IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Toyota се връща към бензиновите турбо-мотори

До 2015 година ще пусне 21 нови хибрида и автомобил на водород

Toyota се връща към бензиновите турбо-мотори

От японската компания Toyota разкриха какво подготвят за следващите няколко години. Детайлите около новостите на марката са ограничени, но все пак дават ясна представа за това какво ни очаква.
Toyota се връща към бензиновите турбо-мотори
До 2015 година Toyota ще пусне на пазара цели 21 нови хибридни автомобила. Някои от тях ще се оборудват с нов бензинов двигател, който е базиран на 2.5-литровия AR агрегат. Още през 2013 година работещият по цикъла на Аткинсън двигател ще бъде оборудван със системата за директно впръскване на горивото D-4S на Toyota, която познаваме от модела GT 86. Иновацията ще позволи да двигателя да има най-високия коефициент на полезно действие - 38,5%, предлагайки висока горивна ефективност и висока производителност, сочи официалната информация.

Година след това, в началото на 2014 г, японците ще пуснат на пазара и турбо-версия на този агрегат, която най-вероятно ще се поставя на спортните модели на марката.

През 2015 година пък ще се появи чисто нов дизелов двигател с обем 1.4-литра (ND), който ще отговаря на евростандарта за вредни емисии Евро 6 . През същата година трябва да видим и водороден автомобил, задвижван от горивни клетки, който ще бъде два пъти по-ефективен от настоящия прототип на марката FCHV-ADV.

Освен това японците твърдят, че скоро ще бъдат готови със система, позволяваща безжично зареждане на батериите на електрическите или plug-in хибридни возила. Те също така са разработили нова батерия с твърд електролит, която е пет пъти по-добра от настоящите батерии на пазара .

Тагове: Toyota
0 от 500
  • #6
    10 rate up comment 24 rate down comment
    RS1600 ( преди 13 години )
    Не знам защо така ви потекоха лигите, но Тойота ще въвеждат турбо мотори 7-8 години след останалите им конглокенти, при това се говори само за екзотична американска версия 2.5.В момента например гамата бензинови двигатели на Фор, VW и др. е почти изцяло с модерни турбо двигатели с директно впръскване. Тойота нямат НИТО ЕДИН, не се и очертават.
  • #5
    23 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Май статиите за японски производители нямат нужда и няма смисъл да се коментират те са красноречиви!!! Друга мая си е *** Голф за над 100 000лв и децата да му се радват, че е 300 на километраж
  • #4
    27 rate up comment 1 rate down comment
    b.b. ( преди 13 години )
    Последното изречение на статията звучи много добре. Това е най-важното в момента според мен - да се усъвършенстват батериите. Това ще доведе до възможност за по-масовото навлизане на електромобилите за в бъдеще. Иначе интересно откъде го измислихте това заглавие при положение, че в статията се говори за хибриди, цикли на Аткинсън, горивни клетки, че даже и дизели, а турбо двигателите само се споменават мимоходом.
  • #3
    22 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    3 ВЕКА НАПРЕД,И 3 НА СТРАНИ......както е казал ,ГЕНИЯ на мисълта.
  • #2
    30 rate up comment 6 rate down comment
    ae95 ( преди 13 години )
    След такава статия , какво да кажеш..мнооого са напред японците...
  • #1
    33 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    TOYOTA