IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Toyota привиква 7.43 млн. коли в сервизите

Заради проблем с копчетата на електрическите стъкла

Toyota привиква 7.43 млн. коли в сервизите

Масивна сервизна акция, заради проблем с копчетата на електрическите стъкла, стартира японската марка Toyota. Тя засяга около 1.39 милиона в Европа и 7.43 милиона автомобила в световен мащаб.

В Европа и България засегнатите модели са: Yaris, Auris, Corolla & RAV4, произведени между септември 2006 и декември 2008 година.

Toyota привиква 7.43 млн коли в сервизите"Бутоните за централно електроуправление на прозорците са разположени в блок, монтиран на вратата на водача. При определени автомобили Yaris, Auris, Corolla и RAV4, произведени между септември 2006 и декември 2008 е възможно с времето тези бутони да започнат да заяждат при натискане. При продължителна употреба те могат да заядат напълно и да спрат да работят, сочи официалната информация от българското представителство на марката. - Тези бутони не са проектирани да бъдат смазвани със смазки, налични в търговската мрежа и затова употребата на такива смазки може да предизвика загряване или да стопи пластмасата на блока с бутоните. В България не е известен такъв случай, а в света не са известни инциденти, свързани с това проявление."

Toyota ще проведе превантивна сервизна кампания, за да провери бутоните за електрическите прозорци на засегнатите автомобили.

В България в следващия един месец ще бъдат изпратени персонални писма с обратна разписка до всички собственици на засегнати автомобили, с които те ще бъдат поканени да посетят най-близкия оторизиран сервиз на Toyota в България, където механиците ще проверят как работят бутоните за електроуправление на прозорците.

Ако те функционират нормално, ще им бъде приложена специална, електрически непроводима смазка. Ако бутоните заяждат, целият блок с бутоните ще бъде сменен.

Проверката и работата няма да отнеме повече от един час и ще бъде абсолютно безплатна, сочи информацията.

От Toyota подчертават, че появилата се вчера информация за тази сервизна акция не е вярна. Тя гласеше, че при засегнатите автомобили има риск от пожар. Причината е, че в САЩ всяко проявление свързано със „стопяване” или „разяждане” се категоризира в категория „огън” от Националната Агенция за Пътна Безопасност на САЩ.
 

Тагове: Toyota
0 от 500
  • #44
    5 rate up comment 7 rate down comment
    ти си неспасяем ( преди 13 години )
    да,ще има разлика дори над 2 млн., но преди 4 год, тя е била 4 млн.Тенденцията е ясна и за Toyota, и за теб -само загуби и сервизни акции.Но за Toyota има надегда, а за теб, едва ли.Медицината не е толкова напреднала за твоя слу4ай.
  • #43
    8 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    ВАГиналий,май акъла ти нещо се е поизтласкал,че чак не моем го видя къде е отишъл.Традиционен пазар на Тойота кога е бил Китай да ми припомниш,че не се сещам?Май много фантазираш.А в САЩ кога ВАГините са изтласквали Тойота и това да ми припомниш!Имаше земетресение,продадоха някоя друга бройка повече ВАГинчетата и започнаха да си вярват.Хахаха ей няма такова просто племе като вас,просто няма.На края на годината ще видиш кой кого е изтласкал,като излязат резултатите.Разлика +2 млн. за Тойота.
  • #42
    7 rate up comment 7 rate down comment
    да бе,да ( преди 13 години )
    Ако погледнеш продажбите на Toyota i VW последните 10 год,ще ти е ясно на кой му влиза и на кой излиза.Точно VW започва системно и методично да изтласква Toyota от традиционните и пазари.И този процес е необратим на пазарите в China и USA тази тенденция ще продължи.
  • #41
    6 rate up comment 2 rate down comment
    къде са.....истинит ( преди 13 години )
    Имам предвид коментара на форумеца "истината"
  • #40
    6 rate up comment 2 rate down comment
    къде са.....истините ( преди 13 години )
    Поздравление за добре написаната статия!Нека от форумът да имат полза и тези, които имат празнини зад кулисите от картинки,тестове и числа.
  • #39
    6 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Един мотор, две релета- всяко с биметална пластина на бобината и по 2 норнално отворени/задействано затворени контакта. ДВА бутона с механична блокировка против едновременно натискане. Два изключвателя и 18 броя кабели! Това е за една врата! Всичките тея "ЧЕРВА" я струват 100лв. я не! А за тоя елементаризъм ти стига и учебника по физика за 7-ми клас. А, такава акция си е чист ФАРС и ИМИТАЦИЯ на ДЕЙНОСТ! От утре да направят акция "ДЕФЕКТ В ЛАМПИЧКАТА НА ПЕПЕЛНИКА" за 100 милиона коли!
  • #38
    12 rate up comment 7 rate down comment
    истината ( преди 13 години )
    Кефи ме как Тойота лекичко клатят немските каски, а те горките не могат да се усетят, че им влиза бавно, но за сметка на това безвъзвратно. Тези сервизни акции целят да им вземат част от клиентите. Тези които се колебаят каква да е следващата им кола, двуомят се и мислят на коя марка да се спрат. Тези неща по принцип ги мислят хората с акъл. Тези без мозък отдавна са фенове на кскенщайн. Тях ги впечатлява първичното: колко пише на километража, колко магарета е, как ускорява, фарове, като коледна елха, стопове също на новогодишна тематика, някоя лайсничка и нещо лъскаво да има. Това искат тези фенове. Те са твърди почитатели на кочините си и може всеки ден да седят по сервизите на тях им е хубаво и някак си приятно, че дават толкова пари, защото са богати копИлета и се грижат за колата си. При тях това е най-важното - те се грижат и да и служат, а не колата на тях. Добре, че Тойота няма подобни екземпляри за фенове, защото щях да се отвратя. Та след краткото лирично отклонение да продължа. Значи Тойота с тези сервизни акции за подмяна на стелки, опастност от разхлабване на болтчета, кабелчета, опастност от това или онова внушава безрезервана загриженост към клиентите си. Хората, които разбират, имат малко икономическо и пазарно мислене знаят колко важно е това. Тойота не напразно прави сервизни акции и на модели на които гаранцията им е отдавна отминала. На над 10 годишни автомобили им прави дребни ремонти без пари, като го обявява. Хората се впечатляват от подобно отношение. Едно, че тези които веднъж са си взели кола от тази марка ще повторят и второ, че тези, които се двуомят ще предпочетат сигурното и ще се метнат на тази марка по простата причина, че каквото и да стане ремонтите ще бъдат за сметка на Тойота. Някой сигурно ще ме обвинят, че си фантазирам, измислям или нещо такова. Разбирам ги напълно. Не е лесно цял живот да те цакат и когато някой от друга марка прави нещата, така както винаги си мечтал да му вярваш. Трудно е да се повярва, но това са фактите. Доказателство на думите ми са многото факти. Ще спомена само 3:1. Клиентите на Тойота непрекъснато се увеличават2. Задоволството на клиентите от марката е едно от най-високите3. Оценката за качеството на всички официални институции по света, занимаващи се с прегледи е на най-високо нивоВсеки сам си преценява и решава политиката към клиента на коя компания е правилна.П. П. Не съм служител на Тойота и никога не съм бил. Никого в нищо не убеждавам, а само излагам това, което мисля. Никого не ангажирам с моите разсъждения. Ако има някой, който може да ги убори с удоволствие можем да поспорим, за да излезе истината.
  • #37
    7 rate up comment 1 rate down comment
    Технически грамотния ( преди 13 години )
    ВАрианти за реализирането на схемата много стига да си учил ел машини и апарати
  • #36
    9 rate up comment 2 rate down comment
    Технически грамотния ( преди 13 години )
    Ами лесно бе технически неграмотния.Крайните изключватели на всяка врата са два.Един за горно положение и един за долно.Когато стъклото стигне едно от двете положения крайния изключвател прекъсва веригата.ЗА да проработи тя отново има реле със съответно нормално отворен контакт който се затваря когато натиснеш бутона за другото положение.
  • #35
    4 rate up comment 6 rate down comment
    До ТЕХН. ГРАМОТНИЯ ( преди 13 години )
    ХАХАХАХА бухал,кви токове те тресат, кви бушони ....??? Излиза,че ти знаеш,а от Тойота не знаят?!?!?!