Чети бе момче, чети: Modern common rail systems, whilst working on the same principle, are governed by an engine control unit (ECU) which opens each injector electronically rather than mechanically. This was extensively prototyped in the 1990s with collaboration between Magneti Marelli, Centro Ricerche Fiat and Elasis. After research and development by the Fiat Group
tezi koli se proektirat ot injineri a hora kato vas sglobqvat samo malka 4ast ot tqh..drugoto se pravi ot roboti..ti nito si injiner ( v koeto sum sigoren) nito si robot..taka 4ee pii edna studena voda i otidi da sipesh 10lv gaz v kolata :)
Само дето докато не сложиха уж техния си V10 и кутията, картера, спирачките и разни други неща от Ламбо R8 ( 4,2 V8 ) Е класа AMG 63 комби го убиваше дори от старт ! А сега чети ти!
по твоята логика всички дилъри и мафиоти трябва да са супер запознати и специалисти понеже карат автомобили за по над 100 000 бона, някой и по над 1 000 000! Истината е че тези автомобили се произвеждат от хора като нас! Които им е интересно и наистина знаят кое как се случва! Това е разликата между специалист и купувач!
mnogo e zabavno kogato grupa hora koito nadali nqkoga sa imali kola po skupa ot 2500 eu ..komentirat koli za nad 100 000 eu da ne govorim i za takiva nad 1 000 000 eu...:) tuk e pulno s tesni specqlisti mnogo dobre zapoznati s tainite na vsqka edna avtomobilna kompaniq..kato zapocnem ot dizainerskiq otdel i zavurshim s turgovskiq...mnogo ste smeshni ei :)))