IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Toyota готви приемник на Supra заедно с BMW

В САЩ се появиха първите проблеми с новата GT86

Toyota готви приемник на Supra заедно с BMW

След като Toyota и BMW представиха първите си планове за сътрудничество, вече се появиха и съобщения, че японците искат да направят нов спортен автомобил съвместно с баварския концерн.

Пред изданието Autoblog шефът на британското представителство на Toyota Джон Уилямс заяви, че компанията започва разработка на нов модел, който ще стане наследник на легендарната Supra.
Toyota готви приемник на Supra заедно с BMW
Според Уилямс Toyota трябва да се възползва от успеха на GT86 и да го развие в подходяща посока. Новият модел ще бъде хибрид, който ще разполага с най-съвременните технологии на японците и на BMW, а в гените си ще носи ДНК на култови модели като Celica, Supra и MR2.

В същото време първите американски клиенти на Subaru BRZ и Scion FR-S (под това име в САЩ се продава Toyota GT86) се оплакаха от проблеми с мощния 200 к.с. двигател на машината. При много от автомобилите моторите или заглъхват, или оборотите им са нестабилни при празен ход, сочи информацията.
Toyota готви приемник на Supra заедно с BMW
От Toyota и Subaru съобщиха, че проблемът не е заради механична неизправност, а се дължи на грешка в програмата за управление на двигателя. Според представители на японските производител през първите 160 км. пробег електрониката се настройва на стила на каране на шофьора и когато той е по-различен от зададените настройки, се получават проблеми.

Двете компании предлагат на клиентите си препрограмиране на блока за управление на мотора, но според клиентите и това не дава резултат, тъй като дори след него проблемите остават. Купувачите са категорични, че става въпрос за механична повреда.

Очаквайте подробности

Тагове: toyota supra
0 от 500
  • #35
    7 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Най-странно ми е защо коли от края на 90-те и началото на новия век са по-красиви като външност от новите? Например Мицубиши Колт CJO е много по-спортно изглеждащ от сегашната въшка, Мазда 323 BJ беше много по-стилна и елегантна от Мазда3 с голямата уста.
  • #34
    12 rate up comment 10 rate down comment
    До германските чички ( преди 11 години )
    Естествено,че е факт- немско списание си хвали немските навеси. Само че като погледнем резултатите от техническите прегледи,където няма пристрастия ТЮВ казва- най-доброто е Тойота и останалите японски марки. Немското е еднодневка.
  • #33
    11 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Малко е смешно Фистинга да ни обяснява колко е високо качеството на Тойота под статия, която показва точно обратното.
  • #32
    10 rate up comment 14 rate down comment
    до жълтогледите ( преди 11 години )
    Ами вземете днешния АБ и вижте сравнителния тест на 15 лимузини в средния клас. Има и японски.корейски,френски,немски. И какъв е резултата!? На първите 5 места 4-ри немски и един чехски автомобил, от които 3 на VAG/1-во, 3-то и 4-то/ 2-ро BMW и 5-то Mercedes. ХИли ТОЗИ брой на АБ пак е "купен" от VAG. А ДРУГИЯТ, който казва,че Golf е вълнуващ колкото контейнер за *** - не е. А иначе на 1-во място отново е VW Passat!Факт.
  • #31
    9 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Все пак говорихме за коли,а не за Форд.Къде го намеси него и да не е само той единствена марка на света?Вземи си нещо японско без да се притесняваш от годината и ще си от доволен,предоволен.Примерно Мазда 323,626,Алмера,Примера,всички Микри от 90-те,Суифт,Самурай,Витара,Балено, Сивик,Акорд,Карина,Корола,Каризма,КолтФорестър,Легаси и още много др.Която и да хванеш от тях производство която и година да е няма да сгрешиш,стига предния собственик да се е отнасял добре с колата и да е поддържал.
  • #30
    9 rate up comment 13 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Ако не бяха Киа и Хюндай, Тойота щяха да видят автомобил на куково лято. Добре, че японците са спецове в копирането от корейците.
  • #29
    9 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Точно пък колите 2000-2004 са много по-красиви като дизайн от сегашните, а и по-качествени! Че един Фокус 1998-2004 изглежда по-добре от чисто новия Фокус, който е пълно дърво.
  • #28
    11 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Точно пък колите 2000-2004 са най-големите ***,ама не всички де.При японците качеството винаги си е на топ ниво.Поне от 20 г. те са винаги на върха на класациите по качество и надеждност.
  • #27
    10 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Кой е казал,че са нещастници БМВ бе?Къде го прочете това?Правят даже много хубави ламарини,имат завод за карбон и са добре продаваеми на стария континент.Тойота ще използва тези прекрасни качества на БМВ,а баварците от своя страна ще се докоснат до високите технологии,качество и прецизност на японците.Да се надяваме,че ще прихванат нещо и колите им да станат по-добри.
  • #26
    8 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Оф кво спорите за марки бе, от 2005-та насам всички марки пускат ***, които и като чисто нови дават грешки - я софтуерни, я "хардуерни". Последните що-годе здрави коли ги правеха в началото на века 2000-2003, най-късно 2004.