IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Honda прави най-надеждните двигатели

Проучването на Warranty Direct праща в дъното на класацията производители като MG Rover и Audi

Honda прави най-надеждните двигатели

Британската компания Warranty Direct направи проучване, целящо да определи кои производители на автомобили правят най-надеждните двигатели, както и кои произвеждат най-ненадеждните.
Honda прави най-надеждните двигатели
Новото поколение двигатели на Honda от серията Earth Dreams Technology. Снимка: Honda

Проучването им подрежда на първо място японската марка Honda, при която се наблюдава по едва 1 проблем на всеки 344 произведени двигателя. Малко след тях се нарежда друг японски производител - Toyota (средно 1 проблем на 171 произведени двигателя), а челната тройка оформя Mercedes със средно 1 проблем на 119 двигателя. Британците съобщават само първите пет производителя в касацията, която поставя на четвърто място Volvo (1 / 111), а пето - Jaguar (1 / 103)

На обратния полюс са производителите от MG Rover, Audi, MINI, Saab и Vauxhall. Проучването на Warranty Direct показва, че при MG Rover се открива дефект при всеки 13-ти двигател, а при Audi проблеми има всеки 27-ми агрегат с вътрешно гореше. На трето място с равен резултат са MINI и Saab - всеки 40-ти двигател, а след тях е подреден Vauxhall/Opel (1 /41).

"Проблемите с двигателя са най-неприятните за шофьорите, заяви Дънкан Маклър, изпълнителен директор на Warranty Direct. - Те може да не се проявяват толкова често, като проблемите с окачването например, но почти винаги изискват скъпи ремонти, които гаранцията на колата не покрива".

Начело на тази класация е Range Rover Vogue, чийто отказал двигател е поставил нов рекорд за най-скъп ремонт - £13 000, сочи информацията на Warranty Direct.

0 от 500
  • #177
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    speedart, не им се давай,те нищо не разбират!
  • #176
    6 rate up comment 1 rate down comment
    artspeed ( преди 11 години )
    Само че Хонда прави най-добрия дизел в момента.Тойота първа ву=ъведе най-мощния и екологичен 4 цилиндров дизел 2.2 DCAT много преди германците изобщо да имат такъв мотор. Но Тойота върви към по-сложните и еко технологии- към бъдещето - хибриди и ел.коли.Германчетата нека си тракат с 1 вековни дизели. Хибрида е по-функционален от тракалника,защото е с по-висок момент от ел.моторите, безшумен, без вибрации, без пушеци. Дизелът е минало.
  • #175
    2 rate up comment 4 rate down comment
    speedart ( преди 11 години )
    Абе аз отдавна търся някой с хибрид 600 , да го пробаме как връви ама те с тея продадени три бройки се не видат , явно им е скъпо да ги карат..
  • #174
    2 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    ХИБРИД,МИБРИД ОЩЕ НЕ СА ГИ ИЗМИСЛИЛИ КАКТО ТРЯБВА! ИСКАМ V8 4000куб.см С ГАЗОВА ИНЖЕКЦИЯ!
  • #173
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Разбрало прасето от цигулка,че и твоята работа!
  • #172
    2 rate up comment 7 rate down comment
    speedart ( преди 11 години )
    Дизела е измислен преди 100 г. и е функционален от хибрида 100-пъти....но понеже японците не могат да направят дизелов двигател се изхлузват с недоносеният кибрид..
  • #171
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Виж сега като не си запознат трай си. В САЩ хибридите се продават все повече.Тази година отново беше рекордна като продажби.Виж дизелите са за индивидуалисти в САЩ. Основно български емигранти.
  • #170
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Бемтли си е Бентли, тия дебелите рижави германци са го купили наготово.Бентли винаги е бил английски благородник и остава такъв,а не масова еднодневка като Ауди или Мерцедес.
  • #169
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Дойчланд, ти тука ли си?
  • #168
    5 rate up comment 2 rate down comment
    artspeed ( преди 11 години )
    Пърди ти дизела, трака и пуши. Що не се пробваш с един Лексус хибрид да видиме колко ти върви трактора. Ще те прати директно да му изореш нивата на баровеца с трактора си. Хахаха Вървял дизела- какво върви бе от 2000 до 3000 оборота, това вървене ли е или кола за чичовци.