IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Малтийци направиха електромобил с 1000 км пробег

Луксозния Chreos развива 300 км/час и може да се зарежда за 10 минути

Малтийци направиха електромобил с 1000 км пробег

Компанията от Малта – Silex Power, разпространи първи изображения и техническа информация на електрическия си автомобил от премиум-сегмента Chreos.
Малтийци направиха електромобил с 1000 км пробег
Машината разполага с 4 електромотора – по един на всяко колела, а запасът на батериите позволява пробег от 1000 км. с едно зареждане при скорост от 125 км/ч. При това пълното зареждане на акумулаторите може да се осъществи само за 10 минути при използване на специално оборудване.
Малтийци направиха електромобил с 1000 км пробег
Габаритите на Chreos са дължина - 5420 мм, широчина – 2160 мм, височина – 1480 мм и междуосие от 3540 мм. Според производителя, направеният почти изцяло от карбон автомобил тежи 2.2 тона, като може да превозва 4 пътници.
Малтийци направиха електромобил с 1000 км пробег
Общата мощност на четирите електромотора е 648 к.с., а въртящия момент - невероятните 4400 Нм. Това позволява на Chreos (на теория) да ускори от 0 до 100 км/час за само 2.9 секунди, което е с цяла 1 секунда по-бързо от електрическото купе Mercedes-Benz SLS AMG, което е най-мощната кола в историята на тунинг-ателието на германския производител.
Малтийци направиха електромобил с 1000 км пробег
Лимузината на малтийците достига до 200 км/ч за 6 секунди, а максималната му скорост е ограничена по електронен път на 300 км/ч. Повече подробности за Chreos неговите създатели ще обявят през април, когато ще видим и интериора.

Silex Power се занимава с добиването на зелена енергия, като има офиси в Италия, Франция, Китай и Великобритания. Компанията участва в редица подобни проекти, сред които фотоволтаични централи, водноелектрически и вятърни паркове.

Снимки: Silex Power

Тагове: silex power chreos
0 от 500
  • #20
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    На който му е интересно да погледне тук:https://***.facebook.com/silexpower
  • #19
    2 rate up comment 3 rate down comment
    kev1n ( преди 11 години )
    стига глупости.. това е невъзможно! :) и дори и да го пуснат ше е не по-рано от 2о20 ;д
  • #18
    8 rate up comment 1 rate down comment
    Triforce ( преди 11 години )
    Исках да напиша конкуpенция, но глупавите настройки на сайта, програмирани от също така не много умен човек, който можеше да вмъкне като изключение думата конглокенция. Винаги съм се чудил защо плащат на загубени уеб програмисти.
  • #17
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Triforce ( преди 11 години )
    "Луксозния Chreos развива 300 км/час и може да се зарежда за 10 минути." И като прибавим и пробег от 1000 км, който дори да е реални 700, не виждам конглокенция за момента. Говорим като технически данни. Иначе колата изглежда странно!
  • #16
    8 rate up comment 0 rate down comment
    Е-хеее... ( преди 11 години )
    Абе Klasika нещо много се харчи в последно време... До Малта стигнал...
  • #15
    8 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Ако бяха направили прототип щяха поне снимки да дадат,а не някакви рисунки. Цялата новина е съшита с бели конци.То и няма как в една селскостопанско-туристическа държава с население колкото Пловдив да се създаде подобен автомобил.
  • #14
    6 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    епа нема чак такива суперкондензатори , още поовече пък в Малта . То и аз мога да направя една картинка на кола и да напиша че е почти готова за проиводство , вдига 300 има 600 коня и минава 1000 мили със 160 км/ч , а може и да се зарежда с безплатна енергия от въздуха благодарение на някаква технология на Никола Тесла . Или пък работи на Браунов газ . Смърт за петролните магнати
  • #13
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Fenix ( преди 11 години )
    От статията така и не ми стана ясно дали наистина са направили прототип на колата и съответно данните са реално проверени или са просто на хартия.
  • #12
    5 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Тези лъжат повече и от ВАГ! *** работа. Само, като прочетох Малта и ми стана ясно всичко за супер електромобила. Там хората не само са скарани с техниката, ръцете са им наврени отзад, но и в една класация бяха определени за най-мързеливата нация.
  • #11
    4 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    При този размер на колата е донякъде възможно да са я натъпкали със суперкондензатори, вместо с батерии, което би обяснило бързото зареждане, но пък пробегът дори за този обем изглежда голям.