IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Aston Martin отново е на тезгяха

Кандидати за купуването на компанията са Toyota и Mahindra & Mahindra

Aston Martin отново е на тезгяха

Собственикът на контролния пакет акции на Aston Martin - кувейтската компания Investment Dar, иска да продаде своята част. Шейховете вече търсят евентуални купувачи на британския производител, като основните кандидати към момента са индийският автогигант Mahindra & Mahindra и японският Toyota.
Aston Martin отново е на тезгяха
Агенция Bloomberg съобщава, че Investment Dar, която притежава 64% от акциите на Aston Martin, вече е наела финансов консултант - фирмата Rothschild, който да извърши сделката. Investment Dar е част от консорциум, който се ръководи от Дейвид Ричардс. Именно той преди 5 години стана инициатор за закупуването на Aston Martin. В момента Ричардс е председател на Съвета на директорите, а самата марка се ръководи от Улрих Бенц.
Aston Martin отново е на тезгяха
Според Bloomberg сделката трудно ще се осъществи на този етап, тъй като като собствениците на британския производител са оценили дяла си на $800 млн., което най-вероятно ще откаже евентуалните купувачи. Investment Dar обаче натрупа загуби от $4.9 млрд., които в момента се опитва да реструктурира.

Aston Martin е една от малкото компании, производители на елитни спортни автомобили, която не принадлежи на някой от големите автогиганти. Lamborghini, Bugatti и Bentley са част от Volkswagen group, а Ferrari е собственост на Fiat.  До 2007 г. английският бранд принадлежеше на Ford, но след това загуби достъп до разработките на този концерн. 
 

0 от 500
  • #29
    1 rate up comment 0 rate down comment
    KKK ( преди 13 години )
    Ми не знам ама дано продължат да правят толкова красиви коли както до сега
  • #28
    2 rate up comment 0 rate down comment
    До Дошо ( преди 13 години )
    Добре де, аз не едно не разбирам, всички викат ВАГ ***, ВАГ се трошат, ВАГ=200 лв на месец поддръжка....аз имам паст 2005 купен чисто нов от магазин, на 235К км е....за това време съм сменил най-обикновенните и задължителни неща за кола на такива километри (носачите още са оригиналните)...вярно гръмна ми една дюза, гаранционо ми ги смениха всичките....но колата не се е разпаднала и не давам всеки месец пари за ремонти...как става това като ВАГ са супер чупливи
  • #27
    2 rate up comment 1 rate down comment
    ВАГончо ( преди 13 години )
    Кое е общото между Еторе Бугати и недоразумението Вейрон? Гавра с паметта му е тоя кютук.
  • #26
    2 rate up comment 1 rate down comment
    ВАГончо ( преди 13 години )
    Хех, фенчето на паразитиращата с държавна помощ фирма ВАГ се опитва да остроумничи. Не ти се отдава приятел, ниско ти е интелектуалното ниво. Всички марки които ВАГ са купили са вече преоблечени Фолцвагени, да не кажа Шкоди. Нищо не е останало от оригиналния им дух и характер.
  • #25
    3 rate up comment 2 rate down comment
    До Дошо ( преди 13 години )
    Невероятно удоволствие е сутрин с кафето да усетя мъката ти!Патологичен ***.Дошко, VW със или без Aston Martin няма да фалира и винаги ще бъде в топ 3, но ти без сериозна медицинска помощ няма как да минеш.Дай някаква обява като тези от Aston Martin, и току виж - по Коледа стават чудеса. Абе нищо не се чува за любимия ти Huyndai, това новото флуидно ла.но май никой не ще да купува на цена на истиска кола. Ама ти нали мина на Civic на старо- след 5-10 год. ще ти се отвори парашута май.
  • #24
    4 rate up comment 5 rate down comment
    Дошо, ( преди 13 години )
    Само и единственно VW може да осигури развитие на подобни марки.Примери колкото искаш - Bentley,Lamborghini, Bugatti,сега и Ducati.Речникът ти напълно отговаря на съдържанието ти - ***,некомпетентен, арогантен агресивен. Всички отличителни черти на тотално провалил се комплексар, който освен на всички около нега,вече тежи и на себе си.А двигателят на LFA е разработен от производител на мотоциклети, но няма да те открехвам кой.Съжалявам всички хора,които имат нещастието да те срещат и познават
  • #23
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    С *** ,на концерт класическа музика , не се ходи !
  • #22
    4 rate up comment 4 rate down comment
    до: смока ( преди 13 години )
    Виждам, че теб те е гонил смок с едно око и за това си толкова неспокоен, пишеш несвързано и бълнуваш за някакви миризми. Всъщност миризмата идва от *** ти ***. Даже и за някакви *** се разбълнува. Много си зле момче. Спешно трябва да посетиш лекар! Може и да не е толкова късно.Колкото до темата според мен Тойота, ако ги вземе ще е най-доброто, но едва ли ще го направи, защото тази марка е най-голяма НЕ, защото купува други, а защото сама създава марки и не разчита на никой.
  • #21
    3 rate up comment 4 rate down comment
    vel_co ( преди 13 години )
    Тойота вече имат Лексус и под тази достатъчно престижна марка скоро ще направят всичко,което правят и Астън.Няма нужда да се обезличават марките,както се получава във ФВ.На Махиндра Астън няма какво да дадат,нито обратното,просто марките са напълно несъвместими.На Астън,обаче им трябва дебел технологичен гръб,защото самите те не създават нищо ново.Затова аз смятам,че най-подходящо за тях е да са под шапката на БМВ. Как смятате?
  • #20
    10 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    На крака , и на нокти !