IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Обявиха цените на новото Verso

Обновеният модел получи 470 промени, сред които и по-ниски цени

Обявиха цените на новото Verso

Toyota показа за първи път новото Verso през миналата година, а днес обяви и цените на модела за България. Поясняваме, че това не е ново поколение на многофункционалното возило, а само фейслифт. Фейслифт, който обаче се изразява в цели 470 промени. Те засягат визията, комфорта, динамиката, пътното поведение и потреблението на гориво. А и цените, които падат средно с 8% за цялата гама.
Обявиха цените на новото Verso
Безспорно най-видима е промяната в екстериора. Той е изпълнен в новия стил на японската марка, който вече познаваме от Auris, Yaris и RAV 4. Виждат се напълно нови предна броня, челни светлини, радиаторна решетка, преден капак, дневни LED светлини, задна броня с вграден дифузер и стоп светлини. При по-внимателно вглеждане ще откриете и нови странични огледала с вградени мигачи, нови джанти и много други. Освен това се предлагат и три нови цвята за екстериора -  перлено бяло, полярно синьо и тъмно синьо.

В салона също има сериозни промени. Те засягат декоративните елементи, дамаските и цветовете. Някои от твърдите пластмаси в салона сега са заменени от меки на допир материали, а скоростния лост, волана и подлакътника отпред са облечени в кожена тапицерия Nappa. Контролните уреди на арматурното табло са с нова графика, като са осветени в бяло. Оранжевият цвят е запазен за осветлението на бутоните за управление на климатика, стъклата и амбиентното осветление.
Обявиха цените на новото Verso
Модернизацията продължава с въвеждането на по-богато стандартно оборудване, най-сериозно впечатление, в което прави 6.1-инчовата навигационна система с чувствителен на допир дисплей, която се предлага стандартно за второ и трето ниво на оборудване. Освен това е работено по шумоизолацията на колата, настройките на окачването, кормилната система и твърдостта на каросерията, които са подложени на осезаема оптимизация.

Промените не засягат обема на багажника и простора в салона. Трите реда седалки разполагат със системата Toyota Easy Flat-7, предлагаща 32 различни конфигурации. Обемът на багажника е 155 литра, когато седалките в салона са 7, но може да нарасне до 440 литра при сгъването на третия ред.
Обявиха цените на новото Verso
Що се отнася до двигателите, те са същите, които познаваме от настоящия модел. Агрегатите обаче са получили леки промени, като вече предлагат по-нисък разход на гориво и по-ниски нива на вредни CO2 емисии. Гамата от двигатели включва два дизела – 2.0 литра D-4D със 124 к.с. и 2.2 литра D-CAT със 150 к.с. и 6 степенна автоматична трансмисия – и два бензина – 1.6 литра със 132 к.с. и 1.8 литра със 147 к.с. Всички двигатели са оборудвани с иновативни технологии и подобрени системи Toyota Optimal Drive.

Най-мощният двигател в гамата – 2.2 литра D-CAT със 6 степенна автоматична трансмисия – изразходва 6.4 л/100 км (намаление с 0.4 л/км) и отделя СО2 емисии от 169 г/км (намаление с 9 г/км). По-слабия 2.0 литров D-4D дизелов двигател, който се комбинира с 6 степенна ръчна скоростна кутия, е щателно подобрен с цел да достави въртящ момент при по-ниски обороти и да намали шума от работа на двигателя, сочи официалната информация за колата. СО2 емисиите са намалени с 10 г/км до 129 г/км, а разходът на гориво е намален с 0.4 л/100 км до 4.9 л/100 км.

Двигателят е оборудван с нови вариативни дюзи на турбото с по-нисък коефициент на триене и електрически актуатор. Заедно с настройка на разпределението на въртящия момент на всяка предавка, тези промени позволяват максималния въртящ момент от 310 Нм да бъде достигнат 200 об/мин по-рано и по този начин увеличават полезния диапазон до 1600 – 2400 об/мин. Което пък позволява значително подобрение на отзивчивостта при натискането на педала на газта.

Двата бензинови Valvematic двигателя с обем 1.6 литра и 1.8 литра са оборудвани със 6 степенни ръчни скоростни кутии (опция за 1.8 литровия двигател е автоматична Multidrive трансмисия). И двата двигателя са с намалени СО2 емисии от 4 г/км, съответно 154 г/км и 158 г/км. Средният разход на гориво на 1.6 литровия двигател е понижен до 6.6 л/100 км, а на 1.8 литровия двигател до 6.8 л/100 км.
Обявиха цените на новото Verso
Една от многото промени в колата засяга и цената й. Въпреки че моделът е почти изцяло нов цените му не са повишени. Дори напротив, те са намалени средно с 8% за цялата гама. Предлагат се три нива нива на оборудване - Terra, Luna и Sol, като още в първото са включени стандартни екстри като фарове за мъгла, мигачи вградени в страничните огледала и електрически и отопляеми странични огледала в цвета на купето. Цените на бензиновите версии в България стартират от 36 990 лв с ДДС, а тези на дизеловите - от 42 990 лв.

Toyota Verso е модел, специално разработен за Европа. Първата генерация на модела, пусната в продажба през 2002, реализира 100 289 бройки на пазара. Второто поколение на Verso достига продажби от 410 236 автомобила за периода 2004-2009 година, а от настоящото трето поколение са продадени 144 638 броя от представянето му през 2009.

Тагове: toyota verso
0 от 500
  • #122
    8 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Пак се ***. Личи си, че външния дизайн най-накрая го докараха на немските коли от 2010 година, все пак японците винаги са с една генерация назад. Ама това грозно табло вътре?!? То даже не е табло, как може да поставиш инструментите в средата на таблото? Все едно да сложиш ръчната спирачка между седалките на задния ред?!? СРАМ!
  • #121
    4 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    ШЕСТАЦИТЕ СА ЗА ХОРА СЪС СЪРЦА И ПОМНИ МИ ДУМИТЕ НИКОГА НЯМА ДА ИЗЧЕЗНАТ ,ПИЧ!ИМАШ ЛИ СЪРЦЕ И ЩОМ АВТОМОБИЛА НЕ Е САМО НАЧИН ЗА ПРЕДВИЖВАНЕ ОТ т. А до т.Б за теб,значи си ентусиаст и заради други като теб те ще съществуват!
  • #120
    4 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    АКО ВЕДНЪЖ ПОКАРАШ РЕДОВИ ШЕСТАК И ЗАДНО ЩЕ РАЗБЕРЕШ ЗА КАКВО СТАВА ДУМА!ТОГАВА ЩЕ ПОЧНЕШ ДА СЕ ВЪЛНУВАШ!
  • #119
    6 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    САМО ЧЕ 12 ЦИЛИНДРОВИТЕ ДВИГАТЕЛИ ПОЧТИ НАПЪЛНО ИЗЧЕЗНАХА, ТОВА СЛЕДВА И С ПОВЕЧЕТО 6 ЦИЛИНДРОВИ ЗАРАДИ ВИСОКИЯ РАЗХОД НА ГОРИВО И ЕМИСИИ.
  • #118
    3 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    ХАРЕСВАМ ВСИЧКО ЩО Е С ПОНЕ 6 ЦИЛИНДЪРА И СЪС ЗАДНО ЗАДВИЖВАНЕ!РЕДОВИЯТ ШЕСТАК И V12 SA НАЙ-БАЛАНСИРАНИТЕ ДВИГ.НЕ МОЖЕ ДА КАЖЕШ ПО-БАЛАНСИРАН ОТ НАЙ-БАЛАНСИРАН НАЙ Е ПРЕВЪЗХОДНА СТЕПЕН,А ТОВА Е ТАКА ЗАЩОТО ТЕ СЕ САМОБАЛАНСИРАТ ЗАРАДИ КОНСТРУКТИВНИТЕ ИМ ОСОБЕНОСТИ И НИКОЙ ДРУГ ДВИГАТЕЛ НЕ Е ТАКА!РАЗБРА ЛИ?
  • #117
    6 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    БМВ ХИЧ НЕ МЕ ВЪЛНУВА. КАЗВАЙ СИ ХУБАВИТЕ ДУМИ,ТВОЯ РАБОТА.
  • #116
    4 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    АКО БЪРКАШ АУДИ С БМВ НЯМА КО ДА ГОВОРИМ?!ЗА БМВ САМО ХУБАВИ ДУМИ СЕ КАЗВАТ,АМА ТО Е ЯСНО ЗАЩО!
  • #115
    10 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    КАЗАХ, ТОЙОТА ИМА V12, НАЙ-БАЛАНСИРАНИЯ. НО ТИ НЕ ЗНАЕШ,АЗ ЛИ ДА ТЕ УЧА. ЩОМ ХАРЕСВАШ БМВ , НАЙ-ВЕРОЯТНО НЕ СИ ОТ МНОГО УМНИТЕ,ПО-СКОРО ПЪРВИЧЕН И ЕЛЕМЕНТАРЕН.
  • #114
    8 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    ЗА ЗИМНИТЕ ГУМИ ЩО СИ ТРАЕШ? ИЛИ СИ СПОРТЕН 6-7 МЕСЕЦА В ГОДИНАТА? АМИ ПЛАТИ ГО НА ПОЛОВИН ЦЕНА ТОВА БМВ-НЦЕ, ТО И БЕЗ ТОВА Е НАДЦЕНЕНО ДОСТАТЪЧНО.
  • #113
    6 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    НЯКЪДЕ БЯХ ПРОЧЕЛ ,ЧЕ ПРЕДНОТО Е ЗА СТРАХЛИВЦИ,СЪГЛАСЕН СЪМ!ЗАДНОТО Е ЗА МЪЖКАРИ ,КАТО ПОРАСТНЕШ ЩЕ ГО РАЗБЕРЕШ! P.S НИЩО НЕ КАЗА ЗА V12