IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

ЧРД на фабриката в Ловеч

През 2013 година капацитетът й ще бъде увеличен 4 пъти

ЧРД на фабриката в Ловеч

Автомобилният завод на Литекс Моторс празнува своя първи рожден ден. Официалното откриване на съоръжението в ловешкото село Баховица, където се произвеждат автомобилите с марка Great Wall, се състоя на 21.02.2012 година, а работата започна ден след това.
ЧРД на фабриката в Ловеч
Компанията отбеляза първия си рожден ден със специално събитие в търговското представителство на Great Wall в гр. Пловдив.

За изминалите 12 месеца в завода са сглобени над 1 000 автомобила от модела Great Wall Voleex C10. А през първата половина на 2013 г. ще започне производството и на пикапа Steed 5, който вече излезе начело в своя сегмент в България.

През втората половина на годината, Литекс Моторс ще присъедини към производственото си портфолио и новия модел на Great Wall – Hover H6, който беше провъзгласен за SUV на 2012 г. в Китай.
ЧРД на фабриката в Ловеч
Hover H6

Плановете предвиждат капацитетът на завода да бъде увеличен четири пъти през 2013 г., като от поточните му линии трябва да слязат над 4 000 автомобила. Те ще бъдат предназначени, както за българския, така и за останалите европейски пазари, сред които Гърция, Румъния, Унгария, Полша, Австрия, Италия и много други.

Моделната гама на компанията за 2013 ще включва пет модела - познатите Voleex C10, Hover H5 и Steed 5, както и напълно новите за Европа Voleex C30 и Hover H6.

Още снимки и информация, както и цените на новите модели за 2013 година, вижте тук

Снимки и информация: Литекс Моторс

Тагове: Great Wall
0 от 500
  • #33
    13 rate up comment 2 rate down comment
    v-1 ( преди 11 години )
    Но какво да обяснявам тук, като повечето пишещи са още ученици и даже някой сигурно нямат и идея какво става в света. Добре, че има и някой по разумни хора, с които може човек да дискутира някоя тема.
  • #32
    15 rate up comment 2 rate down comment
    v-1 ( преди 11 години )
    Аз в подкрепа на Slavо ще кажа, че работя във фирма тук в БГ, която произвежда мигачи и друга електроника за Ауди и БМВ. Фирмата е под изпълнител на Швейцарска фирма Asetronics, която преди е била едно с Automotive lIghtining, но се, разделили на две фирми. Така, че плюйте колко искате, но вижте Германия и Япония колко силни икономики имата благодарение на големите си автомобилостроителни компании. ЗАщото те дават работа на стотици други фирми-подизпълнители.
  • #31
    14 rate up comment 2 rate down comment
    $ ( преди 11 години )
    Не се изразих правилно,АНТИ-КОМЕНТАРИТЕ са на един и същ човек.
  • #30
    13 rate up comment 2 rate down comment
    АМАН ОТ ГАНЬОВЦИ ( преди 11 години )
    РАЗБИРА СЕ, НАПЪЛНО СЪМ СЪГЛАСЕН СЪС "SLAVO". ИМА ЧАСТИ КОИТО ВИНАГИ ЩЕ СА ПО-ЕВТИНИ ДА БЪДАТ ВНЕСЕНИ ОТ КИТАЙ, НО КОЛКОТО МОЖЕ ПОВЕЧЕ ДА СА ОТ БГ ПОДДОСТАВЧИЦИ, ТОЛКОВА ПО-ДОБРЕ! ДОРИ НЕ САМО ОТ ФИНАНСОВА ГЛЕДНА ТОЧКА, А И ОТ ЛОГИСТИЧНА! САМО ЗА ИНФОРМАЦИЯ, ЧЕ СЕ СЕТИХ, 10% ОТ ЗАВОДА В МОМЕНТА Е СОБСТВЕНОСТ НА GWM!
  • #29
    15 rate up comment 2 rate down comment
    Slavo ( преди 11 години )
    Друг ясен пример е масовите повреди на главата на мотора 2,0 TDI При АУДИ А4, Пасат, Суперб и други... В Украйна се излива алуминиево блокче, което директно отива в Краков (Полша). Там се обработва на финно и се поставят водачите на клапаните, и лагерите на разп. вал. После отива в завода "Mladoboleslavska motorarna" там се сглобява целия мотор 2.0 TDI. Най- накрая отива в Германия, където се монтира на автомобила Ауди А4 ! Последните 4 години си е точно така.
  • #28
    15 rate up comment 2 rate down comment
    Slavo ( преди 11 години )
    ЧРД! Не е възможно да затворите напълно цикъла на производство в България! Винаги ще внасяте части и от други страни! За сравнение- Шкода Октавия. За да се сглоби една такава кола се използват 74 снабдитела от 12 държави! Например: Задните стопове се произвеждат в Унгария от англииското подразделение на компанията "Automotive lighting corporation". В Полша се изработва резервоарите за бензин, антифриз, за чистачките. Седалките от Австрия- от Alfmeier. И така си върви от години...
  • #27
    16 rate up comment 2 rate down comment
    $ ( преди 11 години )
    Проверете всички публикации и коментари за завода в Ловеч, един човек ги пише, стил,речник само един *** е!!
  • #26
    15 rate up comment 3 rate down comment
    АМАН ОТ ГАНЬОВЦИ ( преди 11 години )
    НАПЪЛНО НОРМАЛНО Е ХОРА, КОИТО НЕ СА ВЗЕТИ НА РАБОТА В ЗАВОДА ИЛИ СА БИЛИ ДИСЦИПЛИНАРНО УВОЛНЕНИ ДА БЪЛВАТ ПОМИЯ ПО ЛИТЕКС МОТОРС!!! ВСЕ ПАК ТАМ ДИСЦИПЛИНАТА Е МЕКО КАЗАНО СТРОГА И КОГАТО ДНЕШНИТЕ ЛИГЛЮВЦИ, КОИТО НЕ УСПЯХА ДА ОТИДАТ В КАЗАРМАТА СРЕЩНАТ НАЧИНА НА РАБОТА ВНЕДРЕН ОТ TOYOTA PRODUCTION SYSTEM ЛЕСНО СЕ "ОАКВАТ" И В РАМКИТЕ НА ЕДНА ГОДИНА ДОСТА КЕЛЕШЧЕТА, КАКТО СИ ДОЙДОХА ТАКА И СИ ЗАМИНАХА!!!
  • #25
    18 rate up comment 4 rate down comment
    Cazanova.Gladiator ( преди 11 години )
    Има само един провокатор, който е писал всички негативи за завода в с.Баховица, и по всяка вероятност не са го взели на работа,от там и злобата му.Приветствам, всяко производство в България!!!!!!!!!!!!!
  • #24
    16 rate up comment 5 rate down comment
    Eeeee Eдин ( преди 11 години )
    Напълно споделям написаното по долу, спрете с негативното мислене!