IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Honda прави най-надеждните двигатели

Проучването на Warranty Direct праща в дъното на класацията производители като MG Rover и Audi

Honda прави най-надеждните двигатели

Британската компания Warranty Direct направи проучване, целящо да определи кои производители на автомобили правят най-надеждните двигатели, както и кои произвеждат най-ненадеждните.
Honda прави най-надеждните двигатели
Новото поколение двигатели на Honda от серията Earth Dreams Technology. Снимка: Honda

Проучването им подрежда на първо място японската марка Honda, при която се наблюдава по едва 1 проблем на всеки 344 произведени двигателя. Малко след тях се нарежда друг японски производител - Toyota (средно 1 проблем на 171 произведени двигателя), а челната тройка оформя Mercedes със средно 1 проблем на 119 двигателя. Британците съобщават само първите пет производителя в касацията, която поставя на четвърто място Volvo (1 / 111), а пето - Jaguar (1 / 103)

На обратния полюс са производителите от MG Rover, Audi, MINI, Saab и Vauxhall. Проучването на Warranty Direct показва, че при MG Rover се открива дефект при всеки 13-ти двигател, а при Audi проблеми има всеки 27-ми агрегат с вътрешно гореше. На трето място с равен резултат са MINI и Saab - всеки 40-ти двигател, а след тях е подреден Vauxhall/Opel (1 /41).

"Проблемите с двигателя са най-неприятните за шофьорите, заяви Дънкан Маклър, изпълнителен директор на Warranty Direct. - Те може да не се проявяват толкова често, като проблемите с окачването например, но почти винаги изискват скъпи ремонти, които гаранцията на колата не покрива".

Начело на тази класация е Range Rover Vogue, чийто отказал двигател е поставил нов рекорд за най-скъп ремонт - £13 000, сочи информацията на Warranty Direct.

0 от 500
  • #207
    2 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    НЕ слагай минуси ***,ами прочети малко преди да говориш на изуст!
  • #206
    3 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    СТАРА ТЕХНИКА ОТ ГЕРМАНИЯ?????????? ТИ ПИЯН ЛИ СИ????? Германците създават иноваций и ги внедряват в премиумите си! визирам БМВ и МЕРЦЕДЕС,не аудИ!
  • #205
    9 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Абе ко *** и са обясняваш да сваля нощницата и да влиза в роля!:)
  • #204
    12 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    "Грубиян",не се казва така,а ДАЙ, да направим така,че тя да иска да "ни" оп*не....
  • #203
    7 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    ТУК ставаше въпрос за това до къде стигат немските дизели като мощност от литър ,не за брой турбини!разбра ли не германски ***?
  • #202
    8 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    ДАЙ ДА Я опънем съседка ти!
  • #201
    14 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Нали казахте "Лека нощ", тъкмо си облякох нощницата,да лягам и пак почнахте.....сега съседката ми наднича...ще падне през терасата!
  • #200
    20 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Германските фенчета са банда ***.Фенчета нима смятате, че щом един двигател е надут до неузнаваемост с турбини то той е много добър?
  • #199
    5 rate up comment 13 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    D4D E НАИМЕНОВАНИЕТО НА ТОЙОТА ЗА КОМЪН РЕЙЛ ДИЗЕЛ ,НО ИНАЧЕ Е СЪЩИЯ КАТО HDI НА ПЕЖО СИТРОЕН! ТОЧНО ЗА ДИЗЕЛИ ШВАБИТЕ НЯМА КОИ ДА ГИ БИЕ! БМВ дизел 2литра 2 турбини 204кс. МЕРЦЕДЕС 2.1ЛИТРА 200КОНЯ.ТОЙОТА КЪДЕ Е?ДА НЕ ГОВОРИМ ЧЕ БМВ ПУСНА ДИЗЕЛ 3 ЛИТР С ТРИ ТУРБИНИ 380КОНЯ!МЕРЦЕДЕС НЯМА 250CDI! 2.0;2.2;2.7;2.8;3.2;3.5;4.0; 2.5 NE E CDI т.е комън рейл
  • #198
    7 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Лека нощ. Малко ли ти беше хейта тази вечер?