IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

ЧРД на фабриката в Ловеч

През 2013 година капацитетът й ще бъде увеличен 4 пъти

ЧРД на фабриката в Ловеч

Автомобилният завод на Литекс Моторс празнува своя първи рожден ден. Официалното откриване на съоръжението в ловешкото село Баховица, където се произвеждат автомобилите с марка Great Wall, се състоя на 21.02.2012 година, а работата започна ден след това.
ЧРД на фабриката в Ловеч
Компанията отбеляза първия си рожден ден със специално събитие в търговското представителство на Great Wall в гр. Пловдив.

За изминалите 12 месеца в завода са сглобени над 1 000 автомобила от модела Great Wall Voleex C10. А през първата половина на 2013 г. ще започне производството и на пикапа Steed 5, който вече излезе начело в своя сегмент в България.

През втората половина на годината, Литекс Моторс ще присъедини към производственото си портфолио и новия модел на Great Wall – Hover H6, който беше провъзгласен за SUV на 2012 г. в Китай.
ЧРД на фабриката в Ловеч
Hover H6

Плановете предвиждат капацитетът на завода да бъде увеличен четири пъти през 2013 г., като от поточните му линии трябва да слязат над 4 000 автомобила. Те ще бъдат предназначени, както за българския, така и за останалите европейски пазари, сред които Гърция, Румъния, Унгария, Полша, Австрия, Италия и много други.

Моделната гама на компанията за 2013 ще включва пет модела - познатите Voleex C10, Hover H5 и Steed 5, както и напълно новите за Европа Voleex C30 и Hover H6.

Още снимки и информация, както и цените на новите модели за 2013 година, вижте тук

Снимки и информация: Литекс Моторс

Тагове: Great Wall
0 от 500
  • #43
    8 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Това е Български сайт......пиши на Български, и не ми "копирай" ,чужди статии...........
  • #42
    17 rate up comment 0 rate down comment
    АМАН ОТ ГАНЬОВЦИ ( преди 11 години )
    ЕДНО Е ТВЪРДЕ ОЧЕВАДНО ЗА МЕН!!! НЕ Е ПРОБЛЕМА В ПРАВИТЕЛСТВОТО, А В ТЕЗИ КОИТО ПЛАЩАТ ЗАПЛАТИТЕ! ДАВАЙТЕ 500ЛВ ЗАПЛАТКИ, А ПОСЛЕ СЕ ЧУДЕТЕ ЗАЩО НЯМА ПОКУПАТЕЛНА СИЛА, МАЛКО НОВИ КОЛИ, МАЛКО НОВИ ЖИЛИЩА, ВСИЧКО Е КАТО СКАЧЕНИ СЪДОВЕ!!! ТЕЗИ КОИТО ДЪРЖАТ ПАРИТЕ (ТЕЗИ КОИТО РЕАЛНО УПРАВЛЯВАТ ДЪРЖАВАТА), ПЛАЩАЙТЕ ЕДНИ НОРМАЛНИ ЗА БГ ЗАПЛАТИ ОТ 700 - 800ЕВРО, ТАКА И НОВИ КОЛИ ЩЕ СЕ КУПУВАТ И НОВИ ЖИЛИЩА, ПРОСТО ХОРАТА ЩЕ СИ ПОЗВОЛЯТ ИЗПЛАЩАНЕТО НА ТЕЗИ ЛИЗИНГИ И КРЕДИТИ И НЕЩАТА ЩЕ ТРЪГНАТ НАГОРЕ!!!
  • #41
    13 rate up comment 3 rate down comment
    АМАН ОТ ГАНЬОВЦИ ( преди 11 години )
    ЩЕ СЕ ПРОИЗВЕЖДАТ С20, С30 И С50, НО ОТ КОГА ПО-ТОЧНО ОЩЕ НЕ СЕ ЗНАЕ!!! Н6 ВЕРОЯТНО ОЩЕ ОТ АВГУСТ ТАЗИ ГОДИНА! ПРИ 1500 ПРОДАДЕНИ САМО В МИКРО БГ ПАЗАРА СЕГА С НАВЛИЗАНЕТО В ОКОЛО 10 НОВИ ПАЗАРА, ПЪРВОНАЧАЛНО ОПРЕДЕЛЕНИТЕ 4000 АВТОМОБИЛА Е ТВЪРДЕ ВЪЗМОЖНО ДА СТАНАТ И 6000, А ДОРИ И 8000 ТЪЙ КАТО ПОТЕНЦИАЛА НА ВСЕКИ ДРУГ ПАЗАР В ЕС Е В ПЪТИ ПО-ГОЛЯМ ОТ НАШИЯ В 90% ОТ СЛУЧАИТЕ ФИРМЕН ЛИЗИНГ!!!
  • #40
    13 rate up comment 3 rate down comment
    АМАН ОТ ГАНЬОВЦИ ( преди 11 години )
    ОБЩО СА ПРОДАДЕНИ ОКОЛО 1500 АВТОМОБИЛА (С10, ПИКАПА, Н5), НО ВСИЧКО Е ВНОС ОТ КИТАЙ! САМО ОКОЛО ЕДНА ЧЕТВЪРТ ОТ ПРОДАДЕНИТЕ С10 СА БГ ПРОИЗВОДСТВО ПО ПРОСТАТА ПРИЧИНА, ЧЕ ВНЕСЕНИТЕ ГОТОВИ БЯХА С ПРИОРИТЕТ ТЪЙ КАТО ЗА ТЯХ СЕ ПЛАЩАШЕ НАЕМ ПО СКЛАДОВЕТЕ! НАЙ-МНОГО ПРОДАЖБИ ИМА ПИКАПА, Н5 В БГ ЗАВОДА НЯМА ДА БЪДЕ ПРАВЕН, А НАПРАВО НОВИЯ Н6! ОТ МАРТ СТАРТИТА ПРОИЗВОДСТВОТО НА ПИКАПА, ПЪРВАТА ПОРЪЧКА ЗА ТУРЦИЯ Е 500 ПИКАПА! ДО СЕГА ВСИЧКО БЕШЕ САМО ЗА ВЪТРЕШНИЯ И МАЛКО ЗА МАКЕДОНИЯ!
  • #39
    4 rate up comment 10 rate down comment
    karutsar ( преди 11 години )
    Някой може ли да изкара от някъде инфо. през последната година в България колко нови коли са били продадени ,и колко от новопродадените са ловешко производство.Защото аз лично в движение съм видял само веднъж една от тези много хвалени от вас коли.А се произвеждат и ги предлагат повече от година в България.И като се появи тази информация да не стане очевадна истината.Като са толкова прекрасни ,ефтени,българско производ и т.н. и т.н. защо не ги купуват в България?
  • #38
    14 rate up comment 4 rate down comment
    VAYK ( преди 11 години )
    Чудесни са им моделите! ЧРД! С удоволствие бих си взел един !
  • #37
    17 rate up comment 4 rate down comment
    Slavo до v-1 ( преди 11 години )
    Вместо да пишеш "бизнесмени" в кавички си го напиши с истинските думи! МАФИОТИ, РОБОВЛАДЕЛЦИ, ПРЕСТЪПНИЦИ. Така ги наричат хората вече повече от 23г.! И имат право. Другата лоша практика в БГ е, че ако си умен, работлив и с добро образование- КАКВО правиш в България??? Нормално хората те питат в очите: "Ти кво праиш още тука?" Стана така вече, че дори Самсунг да си премести завода от Братислава в София- няма да намериш 6000 СВЯСТНИ служители да работят там!
  • #36
    15 rate up comment 3 rate down comment
    v-1 ( преди 11 години )
    Да в БГ може да е на проучване, щото като ги знам какви са българските "бизнесмени" и какви са БГ фирмите направо ми се реве :). Това все пак е автомобилосотроене, отговорна работа, живота на хора зависи от този автомобил, не е като да гледаш домати, има си високи стандарти...
  • #35
    15 rate up comment 3 rate down comment
    АМАН ОТ ГАНЬОВЦИ ( преди 11 години )
    ЗА "V-1" БИХ ДОПЪЛНИЛ, ЧЕ ФИРМИТЕ КАТО ТАЗИ В КОЯТО ТОЙ РАБОТИ СА ОКОЛО 30 В БГ И АКО НЕ СЕ ЛЪЖА ОБОРОТА ИМ Е ОКОЛО 1МЛР ЛВ ГОДИШНО И ТЕПЪРВА ЩЕ НАРАСТВА!!! ЩО СЕ ОТНАСЯ ЗА ПОДДОСТАВЧИЦИТЕ НА GWM ОТ БГ ВСИЧКО Е ОЩЕ НА ЕТАП ПРОУЧВАНЕ И ПРЕСМЯТАНЕ НА ОТДЕЛ СЧЕТОВОДСТВО!!!
  • #34
    17 rate up comment 2 rate down comment
    v-1 ( преди 11 години )
    Slavo и Амнан от ***, въобще не си хабете да пишете. Тук повечето хора, като им кажеш TPS (toyota production system) и се чудят това яде ли се пие ли се... А пък за откриване на пазари и развитие на производство да не говорим. Както прочетох в някой от "умните коментари" те си искат сега веднага да идват китайците и да отварят 2500 работни места, ама повечето ако имат пари ще си купят 15 годишна "премиум" кола вместо нова от GWM...