IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Ford Fiesta спечели екомаратон с разход 2.6 л/100 км

Състезанието се проведе в Уелс на трасе с дължина от близо 600 км

Ford Fiesta спечели екомаратон с разход 2.6 л/100 км

Ford Fiesta ECOnetic 1.6 TDCI стана победител в екомаратон, проведен във Великобритания. Хечбекът с 5 врати, управляван от екипажа Андрю Мериът и Анди Доусън – бивши рали-състезатели, измина 595.5 км със среден разход от 2.596 л/100 км.
Ford Fiesta спечели екомаратон с разход 2.596 л/100 км
Самото състезание ALD Automotive/Shell FuelSave MPG Marathon бе проведено по нормални пътища, преминаващи през планините на Южен Уелс и Централна Англия.

Самото трасе бе така подбрано от организаторите на проявата, че максимално да се доближава до реалните условия. Всички участници в екомаратона имаха жесток лимит за време за всеки етап, а освен това бяха следени с GPS-навигация, за да може да бъде сигурно, че няма да се отклонят от маршрута си.
Ford Fiesta спечели екомаратон с разход 2.596 л/100 км
Версията ECOnetic, която стана победител в състезанието, разполага с гуми с понижено съпротивление, подобрена аеродинамика, система start/stop и пренастроена скоростна кутия. Самият турбо-дизелов двигател е бил настроен за максимално икономична работа.

Второто място в надпревата заеха Мик Линфорд и Стив Кроугън с Kia Rio 1.1 CRDi eco, които постигнаха разход от 2.746 л/100 км, а трети са Крис Расън и Кевин Джоунс с Peugeot 208 е-HDI (3.24 л/100 км).
Ford Fiesta спечели екомаратон с разход 2.596 л/100 км
„Най-важното в този маратон е, че при него на първо място е икономията на гориво, която може да бъде постигната от всеки шофьор”, коментира организаторът на проявата Рос Дъркин.

Тагове: ford fiesta econetic
0 от 500
  • #14
    6 rate up comment 3 rate down comment
    RS1600 ( преди 11 години )
    Фабрично е, колега, фабрично.Допълнително настроен е спрямо "нормалните" версии на модела.Ето ти официалния сайт на маратона, чети:http://***.thempgmarathon.co.uk Състезават се съвсем стандартни автомобили. Както виждате, сравняват постиженията им и с "официалния" разход.Добре е да разшиите малко автомобилния си хоризонт. Аутомедия не всичко.
  • #13
    5 rate up comment 4 rate down comment
    до: RS1600 ( преди 11 години )
    Хейтъра си ти. В статията съвсем ясно си пише,че Самият турбо-дизелов двигател е бил настроен за максимално икономична работа., което значи, че допълнително е настроен, а не фабрично е така.
  • #12
    7 rate up comment 2 rate down comment
    RS1600 ( преди 11 години )
    Ей, аман от хейтъри.Я четете внимателно. Това са стандартни автомобили и всеки може да си ги купи.Тази Fiesta Econetic струва 28 200:http://***.ford.bg/album/40.pdf Тя стандартно включва споментатите гуми с понижено съпротивление, специални настройки на двигателя и скоростната кутия и т.н.Също така ако влезете на сайта на екомаратона ще видите, че разхода е замерван с допълване на резервоарите, не по борд компютър.Абсолютно реален е, разбира се при екстремно икономичен стил на шофиране.
  • #11
    3 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Най-добрия тест за икономичност е в условия с газ до ламарината. Това дебнене и галене не дава никаква реална представа за разхода. Най-важното в този маратон е, че при него на първо място е икономията на гориво, която може да бъде постигната от всеки шофьор. Това би било така ако шофьорът е умствено изостанал и кара 600км. без газ.
  • #10
    12 rate up comment 1 rate down comment
    mrysnika ( преди 11 години )
    Браво на Фиеста за добрия разход, който са постигнали.Без да се хваля, без да съм пилот и без да има някакви подобрения по колата ми, която е 2 пъти по-голяма от Фиестата постигам по-добри резултати:http://***.automedia.bg/test-drive/testdrive_1112.htmlвтората снимка.Ето и оригинала на снимката, защото тази в сайта не се вижда много добре:http://imageshack.us/f/718/mojapriusrekord.jpg/Приуса ми не е плъгин, а нормалната трета генерация на модела, която не се зарежда от контакта.
  • #9
    16 rate up comment 1 rate down comment
    Kazanova ( преди 11 години )
    Имах в предвид,да се направи нормален тест, по най-простия начин;10авт. от един клас и с двигатели с подобни параметри,маршрут в който има всякакви условия,с пълни до горе резервоари.Изминават се Х. км. долива се гориво, и се изчислява разхода,както правим потребителите!
  • #8
    5 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    ХаХАх Защо ви е толкова яд сега? Когато VW с пак преправени коли и на американски пътища уш прави рекорд, се кланяте и викате колко са велики? Сега какво ще кажете? Къде са VW с икономичните им автомобили? Хибриди щяха да бият какво ли не, а ги няма никви.
  • #7
    15 rate up comment 2 rate down comment
    знаещ ( преди 11 години )
    Всичко хубаво,но пак са правили състезание с автомобил,който е преработен.Версията ECOnetic, която стана победител в състезанието, разполага с гуми с понижено съпротивление, подобрена аеродинамика, система start/stop и пренастроена скоростна кутия. Самият турбо-дизелов двигател е бил настроен за максимално икономична работа.Какъв е смисъла?В магазина никой не може да си го купи.Или може би е само за заблуда и реклама.Хората ще си кажат,че Фиеста е много икономична и юруш на маслините.
  • #6
    9 rate up comment 6 rate down comment
    Kazanova ( преди 11 години )
    Най-важно в този материал e кои са всички участници, и какви резултати са дали.Така представена информацията е целенасочена и платена-за да засили "интереса" към този ***. Как щеше да изглежда теста проведен във Франция,а в Германия,Италия. Платена лъжа!
  • #5
    6 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    а догодина Сивик 1.6 новият дизел колко ли ще даде, като се има предвид,че с нормално каране трябва да харчи толкова