IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Aston Martin отново е на тезгяха

Кандидати за купуването на компанията са Toyota и Mahindra & Mahindra

Aston Martin отново е на тезгяха

Собственикът на контролния пакет акции на Aston Martin - кувейтската компания Investment Dar, иска да продаде своята част. Шейховете вече търсят евентуални купувачи на британския производител, като основните кандидати към момента са индийският автогигант Mahindra & Mahindra и японският Toyota.
Aston Martin отново е на тезгяха
Агенция Bloomberg съобщава, че Investment Dar, която притежава 64% от акциите на Aston Martin, вече е наела финансов консултант - фирмата Rothschild, който да извърши сделката. Investment Dar е част от консорциум, който се ръководи от Дейвид Ричардс. Именно той преди 5 години стана инициатор за закупуването на Aston Martin. В момента Ричардс е председател на Съвета на директорите, а самата марка се ръководи от Улрих Бенц.
Aston Martin отново е на тезгяха
Според Bloomberg сделката трудно ще се осъществи на този етап, тъй като като собствениците на британския производител са оценили дяла си на $800 млн., което най-вероятно ще откаже евентуалните купувачи. Investment Dar обаче натрупа загуби от $4.9 млрд., които в момента се опитва да реструктурира.

Aston Martin е една от малкото компании, производители на елитни спортни автомобили, която не принадлежи на някой от големите автогиганти. Lamborghini, Bugatti и Bentley са част от Volkswagen group, а Ferrari е собственост на Fiat.  До 2007 г. английският бранд принадлежеше на Ford, но след това загуби достъп до разработките на този концерн. 
 

0 от 500
  • #19
    9 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    САМО ЕДИН КОНЦЕРН МОЖЕ ДА ГИ ИЗПРАВИ НА КРАКА - НАЙ-ГОЛЕМИЯ - ФОЛЦВАГЕН.
  • #18
    7 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    1,7 дизел-от Сивик ! ха ха ха
  • #17
    3 rate up comment 5 rate down comment
    Дошо, ( преди 13 години )
    Точно до тази статия има едно друга, със снимка.Ето,там е отговора, кой би бил най-добрият собственик за Aston Martin.И не се пени много-нито си знаещ, нито си анонимен.
  • #16
    6 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    This Is How Your Wife Reacts When You Buy a Toyota GT 86
  • #15
    6 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    И , сеппуку-то се прави само!
  • #14
    9 rate up comment 9 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 13 години )
    До вярващия с ковчезите: абе що така в Япония дето карат японски ковчези смъртността от трафик инциденти е по-ниска от тая в Германия дето карат немски ковчези? Май японските коли са по-сигурни, а?
  • #13
    11 rate up comment 11 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 13 години )
    Гледам европейците купуват бая повече японски "ковчези" отколкото японците - европейски. Май ще да е защото японските са бая по-напред и с качеството и с технологиите. А Тойота се съмнявам да купят Астън Мартин - те не са такава компания като ВАГ да купуват марки с утвърден престиж наготово. Те са от типа компании които сами си правят всичко от нулата - пример марката Лексус.
  • #12
    9 rate up comment 11 rate down comment
    doc ( преди 13 години )
    Хахаха, японците наистина са добри в сушито, но колите са нещо което цял живот ще го копират от европейците.. тъжно, но факт. Затова ние не правим суши, защото не ни се отдава...
  • #11
    7 rate up comment 9 rate down comment
    Japan Power ( преди 13 години )
    Всъщност, отнесени към броя модели, продажбите на Лексус са даже по-добри от тези на немските "премиуми".
  • #10
    8 rate up comment 11 rate down comment
    Japan Power ( преди 13 години )
    Тойота е най-доброто решение за Астън. Те са последната компания която ще тръгне да скапва Астън по начина по който ВАГ скапват де що купят. Акио Тойода ги разбира тия неща - все пак заедно участват и си разменят колите в 24 часа на Нюрбургринг с Улрих Бец, шефа на Астън. Колкото до продажбите на Лексус в сравнение с БМВ, Ауди И Мерцедес - да не забравяме че средните цени на Лексус са доста по-високи, защото не предлагат окастрени версии без никакво "премиум" покритие.