IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Honda прави най-надеждните двигатели

Проучването на Warranty Direct праща в дъното на класацията производители като MG Rover и Audi

Honda прави най-надеждните двигатели

Британската компания Warranty Direct направи проучване, целящо да определи кои производители на автомобили правят най-надеждните двигатели, както и кои произвеждат най-ненадеждните.
Honda прави най-надеждните двигатели
Новото поколение двигатели на Honda от серията Earth Dreams Technology. Снимка: Honda

Проучването им подрежда на първо място японската марка Honda, при която се наблюдава по едва 1 проблем на всеки 344 произведени двигателя. Малко след тях се нарежда друг японски производител - Toyota (средно 1 проблем на 171 произведени двигателя), а челната тройка оформя Mercedes със средно 1 проблем на 119 двигателя. Британците съобщават само първите пет производителя в касацията, която поставя на четвърто място Volvo (1 / 111), а пето - Jaguar (1 / 103)

На обратния полюс са производителите от MG Rover, Audi, MINI, Saab и Vauxhall. Проучването на Warranty Direct показва, че при MG Rover се открива дефект при всеки 13-ти двигател, а при Audi проблеми има всеки 27-ми агрегат с вътрешно гореше. На трето място с равен резултат са MINI и Saab - всеки 40-ти двигател, а след тях е подреден Vauxhall/Opel (1 /41).

"Проблемите с двигателя са най-неприятните за шофьорите, заяви Дънкан Маклър, изпълнителен директор на Warranty Direct. - Те може да не се проявяват толкова често, като проблемите с окачването например, но почти винаги изискват скъпи ремонти, които гаранцията на колата не покрива".

Начело на тази класация е Range Rover Vogue, чийто отказал двигател е поставил нов рекорд за най-скъп ремонт - £13 000, сочи информацията на Warranty Direct.

0 от 500
  • #57
    3 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Какво масло както по-доло писа някой като погледнеш колите втора ръка в българските сайтове и немските се вижда че Японските коли са с тройно по-малък пробег от тези на Ауди на една и съща възраст, дори свещ да е изгоряла трябва да отидеш в сервиза, нормално е на 150000км. да ти изгори свещ, но е ненормално при 50000км. Ето ти един стандартен проблем, който може да окаже голяма разлика при бройките. Тук не се оценяват коли на еднакви километри а просто стари коли на произведени бройки.
  • #56
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Има линкове, няма как да съчиня линк от преди 5 години. Ама като не си много умен как да го разбереш. Другия път като няма какво да кажеш, не пиши че другите лъжат апросто приеми че лъжеца си ти.
  • #55
    6 rate up comment 3 rate down comment
    fan ( преди 11 години )
    Егати класацията. Какво значи проблем? Ако на дадена марка 1 на 400 коли и гръмва двигателя а на друга марка 1 на 120 коли и тече масло от гарнитура на картера кой проблем е по-голям?
  • #54
    4 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Странно *** изтриха линковете, няма значение проблемите на Тойота са много и това е ясно. Само като се сетя, че миналата година правиха сервизна акция, заради ръжда при РАВ 4 и Lexus HS 250h в окачването за какво говорим. Още да произвеждат ръждясващи автомобили. Няма смисъл. Мислех че корозията отдавна не е проблем при новите коли
  • #53
    4 rate up comment 13 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    И естествено цитатчета: Ами, приятел, вуйчо ми си купи такъв Авенсис и то фейслифтовият. 2007-*** го взе чисто нов с прехваления двигател D4D и от тогава почна ходене по мъките. Първо му харчеше по литър масло на няколко хиляди километра - от там основен ремонт на двигател - естествено колата беше гаранционна и всичко беше отремонтирано в сервиза на Тойота. Проблемите обаче продължиха и се стигна направо до смяна на двигател. И точно след това (миналата зима при -20 нафтата му замръзна и колата нямаше палене известно време. За возия и комфорт не искам да коментирам...Следва друг цитат: Мой близък роднина изживя същото с D4D двигателя на неговата чисто нова Тойота Корола Версо... неговата мисля, че беше направена в Турция...Като добавим по долния линк с цитатчетата и добавим многомилионните сервизни акции годишно, остава впечатлението, че всички тези реклами за безпроблемните Тойоти са чиста лъжа или платена реклама. Не мислиш ли?
  • #52
    16 rate up comment 2 rate down comment
    за GTI ЛОЛ ( преди 11 години )
    муахахахахахахаахахахаа - на като ходел на срещи вземал само гоуфо хахахаха!!! Направо си предствих що за птица си. Един съвет - не носи джапанки с чорапи като ходиш на срещи :):):):)
  • #51
    3 rate up comment 14 rate down comment
    GTI ( преди 11 години )
    Da absolutno seriozno.Golf GTI struva 60 hiliadi leva ,toest kolkoto 3 problemni i grozni toyotki
  • #50
    20 rate up comment 4 rate down comment
    ti seriozno li!!!!?? ( преди 11 години )
    VW GTI еталон за престиж и класа.Това 200 процента е виц от Комиците.!!!!!!!!!!!!!
  • #49
    16 rate up comment 1 rate down comment
    mugen ( преди 11 години )
    Някой да има да каже нещо сега??? Коментарът е излишен още с първото изречение.
  • #48
    20 rate up comment 3 rate down comment
    Дифорс Валвматиков ( преди 11 години )
    Работя в Тойота от 12 години и искам да ви кажа, че пишете супер преувеличено и дори с откровенни лъжи. Първо само Версо и Аурис (от първо поколение) се сглобяват в Турция, но за наша радост това не е порок, а както е видно дори в Германия ТЮВ поставят тези два модела сред автомобилите с най-малко дефекти. Да автомобилите на Тойота не са без абсолютно никакви проблеми, но са с най-малко проблеми сравнени с всички останали. И това не си го измислям, а е доказано от всякакви възможни класации.