IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Пълната класация за надеждността на двигателите

Warranty Direct разпространи топ 10 на най-надеждните и на най-ненадеждните двигатели

Пълната класация за надеждността на двигателите

Пълната класация за надеждността на двигателитеПреди няколко дни британска застрахователна компания Warranty Direct разкри резултатите от проучването си за надеждността на двигателите на автомобилите. То е базирано на 50 000 клиенти на компанията, като отчита всички проблеми със задвижващия агрегат на техните коли.

След като съобщиха 5-те най-надеждни и 5-те най-ненадеждни производителя на двигатели, британците разпространиха и пълната версия на класацията си. Тя включва общо 20 автомобилни компании - по 10 в категория.

Както вече стана ясно лидер в класацията на най-надеждните производителя на двигатели е Honda. При японската марка се наблюдава по едва 1 проблем на всеки 344 произведени двигателя (0.29 %). На обратния полюс е MG Rover, при която се открива дефект при всеки 13-ти двигател (7.88 %). Пълната класация вижте на таблиците долу.

Топ 10 на най-надеждните двигатели

Марка                   Проблем на брой двигатели (%)

1. Honda                           1 на 344 (0.29 %)
2. Toyota                            1 на 171 (0.58 %)
3. Mercedes                      1 на 119 (0.84%)
4. Volvo                               1 на 111 (0.90%)
5. Jaguar                            1 на 103 (0.98%)
6. Lexus                              1 на 101(0.99%)
7. Fiat                                  1 на 85 (1.17%)
8. Ford                                1 на 80 (1.25%)
9. Nissan                           1 на 76 (1.32%)
10. Land Rover                 1 на 72 (1.38%)

Топ 10 на най-ненадеждните двигатели

Марка                   Проблем на брой двигатели (%)

1. MG Rover                      1 на 13 (7.88 %)
2. Audi                               1 на 27 (3.71 %)
3. Mini                                1 на 40 (2.51 %)
4. Saab                               1 на 40 (2.49%)
5. Opel                               1 на 41 (2.46%)
6. Peugeot                         1 на 44 (2.26%)
7. BMW                               1 на 45 (2.20%)
8. Renault                          1 на 46 (2.13%)
9. VW                                  1 на 52 (1.91%)
10. Mitsubishi                   1 на 59 (1.70%)

0 от 500
  • #87
    0 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Това пък не го разбрах - много качествена сглобка и материали. Че те всички части се правят в едни и същи заводи. Сигурно там феновете на Мерцедес произвеждат качествено само частите на Мерцедес, а останалите кучета ги яли :) Я по-сериозно! Отнася се за майстора ти, не за теб, щото за теб е ясно, че бъкел понятие си нямаш от качество и надеждност на двигателите и автомобилите.
  • #86
    12 rate up comment 3 rate down comment
    robi1971 ( преди 11 години )
    Карал съм AUDI A6 2.5tdi 2000г от 86 х до 220-230х почна да се чупи и го продадох (за 7дни доста търговска марка)за добра цена.Сега съм Мерцедес C280 W204 V6 2008г бензин на газ, взех го 51х сега е на 101х(20х на газ)до сега няма проблеми. При монтажа на АГУ майстора ми каза че е много добра сглобка и качествени материали на двигателя който той е виждал за 9-10 години работа по мотори
  • #85
    14 rate up comment 21 rate down comment
    Кухи сте ( преди 11 години )
    Двигателът на РС 6 е от Ламборджини бе селяни прости.Как оплюхте двигателя само защото е в Аудито.Много сте прости .И оня селянин който писал че това бил смешен двигател му сложили 10 плюса...*** парчета сте.Този мотор в гаярдо има тунинг от ъндъргроунд от 1500+ кона....а вие *** го плюете ,че бил нисконадежден мотор.....*** история.
  • #84
    29 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    VW и Audi на дъното.Нормално.
  • #83
    29 rate up comment 8 rate down comment
    Car Fen ( преди 11 години )
    Бражо на FIAT
  • #82
    8 rate up comment 18 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Почти всички съвременни модели могат да изкарат 5, 6, 7 и повече години. Със съвсем малки изключения, например кучите марки подлежащи на ежеседмични сервизни акции, глоби и милиардни обезщетения за погрешния избор на клиентите
  • #81
    20 rate up comment 7 rate down comment
    до doc ( преди 11 години )
    Чета ти разсъжденията за дизайна и се смея с глас! Явно теб те отблъсква всяко нещо, което е различно от това, с което си свикнал. Всяка идея, всяка промяна ти бъркат в здравето. Има много инертни хора и дизайнът на ФВ е насочен за тях. А за нас, които се радваме на живота е дизайнът на всички останали марки.
  • #80
    13 rate up comment 31 rate down comment
    doc ( преди 11 години )
    Нормално е голфа да е продаван и то много. Първото нещо в една кола е дизайна. Хората в европа са консервативни. Как да си купиш нещо, което те отблъсква? Затова тойота никога няма да реализира добри продажби в ЕС. Защото колите и са грозни за нашия стандарт. А това че голф е некачествен можеш да го разказваш на някой *** карал само японски кошник, факт е че немските коли не само че по нищо не отстъпват на японските, ами ги превъзхождат. Японско и качествено е мит от миналото,далеч преди 90та
  • #79
    5 rate up comment 20 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Защото това са класации интересни за ***. Съжелявам че трябва да го кажа, но кой кара една кола повече от 7-10 години? Само някакви бедни хора. Няма нова кола, която да се продава към днешна дата в ЕС, и която да не изкара 7 години без проблем. Даже хюндай и тойота изкарват по толкова, да не говорим за конглокенцията. Така че тези статистики са много смешни, всеки купува каквото му е на сърцето и си го кара. А дребни дефекти има всяка кола, който твърди че нищо не му е правило проблем лъже...
  • #78
    32 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Щото работата не е за голямо хилене,а защото колите в Европа не се продават по качество,а по реклама и шовинизъм.Доказателство е Гоуф и,като цяло народната марка,която нито е народна,нито нищо.Скъпа е,но за сметка на това е невероятно некачествена.Заема винаги последните места по качество,здравина,надеждност,гаранция и т.н.(справка:ТЮФ,АДАК,ДЕКРА и др.),но тъпите парчета в Европа продължават да купуват.