IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Toyota изтегля 2,7 млн. автомобила заради проблеми с волана и водната помпа

Въпреки втория подобен случай в рамките на месец някои анализатори смятат, че реномето на фирмата няма да пострада сериозно

Toyota изтегля 2,7 млн. автомобила заради проблеми с волана и водната помпа

Най-големият японски автопроизводител Toyota обяви, че ще изтегли 2,7 млн. автомобила, продавани в целия свят, заради проблем с кормилната и охладителната системи, съобщи ВВС. Ще бъдат изтеглени коли от 9 модела, сред които Corolla и второто поколение Prius.

Съобщението излезе само 4 седмици, след като компанията изтегли над 7 млн. автомобила, сред които и от моделите Corolla и Camry, заради дефект в механизма на прозорците.

Toyota изтегля 2,7 млн. автомобила заради проблеми с волана и водната помпаГоворителят на компанията Джоичи Тачикава заяви, че проблемът с волана се отнася до „незначителни затруднения със здравината на кормилния вал“.

Тачикава обясни, че шпонките, които свързват кормилния вал с трансмисията, може да се деформират, ако воланът бъде „многократно и силно привеждан в крайна позиция при много бавна скорост“. „С течение на времето това може до доведе до износване на шпонките, което да се отрази в загуба на възможност за управление“, добави той.

Говорителят подчерта, че до момента няма съобщения за инциденти, възникнали поради тази причина.

Изтеглянето на автомобили от страна на Toyota се превръща в тенденция през последните години. Реномето на автопроизводителя пострада през 2009 г., след като от пазара бяха изтеглени 12 млн. автомобила, а американските регулаторни органи му наложиха глоба.

Случаят накара президента на компанията Акио Тойода да се извини на потребителите в опит да си върне тяхното доверие и да възстанови репутацията на компанията. Последните няколко седмици обаче поляха усилията му със студен душ, след като от пазара ще бъдат изтеглени над 10 млн. автомобила.

Някои анализатори обаче смятат, че последните случаи могат да бъдат определяни като временен неуспех и няма да нанесат същите вреди на реномето на Toyota, както този от 2009 г.

„Никой не е перфектен. Днешните моторни превозни средства са много сложни“, заяви Коичи Сугимото, анализатор за автомобилния пазар в токийския филиал на BNP Paribas. „Компанията предприема необходимите мерки за разрешаване на проблемите, така че не смятам, че той ще нанесе значителни вреди на репутацията на Toyota“, добави той.

Още новини за пазара на автомобили четете в Investor.bg

Тагове: Toyota
0 от 500
  • #15
    9 rate up comment 10 rate down comment
    А бе, Дошо! ( преди 13 години )
    Лъжеш, лъжеш, лъжеш!
  • #14
    9 rate up comment 18 rate down comment
    Das Auto ( преди 13 години )
    Ние правим по-малко на брой автомобили, на нашите са по пътищата, а не в сервизите.И нямат проблеми нито с тръгването, нито със спирането, нито с кормилото, нито с помпите.Но това всеки го знае вече 40 години -САМО ЕДИН МОЖЕ ВСИЧКО!
  • #13
    6 rate up comment 9 rate down comment
    88888 ( преди 13 години )
    Само не мога да разбера какво се палите имали дефектни автомоби има край изтеглят ги и да се мусите ида се майте товае положение ааа по долу в коментарите че били супер коректни имаше случай в който тойота бяха намерили проблем в спирачките и бяха преценили че ако има злополука ще им излезе по евтино да загубят делата от колко да изтеглят автомобилите но това не се случи след като беше разкрито и бяха глобени доста солидно
  • #12
    7 rate up comment 9 rate down comment
    А,бе Дошо! ( преди 13 години )
    Какво са ти виновни журналистите! Да не би те да са произвели тези ла.на, или да са си измислили новината ! Голям си веселяк! А и "разбирач" - търсиш Civic на старо, а не Toyota.
  • #11
    13 rate up comment 11 rate down comment
    Toyota ( преди 13 години )
    Доше, по-кротко,ще получиш някое допълнително разстройство, освен това в главата ти.Ама как ги "стреляш" коментарите един след друг като сервизните акции на Toyota. Днес е труден ден за теб,Cenitell,doc.
  • #10
    21 rate up comment 11 rate down comment
    speedart ( преди 13 години )
    Тея с кашкавалените части по-кормилната уредба , останалото е от картон и тиксо....тойта ярис не трябвало да се мие в автомивка с четки че се огъвала ламарината като консерва....
  • #9
    15 rate up comment 15 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    хм едва ли някой се учудва от тази новина. Това си е традиция при Тойота, стоката на тойота винаги е дефектна.
  • #8
    12 rate up comment 13 rate down comment
    Тоyota ( преди 13 години )
    На печелившите честито! Чакаме и други баламурници.
  • #7
    15 rate up comment 22 rate down comment
    Най-надеждните!? ( преди 13 години )
    За пореден път проблеми в автомобилите-ширпотреба.То не бяха спирачки, самоакселериращи ***, стелки, волани, помпи и така до безкрая. Не излизат от сервизите за безкрайните си сервизни акции, може и да са наистина "надеждни",след като не са в употреба.Всъщност наистина са най-безопасни, като си стоят в сервиза. А си мислех,че по-калпави автомобили от Fiat никой не е в състояние да направи.Обяснете на тези вече 20 000 000 потребители,че Toyota е качествена!Кола за бедуини и бедни африканци.
  • #6
    30 rate up comment 12 rate down comment
    MrBokras ( преди 13 години )
    Не че съм фен на Тойота, ама тия повиквателни акции, поне мен, ако ще си купувам тойота, няма да ме спрат, тъй като поне от тойота когато открият някакъв фабричен проблем/дефект привикват клиентитеси а други дори и това не. Оставят те сам да си блъскаш главата. Не толерирам това, да платиш една камара пари и все да ходиш в сервиза, но пък адмирирам че поне някой поема отговорност, което е най-важно в случая, защото и каквато и кола да караш, няма гаранция че нещо подобно няма да ти се случи :)