IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Honda прави най-надеждните двигатели

Проучването на Warranty Direct праща в дъното на класацията производители като MG Rover и Audi

Honda прави най-надеждните двигатели

Британската компания Warranty Direct направи проучване, целящо да определи кои производители на автомобили правят най-надеждните двигатели, както и кои произвеждат най-ненадеждните.
Honda прави най-надеждните двигатели
Новото поколение двигатели на Honda от серията Earth Dreams Technology. Снимка: Honda

Проучването им подрежда на първо място японската марка Honda, при която се наблюдава по едва 1 проблем на всеки 344 произведени двигателя. Малко след тях се нарежда друг японски производител - Toyota (средно 1 проблем на 171 произведени двигателя), а челната тройка оформя Mercedes със средно 1 проблем на 119 двигателя. Британците съобщават само първите пет производителя в касацията, която поставя на четвърто място Volvo (1 / 111), а пето - Jaguar (1 / 103)

На обратния полюс са производителите от MG Rover, Audi, MINI, Saab и Vauxhall. Проучването на Warranty Direct показва, че при MG Rover се открива дефект при всеки 13-ти двигател, а при Audi проблеми има всеки 27-ми агрегат с вътрешно гореше. На трето място с равен резултат са MINI и Saab - всеки 40-ти двигател, а след тях е подреден Vauxhall/Opel (1 /41).

"Проблемите с двигателя са най-неприятните за шофьорите, заяви Дънкан Маклър, изпълнителен директор на Warranty Direct. - Те може да не се проявяват толкова често, като проблемите с окачването например, но почти винаги изискват скъпи ремонти, които гаранцията на колата не покрива".

Начело на тази класация е Range Rover Vogue, чийто отказал двигател е поставил нов рекорд за най-скъп ремонт - £13 000, сочи информацията на Warranty Direct.

0 от 500
  • #267
    2 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Хонда беше автомобил преди 10 години.Сега купувате франкенщайн с румънско турбо,китайски акумулатор,лицензна електроника от Унгария.Затварят заводи заради лошото си качество.Само малките им коли се правят в Япония,продават се на цена за нормален размер .Сивика е абсилютна станиолка, правят го на най бързата линия , където хората не насмогват.Вратата без стъклото се носи спокойно с 2 пръста.Един мармот увил двигател със станиол и го кръстил Хонда.
  • #266
    2 rate up comment 12 rate down comment
    nqkoi si ( преди 10 години )
    Така, само да кажа на всички запалени маниаци на хонда сивик - нищо не става от тях, слаби ламарини, гният, не носят тежко, много харчат, тясни са , не са помислили за много неща , горят масла, и т.н. абе с две думи пълни *** така че успех дами и господа
  • #265
    25 rate up comment 2 rate down comment
    Владо ( преди 10 години )
    Трябваше да си купувам нова кола!Определено нямах фаворит, нито като марка, нито като модел и се допитах до мой приятел доказан автомонтьор, работил във ВАГ сервиз в Германия.Определено за мен най-важният критерии беше надеждност и възможно най-рядко висене по сервизите.Отговорът му беше кратък и ясен, като ме помоли да не му задавам повече въпроси - ХОНДА!
  • #264
    1 rate up comment 12 rate down comment
    спокоен ( преди 10 години )
    карам ауди от 1992 първо ауди 60-30 000,ауди 80-180 000,ауди 100 2.3 197 к.с. 140 000,ауди 100 2.0 16v-280 000,А8 2.8 -16 000.Имал съм и други автомобили от различни марки през годините,но само ауди издържа на напъна км/пари/ремонт!Който е на друго мнение може да заповяда да тестваме неговия автомобил 3 месеца.Горивото е от мен среден пробег 9000 на месец.Ремонт не поемам,но съм любопитен колко ще струват 27 000 км.в България на всички здрави Японски автомобили
  • #263
    7 rate up comment 9 rate down comment
    THE POWER OF DREAMS ( преди 11 години )
    stiga s taq tupa defektna TRO6OTA be HONDA THE POWER OF DREAMS i nedeite da sudite zaq ka4estvoto po durjavata HONDA i BMW sa miliard puti po dobri ot ALUDI ili TRO6OTA
  • #262
    24 rate up comment 1 rate down comment
    Фактите ( преди 11 години )
    Да, виждам положил си усилия да събереш информация за 12-те проблемни Тойоти в България. Ама е безсмислено да ги сравняваш с хилядите проблемни ВАГени, които не си намерил, защото не си ги търсил. Когато нямаш правилна методика на статистиката получаваш безсмислени резултати. Всички проучвания с документирана методика и статистика за теб обаче са платени резултати. Какво да говорим повече?
  • #261
    25 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Вагенистите са долни прости ***,изперкали чакгари и прости мазни ***.Не се засягайте от тях,имат големи психични проблеми.
  • #260
    25 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Както в тази статия се доказва,че японците правят най-здравите двигатели, така и в германските технически прегледи германските инженери се изплюха в лицето на промититте про-швабски мозъци и заявиха,че след технически прегледи - най-строгите в света - се оказва,че японските коли са най-здрави,а немските са едни ментета.За Северински- Тойота плаща негов патент за един елемент от огромната хибридна система на ТОЙОТА.Неговият компонент е много опростен и евтин за производство.Икономически оправдан
  • #259
    6 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Сега се сещам че тука пише и един с име Трифорсе и той също имал Корола и беше възмутен от качеството на Тойота. Стига измишльотини вече. Или качеството за България е друго от това в Европа и САЩ /което не ми се вярва като гледам сервизните акции в световен мащаб а и изявленията, че версиите за Европа са едно ниво по-високо от Щатските версии/ или класацийките са фалшиви и лъжат.
  • #258
    2 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Накладките и фаровете имах предвид, 10 фара писа че сменил и все гълтали вода.