Така де ама те имат периоди в които са самостоятелни марки или поне тврят самостоятелно докато Ауди няма период от 10 години коягато да е самам марка или да ена един собственик преди VW. VW ги купуват защото МБ ги продават с чисто нов завод!!! За да могат да си правят костенурките. Ако не са ги продавали със завода и VW е нямало да ги купят! Докато 3-те споменати марки имат стойност и златото също има стойност но не всеки го купува нали! Това не значи че златото не си струва парите ! :)
Ланчиа имат 11 победи повечето поредни а Ситроен 8 победи в 2 поредици! Та ето колко са добри Ауди във WRC. В Люман бият само когато са сами в класа или другите катастрофират. Който не ги е хванал той не ги е бил! Когато са били във WRC просто са били с най-добрия пилот и една от най-мощните коли. Проста работа!
Демек не знаеш друг да им прави главите...добре сега интелектуалната стойност на бугати , ламбо и бентли ги докара до фалит..от както ги взе Ауди продажбите се вдигнаха и е нормално когато купиш спортна марка да се замислиш за двигатели за тях..не преди това..щото не ти трябват..факта е че се справят повече от добре...факт е че въведоха куатрото и турбодизела в сериино производство , както и алуминиевата конструкция....fsi директното впръскване те първи успяха да усвоят на пазара...*** тунера
Audi имат общо 2 победи във WRC и те не са поредни ! 82-ра и 84-та : Я виж другите марки по колко имат :) : http://***.rallycars.com/Cars/wrc_statistics.html
10 години преди да се появят с тази кола Субару пускат в продажба 4х4 автомобил! До пускането в продажба на първото Ауди 4х4 минава доста време! И се оказва че първите 2 версии на техния Торсен не стават за практическо ползване та реално след 90-те те имат смисен 4х4 автомобил! После ги подкарват Ланчиа и Субару и Ауди никога повече нямат победа в това състезание. Към днешна дата там мачкат Ситроен и Форд :). От 80-та до сега са има няма 30-тина години.
Виж за каква прецизност говорим при Бугати още от началото: Bugatti's cars noticeably focused on design. Engine blocks were hand scraped to ensure that the surfaces were so flat that gaskets were not required for sealing, many of the exposed surfaces of the engine compartment featured Guilloch
i pak ot wikipedia "In 1980, Audi released the Quattro, a four-wheel drive (4WD) turbocharged car that went on to win rallies and races worldwide. It is considered one of the most significant rally cars of all time"
Истината е че от както взимат Бугати, Ламбo и Бентли започват да правят бързооборотни двигатели! Постепенно разбира се ако ги погледнеш хронологично ще ме разбереш. Всичките марки имат много интелектуална собственост в дизайна на двигателите. Първия V8 двигател още по времето на Хох им е Американски! Та Ауди винаги са били по-добри като тунери, а не като дизайнери! Дори Торсен не е тяхна разработка! Всъщност не знам те дали имат някаква интелектуална стойност?