Подразделението Renaultsport Technologies е започнало работа върху следващото поколение на "заредения" хечбек Megane RS. Това съобщи ръководителят на компанията Патрис Ратти пред изданието Auto Express.
По негови думи, новият Megane RS ще бъде създаден напълно в съответствие с принципите, заложени при показаното миналата година Clio RS. Моделът ще получи автоматична скоростна кутия и по всяка вероятност - двигател с намален обем.
"Доволни сме от резултатите, постигнати с трансмисия с двойно сцепление и затова ще се придържаме към нея и за бъдеще - обясни Ратти. - За Megane RS ще се нуждаем от големи мощност и въртящ момент, а също така и от мотор, с който вече Renault разполага. Това ще бъде или както сега 2.0 литров агрегат, или 1.8 литров."
Топ-мениджърът на Renaultsport допълни, че в близките 4-5 години компанията ежегодно ще пуска по един RS-модел на Renault. В това число ще влязат следващите поколения на Megane и Tuingo, а също така и кросовърът Captur, който ще трябва да се конкурира с Nissan Juke Nismo.
Настоящият Megane RS (на снимката) разполага с 2.0 литров турбо-мотор с мощност 265 к.с. и 6-степенна механична скоростна кутия. Последният от моделите на Renaultsport - Clio RS, пък разчита на 1.6 литров турбо-мотор с мощност 200 к.с. и трансмисия с двойно сцепление.
Снимка: Renault