IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Японска кола би корейците на техен терен

Toyota Camry бе избран за автомобил на годината в Южна Корея

Японска кола би корейците на техен терен

Седанът Toyota Camry (на снимката) бе избран за „Автомобил на 2013 г. в Южна Корея”, съобщи изданието The Korean Herald. Новото поколение на модела нанесе сериозен удар на местните автомобилни производители Hyundai и Kia, а също така и на германците от BMW, които се бореха за трофея със своята 3-Series.
Японска кола би корейците на техен терен
Все пак за Hyundai и BMW останаха утешителните награди, след като Santa Fe стана „най-добър кросовър”, а 3-Series бе отличен със „Специалния приз” на гласувалите корейски журналисти. A Toyota си тръгна с още една награда, след като Prius бе обявен за „Зелена кола на годината”.

Победата на японската марка изненада както победителите, така и загубилите. Представител на Hyundai бе категоричен, че всички в компанията „са зашеметени, тъй като са очаквали корейски автомобил на спечели”. Той обеща, че Hyundai ще свали цените на своите модели, за да може да усили позициите си на родния пазар.

Президентът на Toyota Korea Нисао Накабяши пък призна, че е подготвил реч, в която да благодари за отличието за Prius, но бил напълно неподготвен за наградата на Camry.

Доскоро в Южна Корея коли от чужбина почти не се внасяха заради огромните данъци. Toyota се появи на местния пазар едва през 2010 г., като освен с местните производители, трябваше да се бори и с тези от Германия. През 2011 г. японците са продали само 5020 бройки, а през 2012 г. – 10  795.

През 2012 г. Camry е вторият чужд модел по продажби в страната, като отстъпи единствено на дизеловото 5-series. Автомобилът е третия победител в класацията, която е учредена едва през 2010 г. Преди нея първите места са за Kia Optima (2011) и Hyundai i40 (2012).

Снимка: Toyota

Тагове: Toyota Camry
0 от 500
  • #38
    5 rate up comment 5 rate down comment
    Агент-007 ( преди 11 години )
    НЯМА ДА ВИ ЧЕТА, ПАК СЪЩИТЕ "ГЕРОИ", И СЪЩИТЕ ПРОСТОТИИ !!!
  • #37
    25 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Ами Кадилак и Линкълн са по-така от немските марки. ПО-добри и по-луксозни. А немските марки си ги купуват главно европейците и китайците.Хаха, шефът на БМВ казва:Toyota е лидер при производството на екологични серийни технологии ЕС затвърди думите му,като даде зелена светлина на хибридите,а не на дизелите.
  • #36
    4 rate up comment 26 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Ама ти можге и да мислиш че Кадилак и Линкълн са по така от БМВ,Ауди и Мерцедес, важното е че в целия останал свят хората мислят обратното, както се вижда дори и шефа на КАдилак мисли така, може би и за това ГМ взеха 9 милиарда долари помощи от САЩ, за да се спасят от фалит преди 2 години. А колко от Шкода има в Ауди? Според монтьорите нищо. Виж Порше,Ламбо и Ауди ползват общи елементи и части, но с Шкодата са доста далеч. Може в новите модели да ползват елементи от новата плотформа на ФВ
  • #35
    3 rate up comment 24 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Това за имиджа с дизелите са думи на шефа на Тойота.
  • #34
    15 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    "този там от университета щом няма поне малък самолет, е ясно къв е - бедняк е, мързелив ***" - Българче си е момчето, един от проектите, с които се занимава е по поръчка на Mini- пълна електричка.
  • #33
    27 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Не е така. Ауди е Шкода с емблема на Ауди. А КАдилак си е Кадилак,Линкълн е супер-лукс. Това са тези изключителни американски марки. Винаги са били МНОГО ПО-ЛУКСОЗНИ от немските марки. Линкълн,Кадилак още от 40-те години са с автоматици,климатици и какви ли не екстри,които при германците влизат много по-късно.
  • #32
    5 rate up comment 26 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Кадилак и Линкълн са толкова по-луксозни от немските премиуми, че продуктовият шеф на "Дженерал Мотърс" Боб Луц заяви, че "Кадилак" трябва спешно да променя цялостния си имидж както излезе и истината, че от десетилетия бляскавият имидж на "Кадилак" и "Линкълн" помътнява и те са изместени от нови, по-оригинални пришълци. В последните години особено силно е нашествието на европейци - "Ауди", БМВ, "Мерцедес".. Още нещо интересно преди 40 години в САЩ"колата, в която всеки иска да бъде видян" са били Кадилак и Линкълн а сега са европейските премиум марки. А колко премиум са Кадилак? Колкото премиум е и Шевролета, защото новия "Кадилак SRX" американската "Каптива" или Опел Антара. Това е Каптива с Емблема на Кадилак.
  • #31
    26 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Така че за какъв имидж с дизелите тук някой пише????
  • #30
    26 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Бъдещото хибридно Ferrari ще струва 1.2 млн. евро Не съм чул за дизелово Ферари. ЕС също залага не на дизели,а на хибриди.
  • #29
    5 rate up comment 27 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Нали знаете кога корейските журналисти могат да класират Тойота Камри пред БМВ 3-та серия? Само когато от Тойота преди това са им натъпкали джобовете с долари. Ако извадят доларите от джобовете им изведнъж моментално Тойота ще е зад БМВ и Хюндай. БМВ-то защото е в пъти по-добра кола а Хюндая защото е тяхна национална марка.