IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Toyota привиква 7.43 млн. коли в сервизите

Заради проблем с копчетата на електрическите стъкла

Toyota привиква 7.43 млн. коли в сервизите

Масивна сервизна акция, заради проблем с копчетата на електрическите стъкла, стартира японската марка Toyota. Тя засяга около 1.39 милиона в Европа и 7.43 милиона автомобила в световен мащаб.

В Европа и България засегнатите модели са: Yaris, Auris, Corolla & RAV4, произведени между септември 2006 и декември 2008 година.

Toyota привиква 7.43 млн коли в сервизите"Бутоните за централно електроуправление на прозорците са разположени в блок, монтиран на вратата на водача. При определени автомобили Yaris, Auris, Corolla и RAV4, произведени между септември 2006 и декември 2008 е възможно с времето тези бутони да започнат да заяждат при натискане. При продължителна употреба те могат да заядат напълно и да спрат да работят, сочи официалната информация от българското представителство на марката. - Тези бутони не са проектирани да бъдат смазвани със смазки, налични в търговската мрежа и затова употребата на такива смазки може да предизвика загряване или да стопи пластмасата на блока с бутоните. В България не е известен такъв случай, а в света не са известни инциденти, свързани с това проявление."

Toyota ще проведе превантивна сервизна кампания, за да провери бутоните за електрическите прозорци на засегнатите автомобили.

В България в следващия един месец ще бъдат изпратени персонални писма с обратна разписка до всички собственици на засегнати автомобили, с които те ще бъдат поканени да посетят най-близкия оторизиран сервиз на Toyota в България, където механиците ще проверят как работят бутоните за електроуправление на прозорците.

Ако те функционират нормално, ще им бъде приложена специална, електрически непроводима смазка. Ако бутоните заяждат, целият блок с бутоните ще бъде сменен.

Проверката и работата няма да отнеме повече от един час и ще бъде абсолютно безплатна, сочи информацията.

От Toyota подчертават, че появилата се вчера информация за тази сервизна акция не е вярна. Тя гласеше, че при засегнатите автомобили има риск от пожар. Причината е, че в САЩ всяко проявление свързано със „стопяване” или „разяждане” се категоризира в категория „огън” от Националната Агенция за Пътна Безопасност на САЩ.
 

Тагове: Toyota
0 от 500
  • #54
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Тия строшиха всички възможни рекорди за сервизни акции
  • #53
    1 rate up comment 2 rate down comment
    Cenitell ( преди 13 години )
    Самореклама на Тойота и ново поле на изява на застрахователните измамници (катастрофирах, докато се мъчих да си затворя прозореца, а преди-заплели му(й) се стелките и вместо спирачката, натискал газта-и .....нова кола, а ако умрял - повод за иск за неработещи спирачки и ...каското за близките адвокатите, стари номера
  • #52
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Тойота фИен ( преди 13 години )
    Между статията и коментарите има обяви на Тойота!Вижте ги колко са хубави и .... евтини!Защо ли?
  • #51
    1 rate up comment 1 rate down comment
    До истината ( преди 13 години )
    Хубаво ги редиш,пич,до някъде си прав!Да,ама НЕ!Ще ти кажа защо!Едно е да викаш клиент да му оправиш прозореца,защото прозореца може да не се отвори някой ден!Съвсем друго е да предотвратиш пожар!!!Проблема с *** на газта беше също от жизнена важност!Има Дефект и дефект!ПЪЛНА ГЛУПОСТ!!! "те се грижат и да и служат, а не колата на тях. Добре, че Тойота няма подобни екземпляри за фенове, защото щях да се отвратя"Всички фенове VW са един дол дренки?!Чел си някъде нещо,ама не си го допрочел
  • #50
    4 rate up comment 1 rate down comment
    max 1 час ( преди 13 години )
    А сега следва да ме убедиш че навсякъде са осигърени около 7 000 000 автомобила в сервизите, които да ви ги раздават за 10 мин.Хлапе, за разлика от теб имам предиството, а и недостатъка да съм живял доста дълго и да ми се е налагало да "опознавам" практиката на сервизите не от вчера.И каква кола ти дадоха като заместител, защото това поне е лесно да се провери .
  • #49
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Не знам немщите крият ли сервизните си акции или наистина по - рядко имат.
  • #48
    3 rate up comment 3 rate down comment
    do знаещ ( преди 13 години )
    Никой не мрази Toyota.Toва е една сервизна акция и безспорен удар върху реномето на марката.Обикновенно нетърпимостта и омразата е между хората и ти си типичен пример за това.Подобни на теб не могат и не искат да приемат,че марката ,която харесват може да прави гафове и категорично изключваш възможността друга марка да е по-добра.И не само това-такива като теб са готови да обиждат,един даже искаше свободно носене на оръжие, за да може да застреля опонентите си.А че Тoyota се е издънила е факт !
  • #47
    2 rate up comment 3 rate down comment
    знаещ ( преди 13 години )
    Сигурен съм, че мразещите Тойота не са чели статията, а само заглавието. Прочетете, моля този пасаж изваден от статията и наблегнете особено много на последното изречение. То казва всичко.---------------------------------------"Бутоните за централно електроуправление на прозорците са разположени в блок, монтиран на вратата на водача. При определени автомобили Yaris, Auris, Corolla и RAV4, произведени между септември 2006 и декември 2008 е възможно с времето тези бутони да започнат да заяждат при натискане. При продължителна употреба те могат да заядат напълно и да спрат да работят, сочи официалната информация от българското представителство на марката. - Тези бутони не са проектирани да бъдат смазвани със смазки, налични в търговската мрежа и затова употребата на такива смазки може да предизвика загряване или да стопи пластмасата на блока с бутоните. В България не е известен такъв случай, а в света не са известни инциденти, свързани с това проявление."---------------------------------------
  • #46
    6 rate up comment 2 rate down comment
    Do мах 1 час ( преди 13 години )
    Обясни на хората, които трябва да си загубят това врема, колко велика фирма е Toyota. Pich ne sam izgubil poveche ot 15min. Kogato otidoh za parvata servizna akcia imashe dosta hora i trabvashe da ostavia kolata za 1 den. Zagibih 15 min, populniha dokumentite dadoha mi druga kola da karam i tova beshe. Na sledvashtia den si ia vzeh izmita i izchistena,oshte 10 min. Taka che 25 minuti izgubeni.
  • #45
    5 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    ВАГиналий,почна пак с лъжите.Попитах те кога Китай е бил традиционен пазар на Тойота.Кажи шиле,кога?Кога ВАГ е изтласквал Тойота от САЩ,КОГА?Сигурно следващата ти лъжа ще е,че ВАГ изтласква Тойота и от Япония.Ей няма толкова тъпо ***,като теб.Последната ти лъже е че Тойота е продавала с 4 млн автомобили повече ВАГ преди 4 г.Дай линк шиле лъжливо,дай!Ще дадеш,когато поумнееш,т.е. никога,защото никога не е имало такава огромна разлика.Ама как да го разбереш,като не знаеш английски,нали.