IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Ford Fiesta спечели екомаратон с разход 2.6 л/100 км

Състезанието се проведе в Уелс на трасе с дължина от близо 600 км

Ford Fiesta спечели екомаратон с разход 2.6 л/100 км

Ford Fiesta ECOnetic 1.6 TDCI стана победител в екомаратон, проведен във Великобритания. Хечбекът с 5 врати, управляван от екипажа Андрю Мериът и Анди Доусън – бивши рали-състезатели, измина 595.5 км със среден разход от 2.596 л/100 км.
Ford Fiesta спечели екомаратон с разход 2.596 л/100 км
Самото състезание ALD Automotive/Shell FuelSave MPG Marathon бе проведено по нормални пътища, преминаващи през планините на Южен Уелс и Централна Англия.

Самото трасе бе така подбрано от организаторите на проявата, че максимално да се доближава до реалните условия. Всички участници в екомаратона имаха жесток лимит за време за всеки етап, а освен това бяха следени с GPS-навигация, за да може да бъде сигурно, че няма да се отклонят от маршрута си.
Ford Fiesta спечели екомаратон с разход 2.596 л/100 км
Версията ECOnetic, която стана победител в състезанието, разполага с гуми с понижено съпротивление, подобрена аеродинамика, система start/stop и пренастроена скоростна кутия. Самият турбо-дизелов двигател е бил настроен за максимално икономична работа.

Второто място в надпревата заеха Мик Линфорд и Стив Кроугън с Kia Rio 1.1 CRDi eco, които постигнаха разход от 2.746 л/100 км, а трети са Крис Расън и Кевин Джоунс с Peugeot 208 е-HDI (3.24 л/100 км).
Ford Fiesta спечели екомаратон с разход 2.596 л/100 км
„Най-важното в този маратон е, че при него на първо място е икономията на гориво, която може да бъде постигната от всеки шофьор”, коментира организаторът на проявата Рос Дъркин.

Тагове: ford fiesta econetic
0 от 500
  • #34
    1 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Корейските КУРници напоследък голям напън, ама само миризма. С щипка на носа стават, стига да сложи човек и очила, че да не сълзят толкова очите.
  • #33
    1 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Ауто Билд направиха на бъз и коприва не Фиеста, а Хюндай i30. Точно пък Фиеста винаги и от всички е сочена за пример, що се отнася до окачване и управление. Сега вече ще я сочат и като задвижване с новите еднолитрови бензинови мотори. i20 веднъж го пуснаха в тест и зае първото място отзад напред.
  • #32
    4 rate up comment 3 rate down comment
    hyundai ( преди 11 години )
    Ха,ха,в Аутобилд я направиха на бъз и коприва тая фиеста,най-много за проблемите с електрониката.
  • #31
    3 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    "След първия Фокус нямат нито един успех и седят на стари лаври. "Така е, тя тази новата Фиеста като я погледнеш отзад стоповете й малко наподобяват тези на първия Фокус и задницата като цяло също.
  • #30
    6 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Немски ***, i20 и Киа Рио я направиха на бъз и коприва тая фиеста.
  • #29
    5 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Тия Форд хич не ми ги хвалете! Едва не затриха Волво, трябваше китайците да ги купят, а започнаха да вредят и на Мазда. Добре, че Мазда се отърваха от тях! След първия Фокус нямат нито един успех и седят на стари лаври.
  • #28
    4 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Отвратителен немски *** е тази Клозеста. Предната беше с по-семпъл, изчистен дизайн, обаче като техника повече я биваше.
  • #27
    5 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Абе ,, прочетох първите 6-7 коментара и не изтърпях по-нататък! Имате си интернет, отворете сайта на Мото Пфое или кое да е представителство на Форд в света, погледнете какво стандартно представлява Fiesta Econetic! Ако ви мързи, отворете Ауто Мотор или Ауто Билд, където е представяна или тествана тая модификация. Ще видите, че и дългите скорости и пренастроения мотор и подобрената аеродинамика и гумите с ниско съпротивление са стандартни! Можете още утре да си купите тая версия!
  • #26
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Просветен ( преди 11 години )
    Интересно ми е ако разработките на Илия Вълков(Юл Браун)за кола изцяла на гориво вода бяха пуснати преди 20 години, колко ли по-хубав, чист и най-вече свободни щеха да бъдат всички хора по света. Докато има петрол е ясно че тия разработки няма да видят масова употреба
  • #25
    9 rate up comment 7 rate down comment
    RS1600 ( преди 11 години )
    Анонимен, това твърдение от личен опит ли е?" нито са толкова надеждни,нито нищо,а зимата са си пълна трагедия.У нас с тази хубава нафта никога няма да запалят с температури под 0"...или просто си чешеш клавиатурата? Половинката ми кара вече втора дизелова Фиеста, няма случай да не е запалила, дори при -15. Не се е и чупила също така, което надали е случайност, т.к. и според DEKRA това е най-надеждната кола в класа:http://***.used-car-report.com/ Ама нищо, ти си пиши де.