IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Aston Martin отново е на тезгяха

Кандидати за купуването на компанията са Toyota и Mahindra & Mahindra

Aston Martin отново е на тезгяха

Собственикът на контролния пакет акции на Aston Martin - кувейтската компания Investment Dar, иска да продаде своята част. Шейховете вече търсят евентуални купувачи на британския производител, като основните кандидати към момента са индийският автогигант Mahindra & Mahindra и японският Toyota.
Aston Martin отново е на тезгяха
Агенция Bloomberg съобщава, че Investment Dar, която притежава 64% от акциите на Aston Martin, вече е наела финансов консултант - фирмата Rothschild, който да извърши сделката. Investment Dar е част от консорциум, който се ръководи от Дейвид Ричардс. Именно той преди 5 години стана инициатор за закупуването на Aston Martin. В момента Ричардс е председател на Съвета на директорите, а самата марка се ръководи от Улрих Бенц.
Aston Martin отново е на тезгяха
Според Bloomberg сделката трудно ще се осъществи на този етап, тъй като като собствениците на британския производител са оценили дяла си на $800 млн., което най-вероятно ще откаже евентуалните купувачи. Investment Dar обаче натрупа загуби от $4.9 млрд., които в момента се опитва да реструктурира.

Aston Martin е една от малкото компании, производители на елитни спортни автомобили, която не принадлежи на някой от големите автогиганти. Lamborghini, Bugatti и Bentley са част от Volkswagen group, а Ferrari е собственост на Fiat.  До 2007 г. английският бранд принадлежеше на Ford, но след това загуби достъп до разработките на този концерн. 
 

0 от 500
  • #9
    17 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Миризма, смешен си. Издаде се по плюсовете. Лексус е вечния тройкаджия, вечно догонващ отличниците - немските премиуми. И могат само да мечтаят да имат пазарен дял като която и да е от немската тройка. Така че ще я опозорят марката от тойота, в момента астън правят не просто скъпи коли, а скъпи коли с аристократичен характер. А тойота е масовка, лексус масовка понапудрена и продавана доста по-евтино от истинските премиуми. Просто ще скапат марката ако я поемат..
  • #8
    20 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    А скоростния лост и лоста на вратата на хай-лукс е като на нисан алмера/не се майтапя с малки разлики разбира се./ Аз не мога да разбера такива типове като този анонимния.Написал ,че е карал досега само Тойота-ами той няма база за сравнение ...как разбра качеството на тойота като не е опитвал друго.....шантава работа.
  • #7
    20 rate up comment 5 rate down comment
    Twenty2 ( преди 13 години )
    Срамота, един от символите на атвомобило строенето може да изчезне заради алчност, тази марка дори и не с толкова голям бюджет прави чудеса...Мисля,че би им подхождал като собственик Мерцедес имат нужните качества и средства да направят тази кола отново шанпийон,за каквато е родена...
  • #6
    8 rate up comment 7 rate down comment
    Александр Макаронски ( преди 13 години )
    До началника: Шефе, га видабълю пипна порше, не се ли появиха вседеходи и четириврати поршета? Ха! Ще ми говори, че тойота ще превърнела астън в комбита хаха
  • #5
    12 rate up comment 17 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Ипо, кажи кой според теб трябва да ги вземе, за да отговаря на твоите страни изисквания?Аз карам Авенсис, а жената е с Ярис. нови са купени на лизинг. Преди това съм имал Старлет (първата ми кола), Карина, Авенсис и корола. Проблеми с никоя от тях не съм имал и съм сменял консумативи. Сега правя същото. Авенсиса ми е на 1,5 г, а Яриса е на 3 г. Освен консумативи по колите си нищо до сега не сме сменяли. Следващата ми кола пак ще е Тойота. Доволен съм от марката.
  • #4
    9 rate up comment 25 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Ипо,Тойота е добра във всички автомобили. Масови, немасови, луксозни, джипки, спортни и каквото се сетиш. Един Лексус да речем масов автомобил ли е? Питам и отговор не искам. Масови са МБ, Ауди, БМВ, ама Лексус не е и дай боже никога да не става, като гореизброените еднодневки. Лексус има такива екстри и иновативни решения, които другите все още нямат. Запознай се първо преди да говориш глупости. Един Лексус с аристократичен стил ще бъде нещо радващо окото и душата.
  • #3
    16 rate up comment 26 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    cygnet е нужен за да може моделната гама на компанията да покрие изискванията за отделяне на CO2 иначе ще натоварят всяка кола с някакви екотакси които ще се отразят на цената.
  • #2
    38 rate up comment 27 rate down comment
    Началника ( преди 13 години )
    Напълно съм несъгласен. Да ги вземе тойота ще е по-лошо от това да ги вземат китайците, например. Видяхме общия модел на астън с тойота - cygnet е ужасен, въобще не пасва на имиджа на компанията и няма нужния лукс и класа. И ако тойота поеме астън значи край на тази марка - ще пуснат грозни ванове, комбита и всякакви антиаристократични автомобили. Силно се надявам да ги поеме някой с добър опит в луксозните коли, дали ще е някой от немците или американците - важното е да не се загуби имиджа!
  • #1
    28 rate up comment 11 rate down comment
    знаещ ( преди 13 години )
    Жалко за тази легендарна марка,че не може да случи на собственици.Форд ги ограбиха и шитнаха на арабелите,арабелките от своя страна с разни схеми са източили милиарди,а сега индийски *** се натискат да ги вземат и дозатрият.Дано да успее Тойота да ги вземе и да им възвърне славата и увеличи продажбите.Японците знаят и могат да го направят.Ще бъде просто перфектният автомобил-прецизност,качество и технологии от Япония+стил,лукс и достолепие от Англия.Мисля ще се получи невероятна симбиоза.