IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Обявиха цените на новото Verso

Обновеният модел получи 470 промени, сред които и по-ниски цени

Обявиха цените на новото Verso

Toyota показа за първи път новото Verso през миналата година, а днес обяви и цените на модела за България. Поясняваме, че това не е ново поколение на многофункционалното возило, а само фейслифт. Фейслифт, който обаче се изразява в цели 470 промени. Те засягат визията, комфорта, динамиката, пътното поведение и потреблението на гориво. А и цените, които падат средно с 8% за цялата гама.
Обявиха цените на новото Verso
Безспорно най-видима е промяната в екстериора. Той е изпълнен в новия стил на японската марка, който вече познаваме от Auris, Yaris и RAV 4. Виждат се напълно нови предна броня, челни светлини, радиаторна решетка, преден капак, дневни LED светлини, задна броня с вграден дифузер и стоп светлини. При по-внимателно вглеждане ще откриете и нови странични огледала с вградени мигачи, нови джанти и много други. Освен това се предлагат и три нови цвята за екстериора -  перлено бяло, полярно синьо и тъмно синьо.

В салона също има сериозни промени. Те засягат декоративните елементи, дамаските и цветовете. Някои от твърдите пластмаси в салона сега са заменени от меки на допир материали, а скоростния лост, волана и подлакътника отпред са облечени в кожена тапицерия Nappa. Контролните уреди на арматурното табло са с нова графика, като са осветени в бяло. Оранжевият цвят е запазен за осветлението на бутоните за управление на климатика, стъклата и амбиентното осветление.
Обявиха цените на новото Verso
Модернизацията продължава с въвеждането на по-богато стандартно оборудване, най-сериозно впечатление, в което прави 6.1-инчовата навигационна система с чувствителен на допир дисплей, която се предлага стандартно за второ и трето ниво на оборудване. Освен това е работено по шумоизолацията на колата, настройките на окачването, кормилната система и твърдостта на каросерията, които са подложени на осезаема оптимизация.

Промените не засягат обема на багажника и простора в салона. Трите реда седалки разполагат със системата Toyota Easy Flat-7, предлагаща 32 различни конфигурации. Обемът на багажника е 155 литра, когато седалките в салона са 7, но може да нарасне до 440 литра при сгъването на третия ред.
Обявиха цените на новото Verso
Що се отнася до двигателите, те са същите, които познаваме от настоящия модел. Агрегатите обаче са получили леки промени, като вече предлагат по-нисък разход на гориво и по-ниски нива на вредни CO2 емисии. Гамата от двигатели включва два дизела – 2.0 литра D-4D със 124 к.с. и 2.2 литра D-CAT със 150 к.с. и 6 степенна автоматична трансмисия – и два бензина – 1.6 литра със 132 к.с. и 1.8 литра със 147 к.с. Всички двигатели са оборудвани с иновативни технологии и подобрени системи Toyota Optimal Drive.

Най-мощният двигател в гамата – 2.2 литра D-CAT със 6 степенна автоматична трансмисия – изразходва 6.4 л/100 км (намаление с 0.4 л/км) и отделя СО2 емисии от 169 г/км (намаление с 9 г/км). По-слабия 2.0 литров D-4D дизелов двигател, който се комбинира с 6 степенна ръчна скоростна кутия, е щателно подобрен с цел да достави въртящ момент при по-ниски обороти и да намали шума от работа на двигателя, сочи официалната информация за колата. СО2 емисиите са намалени с 10 г/км до 129 г/км, а разходът на гориво е намален с 0.4 л/100 км до 4.9 л/100 км.

Двигателят е оборудван с нови вариативни дюзи на турбото с по-нисък коефициент на триене и електрически актуатор. Заедно с настройка на разпределението на въртящия момент на всяка предавка, тези промени позволяват максималния въртящ момент от 310 Нм да бъде достигнат 200 об/мин по-рано и по този начин увеличават полезния диапазон до 1600 – 2400 об/мин. Което пък позволява значително подобрение на отзивчивостта при натискането на педала на газта.

Двата бензинови Valvematic двигателя с обем 1.6 литра и 1.8 литра са оборудвани със 6 степенни ръчни скоростни кутии (опция за 1.8 литровия двигател е автоматична Multidrive трансмисия). И двата двигателя са с намалени СО2 емисии от 4 г/км, съответно 154 г/км и 158 г/км. Средният разход на гориво на 1.6 литровия двигател е понижен до 6.6 л/100 км, а на 1.8 литровия двигател до 6.8 л/100 км.
Обявиха цените на новото Verso
Една от многото промени в колата засяга и цената й. Въпреки че моделът е почти изцяло нов цените му не са повишени. Дори напротив, те са намалени средно с 8% за цялата гама. Предлагат се три нива нива на оборудване - Terra, Luna и Sol, като още в първото са включени стандартни екстри като фарове за мъгла, мигачи вградени в страничните огледала и електрически и отопляеми странични огледала в цвета на купето. Цените на бензиновите версии в България стартират от 36 990 лв с ДДС, а тези на дизеловите - от 42 990 лв.

Toyota Verso е модел, специално разработен за Европа. Първата генерация на модела, пусната в продажба през 2002, реализира 100 289 бройки на пазара. Второто поколение на Verso достига продажби от 410 236 автомобила за периода 2004-2009 година, а от настоящото трето поколение са продадени 144 638 броя от представянето му през 2009.

Тагове: toyota verso
0 от 500
  • #132
    7 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    при тойотките всичко става за МНОГО МИЛИОННИ СЕРВИНИ АКЦИИ
  • #131
    11 rate up comment 9 rate down comment
    doc ( преди 11 години )
    Пак се ***. Личи си, че външния дизайн най-накрая го докараха на немските коли от 2010 година, все пак японците винаги са с една генерация назад. Ама това грозно табло вътре?!? То даже не е табло, как може да поставиш инструментите в средата на таблото? Все едно да сложиш ръчната спирачка между седалките на задния ред?!? СРАМ!А сравнението туран-този фнанкенщайн е смешно, всеки с поне малко акъл в главата ще си вземе туран.. немска кола или японска? Въпрос за ***...
  • #130
    9 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Samo ne razbiram zashto, sled kato modela e prednaznachn specialno za Evropa e s tipichen (grozen za men) japonski dizain? Po tozi nachin, ama nikoga niama da probiat tuk. touran e xiliadi pati po-logichen i stilen, makar i skuchen za niakoi van. i tocno za tova se prodava tolkova dobre
  • #129
    11 rate up comment 7 rate down comment
    KKK ( преди 11 години )
    Пичове и на мен първото ми впечатление от таблото и уредите по средата ми беше "пълен отврат", но след като разгледах други подобни коли и направих пробно каране взехме на жената такова. Вече година го кара, както и аз и мога да ви кажа че е супер удобно.
  • #128
    16 rate up comment 13 rate down comment
    Triforce ( преди 11 години )
    Ама Тойота и автомобили ли правят?! Не знаех! И как са? Качествени ли са? Имат ли дефекти?
  • #127
    10 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    mnogo mi haresva nsimkata s tova neshto na fona na roller coaster-a - ima solidna logika - ujasno e! :D :D
  • #126
    12 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    "Тойота винаги има по-напредничав дизайн" - pich ti may ne si poglednal snimkite po-gore?
  • #125
    15 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Тойота винаги има по-напредничав дизайн от германските еднакви и безлични колички. Погледнете ТУРАН,та той прилича на стар модел от 98-*** година. Тази Тойота е най-добре изглеждащия миниван.Няма немски ван,който да изглежда по-добре.А километражите по средата са много по-удобни и красиви,защото веднага ги виждаш под погледа през стъклото,а не надничаш през волана!
  • #124
    10 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Za nikakav *** ne stavat tiq .mnogo grozno tui versu
  • #123
    6 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    AMI kato ne e hubavo zadnoto predavane za6to Lexus e sas zadno i za6to gt86 e sas zadno i razni drugi tam mr2 i supri ?ma,mai ima nqkakvo protivore4ie tuk, a qponski fen4eta ?