IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Toyota привиква 7.43 млн. коли в сервизите

Заради проблем с копчетата на електрическите стъкла

Toyota привиква 7.43 млн. коли в сервизите

Масивна сервизна акция, заради проблем с копчетата на електрическите стъкла, стартира японската марка Toyota. Тя засяга около 1.39 милиона в Европа и 7.43 милиона автомобила в световен мащаб.

В Европа и България засегнатите модели са: Yaris, Auris, Corolla & RAV4, произведени между септември 2006 и декември 2008 година.

Toyota привиква 7.43 млн коли в сервизите"Бутоните за централно електроуправление на прозорците са разположени в блок, монтиран на вратата на водача. При определени автомобили Yaris, Auris, Corolla и RAV4, произведени между септември 2006 и декември 2008 е възможно с времето тези бутони да започнат да заяждат при натискане. При продължителна употреба те могат да заядат напълно и да спрат да работят, сочи официалната информация от българското представителство на марката. - Тези бутони не са проектирани да бъдат смазвани със смазки, налични в търговската мрежа и затова употребата на такива смазки може да предизвика загряване или да стопи пластмасата на блока с бутоните. В България не е известен такъв случай, а в света не са известни инциденти, свързани с това проявление."

Toyota ще проведе превантивна сервизна кампания, за да провери бутоните за електрическите прозорци на засегнатите автомобили.

В България в следващия един месец ще бъдат изпратени персонални писма с обратна разписка до всички собственици на засегнати автомобили, с които те ще бъдат поканени да посетят най-близкия оторизиран сервиз на Toyota в България, където механиците ще проверят как работят бутоните за електроуправление на прозорците.

Ако те функционират нормално, ще им бъде приложена специална, електрически непроводима смазка. Ако бутоните заяждат, целият блок с бутоните ще бъде сменен.

Проверката и работата няма да отнеме повече от един час и ще бъде абсолютно безплатна, сочи информацията.

От Toyota подчертават, че появилата се вчера информация за тази сервизна акция не е вярна. Тя гласеше, че при засегнатите автомобили има риск от пожар. Причината е, че в САЩ всяко проявление свързано със „стопяване” или „разяждане” се категоризира в категория „огън” от Националната Агенция за Пътна Безопасност на САЩ.
 

Тагове: Toyota
0 от 500
  • #24
    8 rate up comment 6 rate down comment
    до "ПОЛОЖИТЕЛНА ( преди 13 години )
    новина :Не знам,дали е възможно някой да е по-голям *** от теб,момчето ми.
  • #23
    10 rate up comment 11 rate down comment
    до ентусиастите ( преди 13 години )
    Не знам какво ви ентусиазира, но ремонта на 7430000 авт х2/3 часа еоколо 5000000 часа работа.При 8 часов рб. ден това е около 625 000 дни. Вие си смятайте колко сервизи, работници и дни ще отнеме това. Ако искате, приемете, че съществуват 5000 оторизирани сервиза на Toyota.Това е катастрофа за Toyota, и за хората, които ще губят минимум половин ден да отидат,да им приемат колата,да отстранят повредата,да си получат колата и т.н.Затова считам за *** всички, които адмирират ситуацията.Талибани!
  • #22
    12 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    някои май не разбраха,че тази новина е ПОЛОЖИТЕЛНА за Тойота
  • #21
    11 rate up comment 5 rate down comment
    Cenitell ( преди 13 години )
    Гатанка:Кои фирми при сигнали, че има опастност от обръщане ,са отговаряли:"Нашите коли са сигурни,невъзможно е".Друг случай,при оплаквания, че лошо спират при мокро,отговорите са били:"Клиенитите да си купуват само оригинални накладки",на друга марка-разбиване на предното окачване и повреди на турбото-отговор-мълчание и др.А кои са фирмите, при най-малкото оплакване поканват за преглед целите партиди
  • #20
    14 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Аз не знам колко други марки БЕЗПЛАТНО биха заменили неработещи копчета на прозорците 5-6 години след закупуването на автомобила!
  • #19
    10 rate up comment 8 rate down comment
    Cenitell ( преди 13 години )
    .. стелки между ***, гайка 1бр.от окачването,с опастност да ръждася, сега пък бутон за ел. стъклата,хаха ...Изглежда, че това е станало практика на Тойота да намира поводи да привиква клиентите в сервизите си , за да могат клиентите докато чакат да разгледат новите модели във шоурума, да си купят поне някакъв аксесоар. Иначе когато нищо не се разваля, ще има години да си карат старите коли!
  • #18
    7 rate up comment 3 rate down comment
    Kazanova ( преди 13 години )
    От известно време се наблюдава сериозна "война" на авт. производители по цял свят,но вместо нещата да стават по-добре за потребителите,издънките стават повече! На всяка компания нещо и куца.Ще си карам 12годишната малка спортна кола,и ще изчакам по-добри времена!
  • #17
    10 rate up comment 4 rate down comment
    doc ( преди 13 години )
    Pove4eto nemski koshnici imat el. stuklata kato extra.Stuklata na moyata Toyota rabotyat BEZUPRE4NO.39 "oplakvaniya"na 7,5 miliona koli-0,000000000001%-konkurenciyata da izmisli neshto drugo!
  • #16
    12 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Каква хубава статия за ВАГинални ***.Браво!Как да им обясниш на нискочелите,че подобна политика е нормална за големите отговорни производители.Нормално е да мислиш за клиента и да му помагаш,ако нещо стане или може да се случи с продукта,който ти е продал.Дори и гаранцията да е свършила от Тойота пак помагат БЕЗПЛАТНО.Точно заради това Тойота продават най-много и клиентите са им най-удовлетворени.За немските марки клиента е една крава,която трябва да бъде издоена.
  • #15
    15 rate up comment 1 rate down comment
    Mарто ( преди 13 години )
    Целия ви спор е в това, че искате да убедите съседчето да харесва това, което и вие харесвате. Който иска да кара Тойота, който иска да кара VW. Като гледам с убеждаването не сте излезли на глава един с друг. Да не говорим, че всички пък карате тролей, трамвай, маршрутки и тн. та ми е чудна цялата ви компетенция изначално.