Абсолютно съгласен! Ако не бяха Ламбо нямаше да имат читав V10 двигател никога. И елементарни познания за аеродинамика! Да не говорим как откраднаха технологии и дизайн от Бугати. Нормално е да имаш хубав дизайн при положение че го ползваш на готово от кола за над 1 000 000 !
ТЕ ОТ АУДИ НЕ ЗНАЕХА ДО СКОРО КАКВА Е РАЗЛИКАТА МЕЖДУ КОМЪН РЕЙЛ И ПОМПА ДЮЗА,ТИ ПИТАШ ГОШО!АУДИ ПРАВЯТ ГРОЗНИ ЕДНООБРАЗНИ,СКУЧНИ И НЕКАЧЕСТВЕНИ КОЛИ!А ВИЕ С ОСЕМДЕСЯТКИТЕ СИ МИСЛИТЕ,ЧЕ КАРАТЕ ПРЕМИУМИ!
ВАГ е една паразитираща фирмичка създадена по заповед на Хитлер, дължаща съществуването си на крадени технологии от Татра за което плащат 3 милиона дойчмарки през 60-те. Технологични мършояди вземащи наготово технологии от фалирали компании. Сегашният им успех се дължи най-вече на корупция и подкупи, дори се прочуха в България покрай нагласената поръчка за депутатски автомобили. Какво има повече да говорим? Мир на праха на Ламборгини, Бугати, Бентли и другите достойни някога марки!
Момче имаш нет щом пишеш тук ползвай гугъл и виж разликата сам! Не може да искаш всичко на готово! Като влизаш в спорове поне се постарай да знаеш елементарните неща! А VW групата се отказа от помпа-дюза защото не можаха да направят технология която да им позволи да изпълнят последните евро норми! Защото системата е механична и не позволява фин контрол на горивото както комон рейл - която е разработка на Ферари / Фиат Груп !
Само че премиум класа не е определящ! Ако сикат да са в този клас трябва да спрат с всичко под 6-та серия! Не става А1 и А8! Нямат капацитет, нямат и бюджет! Бентли пак ползват същите части но правят само едно купе и са безспорен премиум!
ТОВА ЛАМБО Е НАЙ-ГРОЗНОТО КОЕТО СЪМ ВИЖДАЛ! ТЕЗИ КЪДЕТО СА ДАЛИ ПРЕДВАРИТЕЛНО ПАРИТЕ СИ ,СИГУРНО МНОГО СЪЖАЛЯВАТ!АУДИ е един добре опакован народен автомобил с големи претенции,разбира се без покритие!