиндъра ще има! Проблема е кой ще направи главата и дали тя ще диша на съответните обороти! Еми замисли се малко и ми кажи колко двигателя имат Ауди преди този V10 на които оборотомера им е до 10 000rpm?