IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Toyota изтегля 2,7 млн. автомобила заради проблеми с волана и водната помпа

Въпреки втория подобен случай в рамките на месец някои анализатори смятат, че реномето на фирмата няма да пострада сериозно

Toyota изтегля 2,7 млн. автомобила заради проблеми с волана и водната помпа

Най-големият японски автопроизводител Toyota обяви, че ще изтегли 2,7 млн. автомобила, продавани в целия свят, заради проблем с кормилната и охладителната системи, съобщи ВВС. Ще бъдат изтеглени коли от 9 модела, сред които Corolla и второто поколение Prius.

Съобщението излезе само 4 седмици, след като компанията изтегли над 7 млн. автомобила, сред които и от моделите Corolla и Camry, заради дефект в механизма на прозорците.

Toyota изтегля 2,7 млн. автомобила заради проблеми с волана и водната помпаГоворителят на компанията Джоичи Тачикава заяви, че проблемът с волана се отнася до „незначителни затруднения със здравината на кормилния вал“.

Тачикава обясни, че шпонките, които свързват кормилния вал с трансмисията, може да се деформират, ако воланът бъде „многократно и силно привеждан в крайна позиция при много бавна скорост“. „С течение на времето това може до доведе до износване на шпонките, което да се отрази в загуба на възможност за управление“, добави той.

Говорителят подчерта, че до момента няма съобщения за инциденти, възникнали поради тази причина.

Изтеглянето на автомобили от страна на Toyota се превръща в тенденция през последните години. Реномето на автопроизводителя пострада през 2009 г., след като от пазара бяха изтеглени 12 млн. автомобила, а американските регулаторни органи му наложиха глоба.

Случаят накара президента на компанията Акио Тойода да се извини на потребителите в опит да си върне тяхното доверие и да възстанови репутацията на компанията. Последните няколко седмици обаче поляха усилията му със студен душ, след като от пазара ще бъдат изтеглени над 10 млн. автомобила.

Някои анализатори обаче смятат, че последните случаи могат да бъдат определяни като временен неуспех и няма да нанесат същите вреди на реномето на Toyota, както този от 2009 г.

„Никой не е перфектен. Днешните моторни превозни средства са много сложни“, заяви Коичи Сугимото, анализатор за автомобилния пазар в токийския филиал на BNP Paribas. „Компанията предприема необходимите мерки за разрешаване на проблемите, така че не смятам, че той ще нанесе значителни вреди на репутацията на Toyota“, добави той.

Още новини за пазара на автомобили четете в Investor.bg

Тагове: toyota
0 от 500
  • #35
    8 rate up comment 11 rate down comment
    Koтоошу ( преди 11 години )
    Аааааааа , ето това е истинското лице на Трътките , те са като Многоръкия Шива, но истината рано или късно излиза на яве .Пък мойто КАДИлак гори 9 лв/ 100 км. метанче и не е стъпвало в сервиза.
  • #34
    16 rate up comment 1 rate down comment
    Victor ( преди 11 години )
    "Тачикава обясни, че шпонките, които свързват кормилния вал с трансмисиятаТачикава обясни, че шпонките, които свързват кормилния вал с трансмисията" Аз ли не съм запознат или от Тойота имат нововедения да свързват кормилния вал със скоростната кутия ( трансмисия) или някой се е загубил в превода?
  • #33
    12 rate up comment 12 rate down comment
    Вагнер ( преди 11 години )
    За тойота това си е традиция вече.Добре,че купих меган.
  • #32
    8 rate up comment 10 rate down comment
    Какво не е ясно? ( преди 11 години )
    Само за 2-3 год. над 20 000 000 автомобила са с дефекти, които изискват посещение в сервиза. Останалото е литература на непризнати и нещастни автори.
  • #31
    8 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Японски технологии от бъдещето...Муахахахахахахахахахахахахахахааххаахахахахахахахаахахахахааахаххаахах!Купи си Тойота, за да се насладиш на сервизните им акции!Сега всеки месец, а в бъдеще всяка седмица:-)
  • #30
    11 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Доше, леко, 4 коментара един след друг не ти ли идват в повече? Точи лиги по евтинджоските трошки на тойота, важното е че ти харесват. За всеки, който държи на удоволствие от шофирането и на автомобил с имиж трошьота изобщо не съществува...
  • #29
    14 rate up comment 9 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 11 години )
    Абе ВАГончета, ама вие да не би да си мислите че понеже ВАГ не правят сервизни акции значи колите им са перфектни и не дават дефекти? Ха-ха, колко сте забавни, баламурничета сладки.
  • #28
    18 rate up comment 11 rate down comment
    Japan Power ( преди 11 години )
    Aпропо, всички видове статистики показват че автомобилите на ВАГ дават много повече дефекти от тези на Тойота.
  • #27
    19 rate up comment 10 rate down comment
    Japan Power ( преди 11 години )
    Идеални автомобили няма. А производителите се различават по това че някои държат на реномето си и поправят пропуските безплатно си като Тойота и долнопробни ментърджии като ФВ които смятат че автомобилите им са перфектни и поправят дефектите им за сметка на собствениците.
  • #26
    7 rate up comment 14 rate down comment
    Дошко, ( преди 11 години )
    какво са ти виновни журналистите.Дори и да я няма в АМ, този материал го има днес поне в 20 от най-посещаваните сайта в света.Само едно време тъпите милиционери спираха информация и ни казваха кое е добро и кое не е.Е, аз нямам нужда от милиционери като теб, както и от дефектнa Toyota.A ето по какво си приличате със злополучната Toyota - и двамата сте с дефекти и за съжаление масови.