IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Разработката на новата Mazda RX-7 закъснява

Изпробва се роторен мотор с обем 1.6 литра и мощност 300 к.с.

Разработката на новата Mazda RX-7 закъснява

Дизайнерите и инженерите на Mazda работят усилено върху следващия спортен автомобил на марката с роторен двигател, който обаче ще бъде готов едва през 2017 г. Срокът бе съобщен от шефа на компанията Нобухиро Ямамото пред журналисти.
Разработката на новата Maszda RX-7 закъснява
Общото мнение на експертите обаче е, че моделът доста закъснява и това може да се окаже фатално. Mazda още преди 2 години спря производството на RX-8 и няма вече представител в сегмента.

В същото време конкурентите не спят. Toyota и Subaru пуснаха своите GT86 и BRZ, които се продават успешно. А луксозното подразделение Lexus похарчи огромни суми за лимитирания LFA, който се мери с коли като Ferrari.

Освен това Nissan обяви като един от приоритетите си налагането на GT-R, който успешно се конкурира с Porsche 911 Turbo. Honda връща на пазара NSX, а Alfa Romeo е готова със своята 4С. Не спят и американските конкуренти – General Motors пусна Corvette Stingray, а Chrysler - нов SRT Viper.
Разработката на новата Maszda RX-7 закъснява
В същото време Mazda остави ванкеловите двигатели на заден план и се насочи към разработването на бензинови и дизелови технологии Skyactiv. Все пак информациите сочат, че бъдещата RX-7 ще получи роторен мотор. Неговият обем ще бъде 1.6 литра, като на първите тестове е постигнал мощност от 300 к.с. Външността на модела пък ще бъде взаимствана до голяма степен от концепта Kabura (на снимките).

„Засега не мога да потвърдя, че ще използваме този мотор – коментира Ямамото. – Не изключвам възможността обаче за бъдеще да има и версия с турбо, но на ранния стадий по-скоро няма да разчитаме на подобно увеличаване на мощността.”

Снимки: Mazda

Тагове: mazda rx-7
0 от 500
  • #14
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Да вземеш Toyota MR-2, и да я кръстосаш с Ferrari 458, е глупаво.Да "развалиш" 2a авт. за да направиш нито ЕДИН e гениално, това го може само Klasiчeskiя.....
  • #13
    8 rate up comment 2 rate down comment
    груди ( преди 11 години )
    Колкото и да ми допада концепцията на роторните двигатели, за съжаление те нямат шанс и бъдеще. Кратък ресурс, огромен разход и скъпа подръжка. Голям кеф са за каране, но просто не си заслужава. От друга страна RX-7 си е екзотика, винаги ще има клиенти но от Мазда надали разчитат на някакви печалби от тоя модел.
  • #12
    4 rate up comment 5 rate down comment
    ъм'чи не бе ( преди 11 години )
    Говоря за онази бангия ***. За роторния на Мазда, каквото съм искал да кажа, е казано в първия ми пост.
  • #11
    3 rate up comment 0 rate down comment
    zoom-zoom ( преди 11 години )
    otivam da si zapazq test drive v express car!
  • #10
    3 rate up comment 1 rate down comment
    nikito_blend ( преди 11 години )
    ъм'чи да де - Говориш за renesis пуснат през 2003. Дали няма да има много подобрения през 2017 а. Все пак ванкела е пистов двигател. Само се излагаш.
  • #9
    3 rate up comment 1 rate down comment
    nikito_blend ( преди 11 години )
    Zoom-Zoom
  • #8
    11 rate up comment 7 rate down comment
    ъм'чи да де ( преди 11 години )
    Верно няма равен... по тегло, разход на гориво и подръжка. По тези параметри е най-гоУем. *** е американско изкопаемо с остарели представи за спортна динамика.
  • #7
    26 rate up comment 1 rate down comment
    драйвър ( преди 11 години )
    Износването изобщо не е проблем. Преодоляно е голямото износване, а и нямаш скъпи части за смяна, а само едни чугунени пластини, които играят ролята на сегменти. Смяната им е съвсем лесна и евтина. Проблемът до сега беше високата норма на изгорели газове на този мотор, разход на масло и гориво.
  • #6
    3 rate up comment 19 rate down comment
    AMC ( преди 11 години )
    *** няма равен, не говори глупости!
  • #5
    17 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    КПД то на ванкеловият двигател е наистина по добро от редовия но износването което в пъти по-голямо как ще бъде компенсирано