IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Ford Fiesta спечели екомаратон с разход 2.6 л/100 км

Състезанието се проведе в Уелс на трасе с дължина от близо 600 км

Ford Fiesta спечели екомаратон с разход 2.6 л/100 км

Ford Fiesta ECOnetic 1.6 TDCI стана победител в екомаратон, проведен във Великобритания. Хечбекът с 5 врати, управляван от екипажа Андрю Мериът и Анди Доусън – бивши рали-състезатели, измина 595.5 км със среден разход от 2.596 л/100 км.
Ford Fiesta спечели екомаратон с разход 2.596 л/100 км
Самото състезание ALD Automotive/Shell FuelSave MPG Marathon бе проведено по нормални пътища, преминаващи през планините на Южен Уелс и Централна Англия.

Самото трасе бе така подбрано от организаторите на проявата, че максимално да се доближава до реалните условия. Всички участници в екомаратона имаха жесток лимит за време за всеки етап, а освен това бяха следени с GPS-навигация, за да може да бъде сигурно, че няма да се отклонят от маршрута си.
Ford Fiesta спечели екомаратон с разход 2.596 л/100 км
Версията ECOnetic, която стана победител в състезанието, разполага с гуми с понижено съпротивление, подобрена аеродинамика, система start/stop и пренастроена скоростна кутия. Самият турбо-дизелов двигател е бил настроен за максимално икономична работа.

Второто място в надпревата заеха Мик Линфорд и Стив Кроугън с Kia Rio 1.1 CRDi eco, които постигнаха разход от 2.746 л/100 км, а трети са Крис Расън и Кевин Джоунс с Peugeot 208 е-HDI (3.24 л/100 км).
Ford Fiesta спечели екомаратон с разход 2.596 л/100 км
„Най-важното в този маратон е, че при него на първо място е икономията на гориво, която може да бъде постигната от всеки шофьор”, коментира организаторът на проявата Рос Дъркин.

Тагове: ford fiesta econetic
0 от 500
  • #44
    3 rate up comment 6 rate down comment
    I'm a royalty! ( преди 11 години )
    Езин човек с класа и престиж никога не би си и помислил да си купи въшка от класа на Фиеста.
  • #43
    3 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    В дизайна са по-красиви, в дизайна. Не бих карал кола, която е грозна като тая Фиеста, и която има много затруднена визия назад. А за дизайна - то първия Фокус на повече от 10 години изглежда по-добре от нея!
  • #42
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Това е просто едно предложение(с рекламна цел) ,аз бих предпочел,за тази сума един клас по-надолу ,FIAT-500 Black Jack !Въпрос на вкус!
  • #41
    3 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Единственото малко предимство на Поло досега бе TSI мотора, но не тоя със 105 к.с., а другия с 85. Причината е, че за 105 к.с. се плащат доста по-солени данъци в България и смисъла от покупка се губи. 1.4 литровия на Фиеста обаче е доста култивиран мотор и не се дава на 85 к.с. турбо мотор на Поло. Къде е тогава предимството на Фолксваген? Може би в странната им политика за нивата на оборудване и предлаганите екстри? Така едно равно оборудвано Поло излиза доста по-скъпо.
  • #40
    3 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Дори като дизайн Фиеста е една класа над Поло, а ако излизаше в момента на пазара с тоя дизайн, отново щеше да предизвика фурор. Да не говорим за цените. И там Поло и Ибиза нямат никакво предимство. Нямат предимство и в даваната гаранция, нито в статистиките на TuV и DEKRA. Продажбите също не са силните страни на концерна Фолксваген. В света и Европа Фиеста е най-продавания малък автомобил. Не виждам, къде Поло бие! Може би с програмите за продажби на нови автомобили в Германия?
  • #39
    2 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    E, чак пък много...зависи какво разбираш под "много" по-добри. Дай пример обаче къде са по-добри. Нито управлението им е по-добро, нито окачването, нито материалите, нито дори мястото на задната седалка. Да не говорим за мястото отпред. Кажи, къде Поло и Ибиза са по-добри? Дори старите мотори на Фиеста са достатъчно добри и икономични за тая кола. А новия трицилиндров няма абсолютно никаква конглокенция в тоя клас! Дори 208 предлага само три цилиндъра, но без турбо!
  • #38
    4 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Глупости, Поло и Ибиза са много по-добпи, да не говорим за Ярис.
  • #37
    4 rate up comment 3 rate down comment
    STi ( преди 11 години )
    Fiesta е най-добра в този клас, според мен. Не съм пробвал новото 208, което е сериозен конглокент - Пежо правят добри калинки и ужасни седани.Със сигурност Fiesta e по-добра от Поло, Ибиза, Фабия, Корса и Ярис и останалите в този клас. С малко, но е по-добра.
  • #36
    3 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Корейските КУРници ги гледам всеки ден на път за работа и се благодаря на съдбата, че ме насочи към Форд, а не към тия корейски бараки :)
  • #35
    3 rate up comment 1 rate down comment
    nicolo ( преди 11 години )
    Приятел,вижда се от комплексирания ти коментар,че не само корейските,но и всички други глокници ги гледаш само на картинка.Купи си нещо втора,трета ръка внесено от южна Италия и ще ти мине.....Айде със здраве и преглеждай редовно обявите за употребявани автомобили.