IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Honda прави най-надеждните двигатели

Проучването на Warranty Direct праща в дъното на класацията производители като MG Rover и Audi

Honda прави най-надеждните двигатели

Британската компания Warranty Direct направи проучване, целящо да определи кои производители на автомобили правят най-надеждните двигатели, както и кои произвеждат най-ненадеждните.
Honda прави най-надеждните двигатели
Новото поколение двигатели на Honda от серията Earth Dreams Technology. Снимка: Honda

Проучването им подрежда на първо място японската марка Honda, при която се наблюдава по едва 1 проблем на всеки 344 произведени двигателя. Малко след тях се нарежда друг японски производител - Toyota (средно 1 проблем на 171 произведени двигателя), а челната тройка оформя Mercedes със средно 1 проблем на 119 двигателя. Британците съобщават само първите пет производителя в касацията, която поставя на четвърто място Volvo (1 / 111), а пето - Jaguar (1 / 103)

На обратния полюс са производителите от MG Rover, Audi, MINI, Saab и Vauxhall. Проучването на Warranty Direct показва, че при MG Rover се открива дефект при всеки 13-ти двигател, а при Audi проблеми има всеки 27-ми агрегат с вътрешно гореше. На трето място с равен резултат са MINI и Saab - всеки 40-ти двигател, а след тях е подреден Vauxhall/Opel (1 /41).

"Проблемите с двигателя са най-неприятните за шофьорите, заяви Дънкан Маклър, изпълнителен директор на Warranty Direct. - Те може да не се проявяват толкова често, като проблемите с окачването например, но почти винаги изискват скъпи ремонти, които гаранцията на колата не покрива".

Начело на тази класация е Range Rover Vogue, чийто отказал двигател е поставил нов рекорд за най-скъп ремонт - £13 000, сочи информацията на Warranty Direct.

0 от 500
  • #67
    4 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Ето още цитатчета: Уникално съвпадение на всички повреди и недостатъци, които са описани. Мога само да добавя подмяна на два съединителя в рамките на 15 дни поради фабричен дефект, отлепени гумени уплътнители по вратите, ужасна тапицерия, която събира всякакви пепеляци и миризми.Дори кожата на лоста за скорости се скъса преди да изминат 2 години, заедно със стелките за крака. А щях да пропусна крика, който при първият опит за използване се размаза, като пластелин понеже е от пластмаса. Най-скапаната кола, която съм карал.Ето и друг цитат: Да, преди Акорда карах Авенсис и определено никък не съм доволен, проблем с рейката- 2 смени, като втората рейка буквално- ГРЪМНА при това със скорост 180 км/ч. Шум в купето? Вибраций, скърцащи пластмаси бързо захабяваща се тапицерия- разбира се има ги при това в изобилие. Проблем със стерео уредбада, проблем с фаровете, проблем със съединителя, спирачни дискове, АБС. Карам кола на 4 месеца, а все едно на 40 години. Мойте адмирации към момчетата от Тойота, има свестни и готини кадри там, но турското "качество" е под всякъква критика.
  • #66
    5 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Надеждни са за Всички които нямат Тойота и ненадеждни за собствениците на Тойота в БГ ето статийката: САмо две леки цитатчета ще вметна а вие си прочетете цялата оплаквачница във форума на Тойота ето и линкчето: Я чети: ЦИТАТ:Toyota Avensis - най-лошата нова кола в живота ми! Повярвайте ми, имал съм много нови коли. Последната си купих преди месец. За този *** Toyota Avensis ще изредя само някой от безкрайните проблеми които го споходиха: - разбита кормилна рейка на 1200 км. - смених 3 бр. без резултат. Поради това не нося часовник, защото постоянно трака когато шофирам. - гори масло на 3000км. - резултат - смяна на сегменти, - адско тракане на спирачните апарати - непоправимо - фаровете се пълнят с вода - смених 10 фара - спирачните дискове се изкривяват на около10000км. - непоправимо - купувам нови, няма гаранция - шум и резонанс в колекторните тръби - смених няколко - проблема остава - непоправимо - нестабилна на пътя при разминаване и вятър - много, ама много високо ниво на шума в купето и т.н. ...... за този *** Toyota. Това според автора са само някой от проблемите, които са споходили чисто новия му Авенсис, предполагам че за всички проблеми щеше да напише роман 500 страници.Друго цитатче от същото линкче за чисто нов РАВ 4Здравейте момчета, много сте се разгорещили и може би има защо. Влязох тук защото търся да разбера дали аз съм карък или просто TOYOTA не е това, което се рекламира. Нещастен собственик съм на RAV4 от 2 год.Чисто нов от Тойота Варна. 60 000 лв. в брой - Резултата за 2 год: 6 кормилни рейки, турбо, водна помпа, дискове, сегменти, смяна на цял блок... Не ора, не ходя на село /щот си нямам/, ходя от вкъщи до офиса, варна - софия и подобни... 78 000км. Тук виждам, че нещата не са само при мен. Жалко за японците.
  • #65
    4 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Ха ха Миризмата и той къде тръгнал барабар петко с мъжете. Страхлив пак ли се оглеждаш за Любовника си Дошо ха ха ха. Викаш откакто те опраши, всеки ден го споменаваш. Миризлив я кажи как е стария служебен Хюндай на бащати , още ли не пали? И още ли слизате да го бутате когато бързате. Като знам какъв страхлив *** не виждам къде си тръгнал да коментираш Аудита ха ха ха. Киселее ли гроздето а? Ха ха ха гладна кокошка просо сънува.
  • #64
    18 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    ИСКАМ да поздравя премиума Ауди със статията по-горе! :)
  • #63
    6 rate up comment 12 rate down comment
    Поредният кьор фишек ( преди 11 години )
    Материал за реанимация на Дошо,Cenitell,doc и някой друг форумен ***.
  • #62
    3 rate up comment 9 rate down comment
    Warranty Direct ( преди 11 години )
    Който намери този или подобен материал на страниците на WD,моля да качи линк-а!Или поне да посочи за кой период е това, колко коли са изследвани, или се основават на сумите които следва да платят за ремонти на двигателя.Напълно естествено коли като Audi или Range Rover да изискват кратно по-големи суми за какъвто и да е ремонт, отколкото Toyota или Honda например.И ако бяха някоя по-голяма компания и да имат при тях Bugatti или Ferrari, щяха да видят какво е да плащаш ремонт на двигатели!
  • #61
    14 rate up comment 2 rate down comment
    груди ( преди 11 години )
    Коментари не съм чел. Само да поздравя привържениците на тази "легендарна" здравина на колите на VAG аххахахах. Истината е, че премиум марка не се става с лъскави ламарини, шити кожени седалки и плюене срещу истинските луксозни автомобили - Мерцедес и БМВ.
  • #60
    7 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Измествате темата. Притежетели на немски също могат да се оплачат от тях.Но се крият.
  • #59
    19 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Не знам дали тойотите са ***, но търкалям една РАВ4 бензинка 2002 от доста време и за сега само една бобина съм сменил. Гори 10 бенз градско със 150 коня. За сметка на това миналата седмица пробвах една А6-ца от горубляне до илиянци и обратно ми изгори 1/4 от резервоара нафта. Не знам как ги карате тея *** чесно!Трябва да се *** баровеца да я храниш тая ламя!!
  • #58
    5 rate up comment 13 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Дано хонда да не е номер едно както Тойота, че като четох коментарите по-доло май по-голям *** от Тойота няма.