IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Малтийци направиха електромобил с 1000 км пробег

Луксозния Chreos развива 300 км/час и може да се зарежда за 10 минути

Малтийци направиха електромобил с 1000 км пробег

Компанията от Малта – Silex Power, разпространи първи изображения и техническа информация на електрическия си автомобил от премиум-сегмента Chreos.
Малтийци направиха електромобил с 1000 км пробег
Машината разполага с 4 електромотора – по един на всяко колела, а запасът на батериите позволява пробег от 1000 км. с едно зареждане при скорост от 125 км/ч. При това пълното зареждане на акумулаторите може да се осъществи само за 10 минути при използване на специално оборудване.
Малтийци направиха електромобил с 1000 км пробег
Габаритите на Chreos са дължина - 5420 мм, широчина – 2160 мм, височина – 1480 мм и междуосие от 3540 мм. Според производителя, направеният почти изцяло от карбон автомобил тежи 2.2 тона, като може да превозва 4 пътници.
Малтийци направиха електромобил с 1000 км пробег
Общата мощност на четирите електромотора е 648 к.с., а въртящия момент - невероятните 4400 Нм. Това позволява на Chreos (на теория) да ускори от 0 до 100 км/час за само 2.9 секунди, което е с цяла 1 секунда по-бързо от електрическото купе Mercedes-Benz SLS AMG, което е най-мощната кола в историята на тунинг-ателието на германския производител.
Малтийци направиха електромобил с 1000 км пробег
Лимузината на малтийците достига до 200 км/ч за 6 секунди, а максималната му скорост е ограничена по електронен път на 300 км/ч. Повече подробности за Chreos неговите създатели ще обявят през април, когато ще видим и интериора.

Silex Power се занимава с добиването на зелена енергия, като има офиси в Италия, Франция, Китай и Великобритания. Компанията участва в редица подобни проекти, сред които фотоволтаични централи, водноелектрически и вятърни паркове.

Снимки: Silex Power

Тагове: silex power chreos
0 от 500
  • #30
    7 rate up comment 1 rate down comment
    истината ( преди 11 години )
    Влязох в сайта на http://***.silexpower.com/Извинявайте,но това е страница,която всеки първоглоксник по ИТ може да направи,че и по-добре дори.Другото нещо,което е доста озадачаващо е,че компанията се занимава със соларни панели и ветрогенератори.Повтарям ЗАНИМАВА,но не произвежда,защото никъде не видях и прочетох да произвеждат нещо в сайта им.Та как изведнъж някаква световно неизвестна фирмичка парави подобен автомобил?Как?Няма как разбира се,но който иска да им вярва,лошо няма...
  • #29
    5 rate up comment 2 rate down comment
    истината ( преди 11 години )
    Такива батерии просто няма и още не са измислени.Другата безсрамна лъжа е,че батериите ще се зареждат за 10 мин.Просто няма как и не може да стане това.Първо за такова време на 100% не може и второ при подобно скоростно зареждане ще се отделя такова количество топлина,което ще взриви батерията.Та заради всичките тези лъжи и най-вече заради рисунките смятам,че информацията е написана от някой скучаещ и решил да позапълни автомобилните новини човек.Пусната е някъде и е раздухана по света...
  • #28
    5 rate up comment 2 rate down comment
    истината ( преди 11 години )
    Никой не можа да ми отговори на въпроса защо има само рисунки на колата?Поне един макет да се бяха постарали да направят,а те дори и това не могат,а обявяват някакви фантастични неща,които просто няма как да са истина,защото противоречат на всякакви природни закони.Електромотора,за да постига подобна динамика и макс.скорост трябва да е много мощен.МНОГО.Този мотор трябва обаче и да се захранва с мнооого ток,за да издържи 1000 км.КАкви ли ще са тези извънземни батерии дето ще се поберат в колата?
  • #27
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Да приемем, че всичко в статията е истина!Тогава човекът или екипът реализирал идеята вече щяха да са на две места:1. На високоплатена работа във водещ автомобилен производител, където да работят по развитието на технологията дълги години докато има нефт.2. В гроба!?Никой няма да допусне подобно нещо на масовия пазар преди на планетата да свърши нефта, а това се очаква някъде към 2050г. и то ако не открият нови залежи.
  • #26
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Гледайте Who killed the electric car!Там всичко си е казано.
  • #25
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Това са го правели с любезната помощ на Класика
  • #24
    2 rate up comment 5 rate down comment
    бъчваря ( преди 11 години )
    Няма батерия, която да не може да се зареди за десет минути. Въпросът е какви са последствията. При положение, че това е автомобил вероятно за милиони, едва ли на някой ще му пука за постоянната смяна на батерии.
  • #23
    7 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    "Много ясно че ще измине 1000км с тях" - Я сега напиши как ги зареждат за 10 минути и ти бичим евала :)
  • #22
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Ами колата тежи 2.2 тона, а е от карбон, значи батериите са 1 тон. Много ясно че ще измине 1000км с тях. Това е оптимална концепция, ако се търсят макс показатели.
  • #21
    3 rate up comment 8 rate down comment
    бъчваря ( преди 11 години )
    Айде, европейците пак пред японците. Бият ги на собствена електротеритория, което е кофти. Много кофти.