IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Toyota привиква 7.43 млн. коли в сервизите

Заради проблем с копчетата на електрическите стъкла

Toyota привиква 7.43 млн. коли в сервизите

Масивна сервизна акция, заради проблем с копчетата на електрическите стъкла, стартира японската марка Toyota. Тя засяга около 1.39 милиона в Европа и 7.43 милиона автомобила в световен мащаб.

В Европа и България засегнатите модели са: Yaris, Auris, Corolla & RAV4, произведени между септември 2006 и декември 2008 година.

Toyota привиква 7.43 млн коли в сервизите"Бутоните за централно електроуправление на прозорците са разположени в блок, монтиран на вратата на водача. При определени автомобили Yaris, Auris, Corolla и RAV4, произведени между септември 2006 и декември 2008 е възможно с времето тези бутони да започнат да заяждат при натискане. При продължителна употреба те могат да заядат напълно и да спрат да работят, сочи официалната информация от българското представителство на марката. - Тези бутони не са проектирани да бъдат смазвани със смазки, налични в търговската мрежа и затова употребата на такива смазки може да предизвика загряване или да стопи пластмасата на блока с бутоните. В България не е известен такъв случай, а в света не са известни инциденти, свързани с това проявление."

Toyota ще проведе превантивна сервизна кампания, за да провери бутоните за електрическите прозорци на засегнатите автомобили.

В България в следващия един месец ще бъдат изпратени персонални писма с обратна разписка до всички собственици на засегнати автомобили, с които те ще бъдат поканени да посетят най-близкия оторизиран сервиз на Toyota в България, където механиците ще проверят как работят бутоните за електроуправление на прозорците.

Ако те функционират нормално, ще им бъде приложена специална, електрически непроводима смазка. Ако бутоните заяждат, целият блок с бутоните ще бъде сменен.

Проверката и работата няма да отнеме повече от един час и ще бъде абсолютно безплатна, сочи информацията.

От Toyota подчертават, че появилата се вчера информация за тази сервизна акция не е вярна. Тя гласеше, че при засегнатите автомобили има риск от пожар. Причината е, че в САЩ всяко проявление свързано със „стопяване” или „разяждане” се категоризира в категория „огън” от Националната Агенция за Пътна Безопасност на САЩ.
 

Тагове: Toyota
0 от 500
  • #34
    8 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Едно нещо им признавам на Тойота - царе са на грижата за клиента!
  • #33
    5 rate up comment 4 rate down comment
    БТК ( преди 13 години )
    Каква реклама,к'ви 5 лева.Карам немска кола,но евала им правя на японците,че си признават грешката и правят всичко възможно да си я поправят!Крайните коментари са несериозни!И двете марки са добри!Тоз "Cenitell" .... хич го няма!
  • #32
    5 rate up comment 3 rate down comment
    Абсолютише анонимише ( преди 13 години )
    Нова ,хаха,сервизна акция:Поради нарастналия брой на шофиране с неизмити стъкла,Тойота ги поканва в сервизите си за измиване и монтаж на допълнителни сензори,камери,свързани с GPS, които да ги предпазват от инциденти при шофиране с непрогледни стъкла.
  • #31
    5 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Пак ли бе...Е, едно нещо им признавам на Тойота - царе са на сервизните акции!Номер 1;-)
  • #30
    8 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    ТОЙОТА жива ТРАГЕДИЯ!
  • #29
    3 rate up comment 3 rate down comment
    До: Техн.НЕграмотния ( преди 13 години )
    Пич, описанието ти на работата на копчето на ел. стъклото и крайният изключвател както ти го наричаш е абсолютно погрешно ... защо!Ако "крайният изключвател" прекъсне съгналът / токът / напрежението, който се подава към копчето, то тогава как ще отвориш / затвориш прозореца - ако следвам твоята "техническа" логика, май ти го правиш на ръка ...
  • #28
    6 rate up comment 6 rate down comment
    "мах 1 час&quot ( преди 13 години )
    А бе, Доше, не живеем всички в сервизите на Toyota. Все пак да отидем и се върнем от там, без ремонта си е половин ден губене на време./и то при условие, че сервизът е в града в който живееш/Аз много добре си чета написаното, но ти трябва да се научиш да мислиш , а не да реагираш първосигнално.Обясни на хората, които трябва да си загубят това врема, колко велика фирма е Toyota.
  • #27
    7 rate up comment 6 rate down comment
    То е ясно ( преди 13 години )
    Toyota произвежда *** а форума - ид*оти.
  • #26
    6 rate up comment 9 rate down comment
    Triforce ( преди 13 години )
    Точно такава Корола карах... произведена след Септември 2006. Добре, че поне към ел.стъклата и централното заключване нямам никакви забележки! Там японците много са се постарали!
  • #25
    11 rate up comment 8 rate down comment
    Cenitell ( преди 13 години )
    Тойота си е направила с-ката с тази рекламна кампания-техниците им така и така стоят без работа.